Samen Staan We Sterk (SSWS) "Holy Sheet"
Beste TOPPERS van VW,
De kerst staat voor de deur en dat betekent natuurlijk BOXINGDAY!!!
Nu leek het ons leuk om met ze allen een combi te maken zodat we na de kerst, allemaal wat extra geld hebben om het jaar knallend af te sluiten.
Iedereen kan mee doen!
- Deel jouw tip in dit forum
- LIKE elkaars tips, de tips met de meeste likes worden in de combi gestopt die uiterlijk :
26 December om 11:00 online komt in dit forum.
- Vermeld bij je tip ook de quotering!
Let's beat the bookies!
SAMEN STAAN WE STERK! (SSWS)
https://i.gyazo.com/b9b5bb32612fcb6675aae3184ab6c90f.png
Dit is mijn bet geworden met deze statistieken en andere games waarvan ik zelf veel verwachting heb.
Het is een beetje een grote bet geworden helaas maar er was nog wel meer waarbij ik twijfels had.
Maar goed, kijk maar wat jullie ervan vinden. Deze bet (mocht je hem plaatsen) uiteraard low stake!
Succes voor wie meespeelt!
Ben benieuwd welke bet hier uiteindelijk nog uitkomt vanuit jou kant Ramses, die speel ik ook zeker nog mee!
Goodluck to all!
Beste Toppers van VW,
Morgen is het alweer 2 0 1 9 dat betekent een nieuw jaar met nieuwe kansen.
Nu leek het ons leuk om met ze allen een combi te maken om het jaar feestelijk te openen (mits alle wedstrijden goed zijn natuurlijk).
Vanaf 1 t/m 3 januari is er natuurlijk weer PREMIER LEAGUE voetbal.
Iedereen kan mee doen!
- DEEL jouw tip in dit forum.
- LIKE elkaars tips, de tips met de meeste likes worden in de combi gestopt die morgenmiddag rond 13:00 verschijnt in dit forum.
- Vermeld bij je TIP ook de quotering.
- Graag 1 tip per persoon met een kleine onderbouwing waarom jij deze speelt!
- We gaan natuurlijk voor een WIN.
SAMEN STAAN WE STERK (SSWS)
Ik wens jullie alvast een hele fijne & leuke jaarwisseling en natuurlijk een gezond en welvarend 2019
Groet,
Ramsesman
Manchester City - Liverpool : YES Both Team To Score @1,48 (Unibet)
Beide teams scoren vrij gemakkelijk.
- Manchester City 54 doelpunten uit 20 wedstrijden
- Liverpool FC 48 doelpunten uit 20 wedstrijden
Meeste corners Everton - Leicester City @ 1.50
Enige team dat meer corners pakte dan Everton op Goodison Park was Southampton op de eerste speeldag.
Bovendien verwacht ik dat Everton het spel moet gaan maken.
Man United wint! zitten in de goede flow met de komst van hun nieuwe coach.
Manchester City over 5,5 corners @1.73 (Unibet)
City zal er alles aan doen om de wedstrijd tegen Liverpool te winnen. De laatste keer keer dat City in de thuiswedstrijd tegen the Reds niet aan minimaal 6 corners kwam was in het seizoen 2011/2012
Vanavond staat Manchester City - Liverpool op het programma.
6 corners voor Mancheester City betekent onze eerste win van 2019!
Go City!
Pff het laatste betje van de combo ging verloren, maar wat een mooie pot voetbal !
We hadden ook Both Team To Score @YES (1,48) kunnen spelen bij Manchester City - Liverpool.
Echter, lag er meer value op de corners en werd deze ook vaker geliked.
Het is dus van belang om de tips te liken zodat we de beste tips kunnen selecteren!
Wie doet ermee aan de volgende ronde? LIKE dit bericht als je mee doet!
Samen Staan We Sterk (SSWS)
Dit topic weer ff nieuw leven inblazen voor aankomend weekend? Samen staan we sterk!!