Scorito WK poule 2014: win 150 euro!
Beste VW leden,
Ik heb een WK-poule georganiseerd speciaal voor de leden van VW! Het is via de website van Scorito.com, het zou leuk zijn als we met een aantal leden meedoen.
De poule is via de volgende link te benaderen: http://www.scorito.com/wk2014/voetbalwedden
Ik ben benieuwd wie zich kan kronen tot 'beste VW voorspeller van het WK 2014' en de onderstaande dame mee mag nemen naar Nederland!
PS: Ik zal de tussenstand dagelijks updaten tijdens het WK in deze beginpost.
Ik heb een WK-poule georganiseerd speciaal voor de leden van VW! Het is via de website van Scorito.com, het zou leuk zijn als we met een aantal leden meedoen.
De poule is via de volgende link te benaderen: http://www.scorito.com/wk2014/voetbalwedden
Ik ben benieuwd wie zich kan kronen tot 'beste VW voorspeller van het WK 2014' en de onderstaande dame mee mag nemen naar Nederland!
PS: Ik zal de tussenstand dagelijks updaten tijdens het WK in deze beginpost.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
robs234:
Kent iemand Vamos410? Nog wachten dan tot ie z'n prijs claimt
Kent iemand Vamos410? Nog wachten dan tot ie z'n prijs claimt
Ik ben Vamos410
Ik wist niet dat hiermee iets te verdienen was :p?
Zie de prijzenverdeling nu pas!
wat leuk
heb mijn gebruikersnaam doorgestuurd naar Etienne en vonloite
wat leuk
juveeeeenl:
wat leuk
wat leuk
Goed. Wachten is nogmaals op Etienne! Mocht hij volgende week maandag niet reageren dan ga ik er zelf even achteraan.
groeten
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Etienne antwoordt maar niet op mijn pm. maar als jullie dat geld beloven aan de drie winnaars, dan moeten jullie je belofte wel nakomen ;-)
Juve dat zal ook wel goed komen hoor :) alleen omdat ettiene deze groep heeft aangemaakt wilt vonloite denk ik bevestiging. Hij is ook niet meer online geweest sinds 13-7 daarom reageert die niet.
Is er al meer nieuws? Vonloite ik heb u een bericht gestuurd
Ik ga vandaag de namen doorsturen naar Unibet!
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......ik heb nu vier aanvragen via de pm voor een verzoek van uitbetalen! Namelijk van:
indo, juveeeeenl, reminho18 en kevin0202.
Er was toch alleen een top 3?
Graag even wat duidelijkheid!
Grz
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......ik heb nu vier aanvragen via de pm voor een verzoek van uitbetalen! Namelijk van:
indo, juveeeeenl, reminho18 en kevin0202.
Er was toch alleen een top 3?
Graag even wat duidelijkheid!
Grz
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden