Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Verder snap ik niet waarom de weddenschappen bij een iets hogere inzet (2,50) 'zorgvuldiger' zouden zijn dan wanneer je maximaal 1,50 in mag zetten. Ik ben er altijd zorgvuldig mee om gegaan.
Zorgvuldigheid zit ook in noteringen en verstand van de teams-competitie die je uitkiest. Bwin waar wij de bets plaatsen voor de SSWS heeft dus niet altijd de beste noteringen. Met minder wedstrijden wordt de kans dus groter dat Bwin wel de beste notering heeft op een bepaalde wedstrijd. Ook wordt de kans met minder bets per ronde groter dat je in combinatie met een goeie notering een wedstrijd uit kan kiezen waarvan je verstand hebt. Al met al gaat het erom dat er value op de bets zit die geplaatst worden met 3 bets is de kans gewoon groter dat er meer value opzit dan met 5 wedstrijden tenzij ik die 5 wedstrijden de kueze had bij heel veel bookmakers.
Zorgvuldigheid zit ook in noteringen en verstand van de teams-competitie die je uitkiest. Bwin waar wij de bets plaatsen voor de SSWS heeft dus niet altijd de beste noteringen. Met minder wedstrijden wordt de kans dus groter dat Bwin wel de beste notering heeft op een bepaalde wedstrijd. Ook wordt de kans met minder bets per ronde groter dat je in combinatie met een goeie notering een wedstrijd uit kan kiezen waarvan je verstand hebt. Al met al gaat het erom dat er value op de bets zit die geplaatst worden met 3 bets is de kans gewoon groter dat er meer value opzit dan met 5 wedstrijden tenzij ik die 5 wedstrijden de kueze had bij heel veel bookmakers.
Toto Sigarenboer
[quote][quote]Bologna - AS Roma (1 X 2) AS Roma ? 2.50 1.83
Aston Villa - Sunderland (1 X 2) Aston Villa ? 2.50 1.53
CF Valencia - Malaga (1 X 2) CF Valencia ? 2.50 1.45
Vooral die van Roma vind ik zeer aantrekkelijk. Verder zijn we destijds begonnen met 40 euro en heeft wedden er nog 40 euro bij gedaan, ze hebben er dus 80 in gestort en ons huidige saldo (minus de inzetten van 'wedden') staat op 73.89 (verlies van 6,11).
Ik denk dat we gewoon door moeten gaan op de weg die we reeds zijn ingeslagen: zolang je winst maakt mag je de week erna ook 3 weddenschappen plaatsen, maak je verlies dan moet je op je een week wachten. Is dat iets?
Verder snap ik niet waarom de weddenschappen bij een iets hogere inzet (2,50) 'zorgvuldiger' zouden zijn dan wanneer je maximaal 1,50 in mag zetten. Ik ben er altijd zorgvuldig mee om gegaan.
Een nieuw topic, de lente zit in de lucht, time to make some money ;-)
Succes allemaal!
Ik ben hier ook voor ja. Dus wedden jij bent dit weekend nu, wie gaat er nog meer?
Aston Villa - Sunderland (1 X 2) Aston Villa ? 2.50 1.53
CF Valencia - Malaga (1 X 2) CF Valencia ? 2.50 1.45
Vooral die van Roma vind ik zeer aantrekkelijk. Verder zijn we destijds begonnen met 40 euro en heeft wedden er nog 40 euro bij gedaan, ze hebben er dus 80 in gestort en ons huidige saldo (minus de inzetten van 'wedden') staat op 73.89 (verlies van 6,11).
Ik denk dat we gewoon door moeten gaan op de weg die we reeds zijn ingeslagen: zolang je winst maakt mag je de week erna ook 3 weddenschappen plaatsen, maak je verlies dan moet je op je een week wachten. Is dat iets?
Verder snap ik niet waarom de weddenschappen bij een iets hogere inzet (2,50) 'zorgvuldiger' zouden zijn dan wanneer je maximaal 1,50 in mag zetten. Ik ben er altijd zorgvuldig mee om gegaan.
Een nieuw topic, de lente zit in de lucht, time to make some money ;-)
Succes allemaal!
Ik ben hier ook voor ja. Dus wedden jij bent dit weekend nu, wie gaat er nog meer?
Ik ga dit weekend samen met wedden. Jullie komen er volgende week bij (en wij ook mochten wij geen verlies maken dit weekend).
Deal?
Deal?
Hakuna Matatttta.
Klopt, volgende week(doorde weeks) kom ik erbij.
Volgend weekend vlaflip.
Volgend weekend vlaflip.
Ok dan wedden we dus in paren met 6 wedstrijden per ronde ? Dus als 1 iemand winst maakt en de ander verlies dan schuift de winnaar er bijaan en wedden we met z'n drieen neem ik aan ?
Toto Sigarenboer
Volgens mij doen we niet heel anders dan hiervoor.
wedden heeft winst gemaakt en gaat dus van het weekeinde weer door.
hier komt vw bij omdat hij de volgende in het lijstje is.
beide winst? dan gaan ze beide door, 1 winst? gaat die door naar volgende week;)
schnappie?
verstuurt vanaf mijn htc (t)
wedden heeft winst gemaakt en gaat dus van het weekeinde weer door.
hier komt vw bij omdat hij de volgende in het lijstje is.
beide winst? dan gaan ze beide door, 1 winst? gaat die door naar volgende week;)
schnappie?
verstuurt vanaf mijn htc (t)
Ok het is helemaal duidelijk thnxs loekos. Vanavond alle drie de wedstrijden van deze ronde voor mij. Wat doen we trouwens als iemand een ronde vergeet ? Die wordt beschouwd als verlies en zal moeten wachten tot de volgende beurt ?
Toto Sigarenboer
Aston Villa heeft 1-1 gespeeld tegen Sunderland dus die heb ik fout. Bologna-AS Roma is 0-2 geworden dus die heb ik goed. Valencia staat momenteel in de 53ste minuut voor met 1-0. Ik ga nu slapen en zie de uitslag van Valencia morgen wel. In ieder geval door de 1.83 notering van AS Roma kan ik deze ronde niet veel verlies gedraaid hebben. En als Valencia wint van Malaga dan ben ik weer door naar de volgende ronde ! Laten we het hopen in ieder geval. :p
Toto Sigarenboer
Enkel:
Hertha BSC - Borussia Dortmund (1 X 2) Borussia Dortmund ? 2.50 2.10
Vitesse - Willem II (1 X 2) Willem II ? 1.00 4.35
Combi
Inzet: 1 euro
Quote: 4,10
Getafe - Real Madrid [2]
RCD Mallorca - FC Barcelona [2]
Real Zaragoza - CF Valencia [2]
Hertha BSC - Borussia Dortmund (1 X 2) Borussia Dortmund ? 2.50 2.10
Vitesse - Willem II (1 X 2) Willem II ? 1.00 4.35
Combi
Inzet: 1 euro
Quote: 4,10
Getafe - Real Madrid [2]
RCD Mallorca - FC Barcelona [2]
Real Zaragoza - CF Valencia [2]
Hakuna Matatttta.
Ik heb even gekeken en Valencia heeft ook gewonnen dat maakt dat ik weer door ben naar de volgende ronde.
Bologna - AS Roma (1 X 2) AS Roma Roma 2.50 1.83 4.58
Aston Villa - Sunderland (1 X 2) Aston Villa X 2.50 1.53 -
CF Valencia - Malaga (1 X 2) CF Valencia Valencia 2.50 1.45 3.63
7.50 inzet en 8.21 gewonnen dat maakt deze ronde voor mij een winst van 71 cent.
Ik zal mijn bets voor de volgende ronde voor het weekend plaatsen.
Bologna - AS Roma (1 X 2) AS Roma Roma 2.50 1.83 4.58
Aston Villa - Sunderland (1 X 2) Aston Villa X 2.50 1.53 -
CF Valencia - Malaga (1 X 2) CF Valencia Valencia 2.50 1.45 3.63
7.50 inzet en 8.21 gewonnen dat maakt deze ronde voor mij een winst van 71 cent.
Ik zal mijn bets voor de volgende ronde voor het weekend plaatsen.
Toto Sigarenboer