Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hee Wedden,
Jij zei dat je je wel aansprakelijk wou maken voor het ssws gedeelde.
Dit betekend(volgens mij) ook dat je na elke ronde even kort inventariseert wat de winst is, wie de volgende zijn etc etc.
Dit kan met het templatetje die ik gemaakt heb maar je mag er zelf ook 1 maken.
Mischien licht het aan mijzelf maar ik vind het altijd prettig om een kort overzichtje te maken! Of was je nog van plan om een schematje te maken voor dit weekend...
Wanneer je er niet uit komt wil ik je natuurlijk best helpen of de taak van je overnemen, maar het is een kleine moeite en het geeft wel een meerwaarde!
(s)
Dit betekend(volgens mij) ook dat je na elke ronde even kort inventariseert wat de winst is, wie de volgende zijn etc etc.
Mischien licht het aan mijzelf maar ik vind het altijd prettig om een kort overzichtje te maken! Of was je nog van plan om een schematje te maken voor dit weekend...
Wanneer je er niet uit komt wil ik je natuurlijk best helpen of de taak van je overnemen, maar het is een kleine moeite en het geeft wel een meerwaarde!
(s)
[quote]Hee Wedden,
(s)
Je hebt ook wel gelijk Loekos. Is het wellicht niet een idee dat iedereen die aan de beurt is geweest zelf opschrijft wat de winsten/verliezen zijn natuurlijk met kleine berekening erbij. Dat scheelt me dan wat tijd en kan ik van iedereen die winst/verlies onderbouwd heeft weer een samenvatting maken. Zo heb ik de statistieken direct bij de hand zeg maar en hoef ik niet op onze bwin account na te gaan zoeken wat bij wie hoort.
(s)
Je hebt ook wel gelijk Loekos. Is het wellicht niet een idee dat iedereen die aan de beurt is geweest zelf opschrijft wat de winsten/verliezen zijn natuurlijk met kleine berekening erbij. Dat scheelt me dan wat tijd en kan ik van iedereen die winst/verlies onderbouwd heeft weer een samenvatting maken. Zo heb ik de statistieken direct bij de hand zeg maar en hoef ik niet op onze bwin account na te gaan zoeken wat bij wie hoort.
Toto Sigarenboer
Voor vanavond alleen €2.50 @ both teams to score 1.80
Man u. moet scoren (zonder rooney)
Bayern kan scoren (met ribery + Robben)
Ik heb voor vanavond in ieder geval voor Manchester United-Bayern Munchen met een notering van 1.70 dat aanvallers het meeste gaan scoren in de wedstrijd.
Toto Sigarenboer
[quote]Voor vanavond alleen €2.50 @ both teams to score 1.80
Die is al binnen, lekker hoor. (y) Ik hoop dat Bayern Munchen wint.
Die is al binnen, lekker hoor. (y) Ik hoop dat Bayern Munchen wint.
Die van mij is ook binnen Nani heeft 2x gescoort en is aanvaller. Olic had 1x gescoord en is ook aanvaller. Dus dat zijn al 3 en Robben werd volgens mij als middenvelder gerekend. Weer eens een keer een ander soort weddenschap :)
Toto Sigarenboer
Neeeeee, dit meen je niet..
Door het onoverzichtelijke BWIN heb ik both de verkeerde wedstrijd geselecteerd :-( !!!
Balen, ik dacht dat die binnen was maar niets bleek minder waar..
Wat een domme actie zeg.
Helaas, ik val af voor dit weekend
Door het onoverzichtelijke BWIN heb ik both de verkeerde wedstrijd geselecteerd :-( !!!
Wat een domme actie zeg.
[quote]Neeeeee, dit meen je niet..
Wat een domme actie zeg.
Geeft niet Loekos kan gebeuren ik heb het ook al vaker gehad dat ik dacht iets gebet te hebben maar bleek achteraf ook verkeerd. Dit soort dingen gebeuren soms nou eenmaal :s
Wat een domme actie zeg.
Geeft niet Loekos kan gebeuren ik heb het ook al vaker gehad dat ik dacht iets gebet te hebben maar bleek achteraf ook verkeerd. Dit soort dingen gebeuren soms nou eenmaal :s
Toto Sigarenboer
Gelukkig zijn we mensen en mensen maken fouten ;-) Gelukkig maar!
Volgende keer valt zo'n soort 'fout' in je voordeel uit. Op lange termijn heb je dus weinig nadeel van je fouten aangezien het aantal voordeelgevallen ongeveer net zo groot is.
Mag ik van 't weekend weer?
Volgende keer valt zo'n soort 'fout' in je voordeel uit. Op lange termijn heb je dus weinig nadeel van je fouten aangezien het aantal voordeelgevallen ongeveer net zo groot is.
Mag ik van 't weekend weer?
Hakuna Matatttta.
Inderdaad, balen hoor! Was netzo lekker op dreef...
Zou de volgende keer wat beter opletten!
Wat gebeurd er als je niets in hebt gezet?(zoals flip)
schuif je dan gewoon door?!
Dan dit weekend:
Wedden, vlaflip en VW
GN (*)
Zou de volgende keer wat beter opletten!
Wat gebeurd er als je niets in hebt gezet?(zoals flip)
schuif je dan gewoon door?!
Dan dit weekend:
Wedden, vlaflip en VW
GN (*)