Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote] Tuurlijk begrijpen we dat.. veel sterkte jonge!
goedemorgen
ik zal me even voorstellen op het forum
mijn naam is Cupido van den berg,en woon in Amsterdam
ben 12 uur per dag met voetbal weddenschappen bezig.
ik heb een vraag
ik kan al 2 jaar niet inloggen bij www.expekt.com
komt dat omdat ik Nederlander ben
of moet ik wat installeren
ik zal me even voorstellen op het forum
mijn naam is Cupido van den berg,en woon in Amsterdam
ben 12 uur per dag met voetbal weddenschappen bezig.
ik heb een vraag
ik kan al 2 jaar niet inloggen bij www.expekt.com
komt dat omdat ik Nederlander ben
of moet ik wat installeren
Dag Cupido! Ten eerste leuk dat je je op ons forum hebt gemeld. Misschien nog leuk om je voor te stellen in een apart topic:
- https://www.voetbalwedden.net/forums/nieuw-bij-voetbal-wedden/
Nee, je hoeft bij Expekt niets te installeren. Expekt geeft geen ondersteuning aan Nederlanders. Dit komt er kort gezegd op neer dat ze geen Nederlanders accepteren. Ze zullen geen betalingen mogelijk maken en accounts 'bevriezen' totdat ze besluiten om Nederlanders wel toe te staan. Waarschijnlijk zijn ze bang voor de NL overheid. Gelukkig zijn er nog genoeg andere bookmakers waar je je wel aan kunt melden ;-)
- https://www.voetbalwedden.net/forums/nieuw-bij-voetbal-wedden/
Nee, je hoeft bij Expekt niets te installeren. Expekt geeft geen ondersteuning aan Nederlanders. Dit komt er kort gezegd op neer dat ze geen Nederlanders accepteren. Ze zullen geen betalingen mogelijk maken en accounts 'bevriezen' totdat ze besluiten om Nederlanders wel toe te staan. Waarschijnlijk zijn ze bang voor de NL overheid. Gelukkig zijn er nog genoeg andere bookmakers waar je je wel aan kunt melden ;-)
Hakuna Matatttta.
Heb weer wat nieuwe bets geplaatst:
Combi 1,50 - odds 3,41
West Bromwich - Tottenham Hotspur [2]
Fulham FC - Wolverhampton Wanderers
Enkel:
Everton FC - Manchester United [2] 2.25 1.80
Excelsior Rotterdam - Heracles Almelo [2] 1.50 2.50
Ben jij er al klaar voor Vlaflip?
Combi 1,50 - odds 3,41
Enkel:
Hakuna Matatttta.
[quote]Heb weer wat nieuwe bets geplaatst:
Combi 1,50 - odds 3,41
Enkel:
Nee, lees even mijn bericht hierboven. Ik kwam even kijken of wat mensen hadden gereageerd ;)
Combi 1,50 - odds 3,41
Enkel:
Nee, lees even mijn bericht hierboven. Ik kwam even kijken of wat mensen hadden gereageerd ;)
[quote]Hey beste mensen. Sorry maar ik heb slecht nieuws en voor mij persoonlijk heel erg.. Heb vandaag te horen gekregen dat m'n moeder longkanker heeft met uitzaaiingen. Ik besef het nog niet terwijl ik dit nu typ. Hopelijk begrijpen jullie dat mijn hoofd nu even niet bij het gokken staat. Veel succes ermee en je zult me binnenkort weer zien maar sowieso dit weekend niet. Het beste en tot snel!
Ow jeetje, ik lees het nu pas!! Natuurlijk snap ik je en natuurlijk staat je hoofd niet bij het 'wedden'. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik wil je heel veel sterke wensen bij de moeilijke tijd die komen gaat!! Neem je tijd, niet te veel hooi op de bekende vork en hopelijk tot later. Sterkte (y) (y) (y)
Ow jeetje, ik lees het nu pas!! Natuurlijk snap ik je en natuurlijk staat je hoofd niet bij het 'wedden'. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik wil je heel veel sterke wensen bij de moeilijke tijd die komen gaat!! Neem je tijd, niet te veel hooi op de bekende vork en hopelijk tot later. Sterkte (y) (y) (y)
Hakuna Matatttta.
[quote]Hey beste mensen. Sorry maar ik heb slecht nieuws en voor mij persoonlijk heel erg.. Heb vandaag te horen gekregen dat m'n moeder longkanker heeft met uitzaaiingen. Ik besef het nog niet terwijl ik dit nu typ. Hopelijk begrijpen jullie dat mijn hoofd nu even niet bij het gokken staat. Veel succes ermee en je zult me binnenkort weer zien maar sowieso dit weekend niet. Het beste en tot snel!
Zeker te begrijpen Vlaflip. Heel veel sterkte gewenst in de komende tijd.
Zeker te begrijpen Vlaflip. Heel veel sterkte gewenst in de komende tijd.
Toto Sigarenboer
Heel veel sterkte Vlaflip! Probeer altijd positief te blijven, zeker waar je moeder bij is!
Ik heb helaas geen prijs gewonnen die aan de bankroll van de ssws toegevoegd kan worden. Verlies Newcastle thuis even met 0-2 van Blackpool. Ik hoop in ieder geval nog eens een prijs voor deze actie te winnen.
Toto Sigarenboer