Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]wat zijn de tips voor
Roda Kerkrade ? - ? FC Utrecht
Go Ahead Eagles ? - ? Willem II Tilburg
Excelsior Rotterdam ? - ? Sparta Rotterdam
Zal zo even gaan kijken ben net thuis en moet eerst nog wat zaken regelen. In ieder geval leuk dat er vanavond weer belangrijke voetbalwedstrijden zijn :)
Roda Kerkrade ? - ? FC Utrecht
Go Ahead Eagles ? - ? Willem II Tilburg
Excelsior Rotterdam ? - ? Sparta Rotterdam
Zal zo even gaan kijken ben net thuis en moet eerst nog wat zaken regelen. In ieder geval leuk dat er vanavond weer belangrijke voetbalwedstrijden zijn :)
Toto Sigarenboer
kan je voor 4 uur de tips neerzetten?
want ik moet om 4 uur weg
alvast bedankt!
want ik moet om 4 uur weg
alvast bedankt!
Rodajc thuis winst en Goa Ahead thuiswinst vind ik ook erg interessant. Excelsior-Sparta vind ik ook erg moeilijk het zijn cup wedstrijden die ik zelf wat moeilijker te voorspellen vindt. Of alle drie gelijkspel dan heb je bij 1 gelijkspel al winst :) Een gelijkspel kom ik in het quote vergelijken systeem bij alle drie de wedstrijden voor 3.30 tegen :) En weet bijna wel zeker dat 1 van de drie wedstrijden gelijkspel gaat worden.
Toto Sigarenboer
Doen jullie dit bij bwin? En ik neem aan dat minimaal 1 van jullie daar ook al een account heeft, maar het hebben van meerdere accounts is verboden toch? En ze kunnen zien welke IP adressen op welk account inloggen lijkt me...
[quote]Of alle drie gelijkspel dan heb je bij 1 gelijkspel al winst :) Een gelijkspel kom ik in het quote vergelijken systeem bij alle drie de wedstrijden voor 3.30 tegen :) En weet bijna wel zeker dat 1 van de drie wedstrijden gelijkspel gaat worden.
Oi oi v/d Biezen maakt in 90+2 de 1-0 voor Eagles, Utrecht ook gewonnen.. gelijkspel kan alleen nog bij Excelsior-Sparta!
[quote]Of alle drie gelijkspel dan heb je bij 1 gelijkspel al winst :) Een gelijkspel kom ik in het quote vergelijken systeem bij alle drie de wedstrijden voor 3.30 tegen :) En weet bijna wel zeker dat 1 van de drie wedstrijden gelijkspel gaat worden.
Oi oi v/d Biezen maakt in 90+2 de 1-0 voor Eagles, Utrecht ook gewonnen.. gelijkspel kan alleen nog bij Excelsior-Sparta!
Ok ik heb er gelukkig niet op ingezet maar hopelijk wordt Excelsior-Sparta een gelijkspel dan voor de eer :) We hebben speciaal voor voetbalwedden een account voor Bwin waar we een gezamelijke aktie op doen. Voor diegene die mee wil doen moet dat even in het topic vermelden :)
Toto Sigarenboer
Ja dat snap ik, maar ik bedoel: weet Bwin dat er meerdere mensen (die al individueel een account bij Bwin hebben) op deze account een gezamenlijke actie doen?
Of is dit gewoon toegestaan, om naast je individuele account ook een gezamenlijk account met meerdere personen te hebben?
Of is dit gewoon toegestaan, om naast je individuele account ook een gezamenlijk account met meerdere personen te hebben?
Hier heeft bwin toestemming voor gegeven omdat het speciaal aangevraagd is voor voetbalwedden. Normaal gesproken kan dit niet maar bwin heeft speciaal voor deze aktie een uitzondering gemaakt.
Toto Sigarenboer
[quote]Doen jullie dit bij bwin? En ik neem aan dat minimaal 1 van jullie daar ook al een account heeft, maar het hebben van meerdere accounts is verboden toch? En ze kunnen zien welke IP adressen op welk account inloggen lijkt me...
Excelsior-Sparta is 0-0 geworden toch 1vd 3 gelijkspel geworden.
Excelsior-Sparta is 0-0 geworden toch 1vd 3 gelijkspel geworden.
Toto Sigarenboer
2x een enkele weddenschap voor dit weekend:
Malaga - Real Madrid (Scoren beide teams tijdens de wedstrijd?) Ja ? 2.50 1.67
RCD Mallorca - Espanyol (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5 ? 2.50 1.60
Malaga - Real Madrid (Scoren beide teams tijdens de wedstrijd?) Ja ? 2.50 1.67
RCD Mallorca - Espanyol (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5 ? 2.50 1.60
ik heb dit gewed:
Atletico Madrid - Getafe
1 X 2
Tip: Atletico Madrid 4.50
AC Milaan - Juventus
1 X 2
Tip: AC Milaan 2.00
Aldershot Town - Rotherham United
1 X 2
Tip: Aldershot Town 2.10
FC Chelsea - Portsmouth FC (Neutral Venue)
Hoeveel doelpunten worden gemaakt?
Tip: Meer dan 2,5
goed of niet?
Atletico Madrid - Getafe
1 X 2
Tip: Atletico Madrid 4.50
AC Milaan - Juventus
1 X 2
Tip: AC Milaan 2.00
Aldershot Town - Rotherham United
1 X 2
Tip: Aldershot Town 2.10
FC Chelsea - Portsmouth FC (Neutral Venue)
Hoeveel doelpunten worden gemaakt?
Tip: Meer dan 2,5
goed of niet?