Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk [deel II]

En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 23-03-2010 11:04 Offtopic
in 23-03-2010 11:04 Offtopic
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Misschien die wedstrijd toch maar skippen dan... Morgen nog maar ff over nadenken en wat dingen uitzoeken!
0 Vind ik leuk's
haha denman.. ik wil me zo min mogelijk met dit topic bemoeien, omdat sinds ik ben gestart met voetbalwedden.net ik helemaaal niet van dit topic begrijp (bedoeling enz) maar nu moet ik toch even reageren van mezelf:

schalke - dortmund, schalke wint omdat dit toch een keer moet gebeuren? Dat is echt een waardeloze onderbouwing. En heb je de statistieken bekeken van dortmund dit seizoen. Ze draaien ZEER goed tegen een slecht draaiende schalke.

Madrid - barcalona = een hele moeilijke wedstrijd om te voorspellen vind ik. Madrid uit is altijd lastig geweest voor barcalona. De quote daarintegen is wel leuk om als 1x mee te nemen idd, maar wel erg risicovol. Het kan in principe overal heen gaan. Barcalona verliest van hercules met een in elkaar "geknipt en geplakt" team. (erg knullig van guardiola want het is geen oefenwedstrijd!!) Maar geven dan wel weer voetballes aan panatinaikos. Atletico verloor vandaag voor de europa leauge en winnen met 2-0 van inter. Ik zou er niet op durven wedden.

RKC - SPARTA: Ik zelf speel nooit under over dus dat zou ik niet weten.

ik wens je iig succes dit weekend of je nu deze combi speelt of een ander (Y)

0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Atletico - Barca en Schalke - Dortmund heb ik vooral in overweging vanwege de historie. Dortmund heeft het altijd lastig tegen Schalke. Van de laatste 10 ontmoetingen heeft Dortmund er slechts 1 gewonnen. Mijn onderbouwing is inderdaad erg ongelukkig, maar ik post de bets nu ook vooral, om discussies als deze los te krijgen.

Dat Atletico vanavond verliest hadden denk ik weinigen verwacht, maar doet mijn goede gevoel aan de weddenschap van zaterdag geen goed. Ik dacht namelijk echt dat ze een steady team waren (erg goed gespeeld in de Super Cup, en ook een degelijke start in de competitie), waardoor ik een 1X geen gekke gedachte vond.

Ik begrijp jullie reacties en juig het ook toe! Nogmaals, het was niet mijn bedoeling om laks en ongeinteresseerd over te komen, maar om juist te kijken wat jullie van deze opties vinden om te kijken of we hier (we doen het immers met z'n 4en) winst in zien :)
0 Vind ik leuk's
[quote]haha denman.. ik wil me zo min mogelijk met dit topic bemoeien, omdat sinds ik ben gestart met voetbalwedden.net ik helemaaal niet van dit topic begrijp (bedoeling enz) maar nu moet ik toch even reageren van mezelf:

Dit topic is bedoeld om eventueel van gedachten te wisselen met teamgenoten. En dit topic is natuurlijk ook bedoeld om afgesloten weddenschappen te posten zodat teamgenoten kunnen zien op welke wedstrijden er al gewed is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Mijn onderbouwing is inderdaad erg ongelukkig, maar ik post de bets nu ook vooral, om discussies als deze los te krijgen.

Ik begrijp jullie reacties en juig het ook toe! Nogmaals, het was niet mijn bedoeling om laks en ongeinteresseerd over te komen, maar om juist te kijken wat jullie van deze opties vinden om te kijken of we hier (we doen het immers met z'n 4en) winst in zien :)

Ik ben alleen maar blij dat je het zo opvat! De gedachte over het wedden op voetbalwedstrijden kan alleen maar bijgeschaafd worden als er over gesproken word. Iedere 'beginner' start met gevoelsweddenschappen zonder naar statistieken, type wedstrijd, moment van de wedstrijd, geblesseerden, geschorsten, locatie van de wedstrijd, odds voor de weddenschap etc etc te kijken. Daar is juist dit forum voor om van elkaar te leren.

Inhoudelijk vind ik deze nog het meest interessant: RKC - Sparta - Over 3.5 - 2.10. Beide teams scoren erg makkelijk en krijgen ook redelijk makkelijk doelpunten tegen. De Jupiler league staat bekend om de vele doelpunten en de 'over 3.5' voor deze makkelijk scorende ploegen neem ik zelf ook mee.

Sparta: In de afgelopen 2 wedstrijden vielen zelfs 6 doelpunten (per wedstrijd)
RKC: In de afgelopen 3 wedstrijden vielen er minimaal 4 doelpunten (per wedstrijd)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Atletico - Barca en Schalke - Dortmund heb ik vooral in overweging vanwege de historie. Dortmund heeft het altijd lastig tegen Schalke. Van de laatste 10 ontmoetingen heeft Dortmund er slechts 1 gewonnen. Mijn onderbouwing is inderdaad erg ongelukkig, maar ik post de bets nu ook vooral, om discussies als deze los te krijgen. Dat Atletico vanavond verliest hadden denk ik weinigen verwacht, maar doet mijn goede gevoel aan de weddenschap van zaterdag geen goed. Ik dacht namelijk echt dat ze een steady team waren (erg goed gespeeld in de Super Cup, en ook een degelijke start in de competitie), waardoor ik een 1X geen gekke gedachte vond. Ik begrijp jullie reacties en juig het ook toe! Nogmaals, het was niet mijn bedoeling om laks en ongeinteresseerd over te komen, maar om juist te kijken wat jullie van deze opties vinden om te kijken of we hier (we doen het immers met z'n 4en) winst in zien :)

Ik snap je punt en ik bedoel het zeer zeker niet als een aanval naar jou toe. Ik wijs je er enkel op en hoop natuurlijk dat je (jullie) zoveel mogelijk winst maakt(maken) en ik zie wel dat je het serieus neemt anders zou je het niet eerst posten maar gelijk plaatsen. Zoals vw crew ook aangeeft, fijn dat je het zo opvangt!

succes dit weekend (Y)
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Na een nachtje slapen heb ik besloten dat RKC-Sparta het wel gaat worden. De andere twee zijn toch te risicovol, dus daar ga ik vandaag wat anders voor zoeken. Ik hou jullie op de hoogte!
0 Vind ik leuk's
[quote]Na een nachtje slapen heb ik besloten dat RKC-Sparta het wel gaat worden. De andere twee zijn toch te risicovol, dus daar ga ik vandaag wat anders voor zoeken. Ik hou jullie op de hoogte!

Ok, nachtmerries gehad over Atletico & Schalke?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Atletico heeft me gister ernstig doen twijfelen door de nederlaag, en Schalke is en blijft een gok... En bij twijfel kan je het beter niet doen heb ik altijd geleerd ;)
0 Vind ik leuk's
Wat vinden jullie van:

Chievo - Brescia - 1 - 1.90
Chievo is de competitie gestart met twee zeges tegen Genoa en Catania. Brescia heeft drie punten gepakt tegen Palermo, maar verloren van Parma.

De afgelopen drie onderlinge wedstrijden (Chievo thuis) werden gewonnen door Chievo. Verder ben ik niet heel erg thuis in de Italiaanse subtop, behalve dat me bijna wekelijks opvalt hoe weinig er buitenshuis wordt gewonnen. Vandaar dat ik even jullie advies navraag.

Ascoli -- Empoli - 1 - 2.10
Empoli heeft de laatste drie competitiewedstrijden gelijkgespeeld, terwijl Ascoli haar laatste twee duels heeft gewonnen. De laatste twee ontmoetingen bij Ascoli zijn ook gewonnen door de thuisploeg.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.