Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Ik heb helaas geen prijs gewonnen die aan de bankroll van de ssws toegevoegd kan worden. Verlies Newcastle thuis even met 0-2 van Blackpool. Ik hoop in ieder geval nog eens een prijs voor deze actie te winnen.
Dat is jammer maar helaas 'wedden'! Verder geen goede zaken gedaan dit weekend: alle drie de weddenschappen verloren. Tottenham gelijk tegen West Bromwich, Manchester gelijk en Excelsior wint van Heracles. Mmm...
Volgens mij is denman84 nu aan de beurt?
Dat is jammer maar helaas 'wedden'! Verder geen goede zaken gedaan dit weekend: alle drie de weddenschappen verloren. Tottenham gelijk tegen West Bromwich, Manchester gelijk en Excelsior wint van Heracles. Mmm...
Volgens mij is denman84 nu aan de beurt?
Hakuna Matatttta.
Ja, ik of Konego.. Wij waren destijds samen in de openingsronde. Maakt mij niet zoveel uit, van mij mag hij ook deze ronde :)
[quote]Ja, ik of Konego.. Wij waren destijds samen in de openingsronde. Maakt mij niet zoveel uit, van mij mag hij ook deze ronde :)
Als jij deze week gaat komt hij er daarna bij. De volgorde is vervolgens als volgt:
Denman84
Konego
VW-crew
Vlaflip (indien weer aanwezig)
Als jij deze week gaat komt hij er daarna bij. De volgorde is vervolgens als volgt:
Denman84
Konego
VW-crew
Vlaflip (indien weer aanwezig)
Hakuna Matatttta.
Ik zit te denken aan de volgende drie:
RKC - Sparta - Over 3.5 - 2.10
Schalke - Dortmund - 1- 2.20 (het moet toch een x gebeuren)
Atletico Madrid - Barcelona - 1X - 2.05 (Laatste 4 wedstrijden in Madrid, won Atletico er 3)
Geef jullie mening er ff over, dan knal ik ze erin :)
RKC - Sparta - Over 3.5 - 2.10
Schalke - Dortmund - 1- 2.20 (het moet toch een x gebeuren)
Atletico Madrid - Barcelona - 1X - 2.05 (Laatste 4 wedstrijden in Madrid, won Atletico er 3)
Geef jullie mening er ff over, dan knal ik ze erin :)
[quote]Ik zit te denken aan de volgende drie: RKC - Sparta - Over 3.5 - 2.10 Schalke - Dortmund - 1- 2.20 (het moet toch een x gebeuren) Atletico Madrid - Barcelona - 1X - 2.05 (Laatste 4 wedstrijden in Madrid, won Atletico er 3) Geef jullie mening er ff over, dan knal ik ze erin :)
Heb je Braca niet zien spelen :o
Heb je Braca niet zien spelen :o
Jawel, maar Atletico ook... Barca heeft het daar de laatste jaren niet makkelijk gehad, en Atletico is aardig sterk begonnen dit seizoen..
Atletico heeft gewoon verloren met 1-0 uit bij Aris Saloniki. Had ik op voorhand niet verwacht.
Toto Sigarenboer
Denman, kijk zelf kritisch naar je bets.
Heb je er echt vertrouwen in of denk je van, mrah dit zou mischien wel kunnen slagen?
Er zijn veel gevoelsbetters die weddeschapen op gevoel plaatsen.
Zoek op internet naar statistieken, bekijk wedstrijden en zoek naar meer info (als geblesseerden/geschorsten) etc.
Dit is crusiaal als je serieus winst wil gaan maken!
Ik zeg niet dat je geen goede bets plaatst maar waarom moeten wij het eens zijn met een onderbouwing als: moet toch een x gebeuren..
Kijk verder dan je neus lang is, er zijn veel fora/bronnen waar veel betters hun mening geven!
Heb je er echt vertrouwen in of denk je van, mrah dit zou mischien wel kunnen slagen?
Er zijn veel gevoelsbetters die weddeschapen op gevoel plaatsen.
Zoek op internet naar statistieken, bekijk wedstrijden en zoek naar meer info (als geblesseerden/geschorsten) etc.
Dit is crusiaal als je serieus winst wil gaan maken!
Ik zeg niet dat je geen goede bets plaatst maar waarom moeten wij het eens zijn met een onderbouwing als: moet toch een x gebeuren..
Kijk verder dan je neus lang is, er zijn veel fora/bronnen waar veel betters hun mening geven!