Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk [deel II]

En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 23-03-2010 11:04 Offtopic
in 23-03-2010 11:04 Offtopic
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heel goed gedaan Mario! (y)

& succes weer, ook voor Vlaflip
0 Vind ik leuk's
[quote]Heel goed gedaan Mario! (y)

& succes weer, ook voor Vlaflip[quote]succes!

Mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het natuurlijk graag ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nice Mario! Ik ga me proberen te bewijzen dit weekend :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Nice Mario! Ik ga me proberen te bewijzen dit weekend :)

Lijkt me prima, gaan we mooi over de 100 euro heen ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Pakken jullie morgen niets mee met de kwali's? Wat mij betreft is dat prima namelijk :)
0 Vind ik leuk's
Vind ik ook prima, al zie ik weinig echt mooie quoteringen, heb zelf op Rusland, Nederland en Tsjechie, zie ook topic: "EK kwalificatie 2012 wedstrijden."
0 Vind ik leuk's
Wilde Kroatie meepakken maar quote is maar 1.58 beetje laag..
0 Vind ik leuk's
Hey beste mensen. Sorry maar ik heb slecht nieuws en voor mij persoonlijk heel erg.. Heb vandaag te horen gekregen dat m'n moeder longkanker heeft met uitzaaiingen. Ik besef het nog niet terwijl ik dit nu typ. Hopelijk begrijpen jullie dat mijn hoofd nu even niet bij het gokken staat. Veel succes ermee en je zult me binnenkort weer zien maar sowieso dit weekend niet. Het beste en tot snel!
0 Vind ik leuk's
[quote]Hey beste mensen. Sorry maar ik heb slecht nieuws en voor mij persoonlijk heel erg.. Heb vandaag te horen gekregen dat m'n moeder longkanker heeft met uitzaaiingen. Ik besef het nog niet terwijl ik dit nu typ. Hopelijk begrijpen jullie dat mijn hoofd nu even niet bij het gokken staat. Veel succes ermee en je zult me binnenkort weer zien maar sowieso dit weekend niet. Het beste en tot snel!

Tuurlijk begrijpen we dat.. veel sterkte jonge!
0 Vind ik leuk's
Forza Inter

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.