Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Nou, dit was echt een geweldig debuut :(
Ipswich Town - Bristol City (1 X 2) Ipswich Town 2.50 1.70 is wél goed. Verder inderdaad wat verlies gedraaid maar daar komen we wel bovenop hoor. Thumbs up (y)
Ipswich Town - Bristol City (1 X 2) Ipswich Town 2.50 1.70 is wél goed. Verder inderdaad wat verlies gedraaid maar daar komen we wel bovenop hoor. Thumbs up (y)
Hakuna Matatttta.
Hopen dat Kunega vandaag Man City nog goed heeft, dan is het allemaal nog te overzien inderdaad :)
Sorry mannen, helaas geen geluk afgelopen 2 dagen, nu City nog om niet teveel verlies te leiden, opstartproblemen laten we het op houden... Ronde rust voor mij ;)
[quote]Sorry mannen, helaas geen geluk afgelopen 2 dagen, nu City nog om niet teveel verlies te leiden, opstartproblemen laten we het op houden... Ronde rust voor mij ;)
Kan gebeuren Konego. Ikzelf had Malaga CF - Valencia (1-3) goed voor het bookmakerspel. Als ik een prijs win zal ik die voor dit spel schenken :) Ik stond 4de en zal na deze ronde vast wel 3de 2de of zelfs 1ste staan :)
Kan gebeuren Konego. Ikzelf had Malaga CF - Valencia (1-3) goed voor het bookmakerspel. Als ik een prijs win zal ik die voor dit spel schenken :) Ik stond 4de en zal na deze ronde vast wel 3de 2de of zelfs 1ste staan :)
Toto Sigarenboer
Ok... Ook ManCity fout, wat een dramatisch weekend zeg, maja nu doorzetten! Had idd ook Valencia goed bij het bookmakersspel, sta op 880 nu ongeveer, denk wel top 10.
[quote]Ok... Ook ManCity fout, wat een dramatisch weekend zeg, maja nu doorzetten! Had idd ook Valencia goed bij het bookmakersspel, sta op 880 nu ongeveer, denk wel top 10.
Kan ik ook ergens zien op welke wedstrijden er is gewed voor de ssws :) ? Als mede sponsor/speler vind ik dat toch leuk om te bekijken. Ook is dat handig zodat andere deelnemers kunnen zien wanneer ze aan de beurt zijn.
Kan ik ook ergens zien op welke wedstrijden er is gewed voor de ssws :) ? Als mede sponsor/speler vind ik dat toch leuk om te bekijken. Ook is dat handig zodat andere deelnemers kunnen zien wanneer ze aan de beurt zijn.
Toto Sigarenboer
Ach kan iedereen gebeuren jongen! Maybe more luck next time! ;-)
[quote] Kan ik ook ergens zien op welke wedstrijden er is gewed voor de ssws :) ? Als mede sponsor/speler vind ik dat toch leuk om te bekijken. Ook is dat handig zodat andere deelnemers kunnen zien wanneer ze aan de beurt zijn.
De betjes staan op pagina 9 ;)
De betjes staan op pagina 9 ;)
Wie mogen de volgende keer? In ieder geval moeten Denman ik toekijken :( ;)
Jammer van het verlies maar dat maakt iedereen wel eens mee. Het kan vriezen en het kan dooien.
Vlaflip mag voor komend weekend de inzetten plaatsen. Succes ;-)
Vlaflip mag voor komend weekend de inzetten plaatsen. Succes ;-)
Hakuna Matatttta.