Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Ok ok,
Ik zie dat je bet van deze week verkeerd is gegaan dus voor dit weekend is vlaflip en VW-crew!
Je was alleen niet aan de beurt Wedden!! Op deze manier kunnen we allemaal wel blind blijven inzetten. We maken toch afspraken om ze na te komen anders hoeven we die afspraken volgens mij niet te maken? Of foutje bedankt?
Ik zie dat je bet van deze week verkeerd is gegaan dus voor dit weekend is vlaflip en VW-crew!
Je was alleen niet aan de beurt Wedden!! Op deze manier kunnen we allemaal wel blind blijven inzetten. We maken toch afspraken om ze na te komen anders hoeven we die afspraken volgens mij niet te maken? Of foutje bedankt?
Hakuna Matatttta.
[quote][quote]Ok ok,
Ik had uit vorige post gehaald dat ik zeker wel aan de beurt was ik had vorige speelronde toch echt winst gehaald het is toch dit weekend ?:
Wat gebeurd er als je niets in hebt gezet?(zoals flip)
schuif je dan gewoon door?!
Dan dit weekend:
Wedden, vlaflip en VW
GN
Ik had uit vorige post gehaald dat ik zeker wel aan de beurt was ik had vorige speelronde toch echt winst gehaald het is toch dit weekend ?:
Wat gebeurd er als je niets in hebt gezet?(zoals flip)
schuif je dan gewoon door?!
Dan dit weekend:
Wedden, vlaflip en VW
GN
Toto Sigarenboer
Wat triest zeg ik zie het nu pas inderdaad maar ik blij erbij dat het meer aanvallers waren die die wedstrijd gescoord nani was een aanvaller in die wedstrijd en olic ook dat waren zowieso al 3 doelpunten van de 5 doelpunten die van een aanvaller kwamen. Maar inderdaad ik had beter moeten kijken al was ik vol overtuiging dat ik mijn bet goed had.
Toto Sigarenboer
[quote]Wat triest zeg ik zie het nu pas inderdaad maar ik blij erbij dat het meer aanvallers waren die die wedstrijd gescoord nani was een aanvaller in die wedstrijd en olic ook dat waren zowieso al 3 doelpunten van de 5 doelpunten die van een aanvaller kwamen. Maar inderdaad ik had beter moeten kijken al was ik vol overtuiging dat ik mijn bet goed had.
Op naar de midweekse speelronde in de Eredivisie. Natuurlijk blijft Vlaflip staan...pas de problemo!
Op naar de midweekse speelronde in de Eredivisie. Natuurlijk blijft Vlaflip staan...pas de problemo!
Hakuna Matatttta.
Wat een klote uitslagen zeg :@ Kan er echt boos om worden. Ik moet nu een week wachten ik heb verlies gemaakt mensen! :-(
[quote]Wat een klote uitslagen zeg :@ Kan er echt boos om worden. Ik moet nu een week wachten ik heb verlies gemaakt mensen! :-(
kan gebeuren Vlaflip! Ik denk dat er weinig mensen zijn die winst hebben gemaakt dit weekend.
kan gebeuren Vlaflip! Ik denk dat er weinig mensen zijn die winst hebben gemaakt dit weekend.
Hakuna Matatttta.
Vorige ronde was dramatisch en allemaal verloren. Loekos is deze ronde weer aan de beurt.
Als iedereen de bets ook even post dan kan ik iedere ronde even een korte samenvatting maken.
Heb te weinig tijd om alles bij elkaar te zoeken :)
Als iedereen de bets ook even post dan kan ik iedere ronde even een korte samenvatting maken.
Heb te weinig tijd om alles bij elkaar te zoeken :)
Toto Sigarenboer
[quote]Oké, zal ik dit weekend weer beginnen?
Dat is goed Loekos veel succes voor dit weekend !
Dat is goed Loekos veel succes voor dit weekend !
Toto Sigarenboer
VVV - NEC (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5 ? 2.50 1.75
Villarreal - Atletico Madrid (1 X 2) Villarreal ? 2.50 1.80
RCD Mallorca - Osasuna (1 X 2) RCD Mallorca ? 2.50 1.65
:)
Villarreal - Atletico Madrid (1 X 2) Villarreal ? 2.50 1.80
RCD Mallorca - Osasuna (1 X 2) RCD Mallorca ? 2.50 1.65
:)