Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scorito - Wimbledon

Beste VW-leden,
Ik heb een poultje aangemaakt voor het tennistoernooi: Wimbledon. Het is de bedoeling dat alleen VW-leden meedoen met dit poultje.
De spelregels kun je vinden op scorito.nl. Je kan je gratis aanmelden. Dit heb ik gedaan omdat er aan mij werd gevraagd door een aantal VW-leden om een poultje te maken.
Het is just for the fun, je kan niks winnnen.
Je kan je aanmelden onder het kopje; doe mee aan een poul dan klik je op wimbledon en tik je bij zoeken: Voetbalwedden.
Zet wel je naam hieronder zodat ik je kan accepteren, geen vrienden uitnodigen etc. het is alleen voor VW-leden.
Ik hoop dat jullie meedoen.
Succes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghollandian in 19-06-2013 08:57 Offtopic
in 19-06-2013 08:57 Offtopic
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
Leuk!
Is het ook mogelijk om de naam van dit toernooi nog aan te passen naar Voetbalwedden.Net?

Nee, helaas :( Misschien een nieuw plaatje waar .net achter staat?
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
wat valt er te winnen?
0 Vind ik leuk's
patriot:
wat valt er te winnen?

Als je naar het eerste bericht gaat dan zie je wat je kan winnen. Tot ziens.
0 Vind ik leuk's
Wat is precies de bedoeling van de poule. Per wedstrijd, eindwinnaars, finalisten, alleen enkel of ook dubbels?
0 Vind ik leuk's
santi21:
Wat is precies de bedoeling van de poule. Per wedstrijd, eindwinnaars, finalisten, alleen enkel of ook dubbels?

Alle informatie vind je bij scorito, daar staat het uitgebreid vermeld.
0 Vind ik leuk's
Milan072 is in!
0 Vind ik leuk's
Mijn team is klaar :D
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Hollandian, het opstarten van die tennispoule is een leuk initiatief. Mijn ploegje is alvast klaar.
0 Vind ik leuk's
bethjen:
Hollandian, het opstarten van die tennispoule is een leuk initiatief. Mijn ploegje is alvast klaar.

Dank je wel :) Ik kijk eerst de opkomst af van deze tennis poule, misschien dat we verder in het jaar toernooien kunnen organiseren met leuke prijzen wie weet !
Je bent geaccepteerd!
0 Vind ik leuk's
Çavese aangemeld (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.