Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]
Lekker weer gehad? Denk dat het een leuke wedstrijd kan worden wanneer Feyenoord vroeg in de wedstrijd op 1-0 kan komen. Scoort Ajax dan moet Feyenoord er 4 maken en is de wedstrijd gespeeld. We shall see!
Prima weer, kon wel beter. Wie is er dit weekend jij vw-crew? Bayern is een mooie bet ja!
Lekker weer gehad? Denk dat het een leuke wedstrijd kan worden wanneer Feyenoord vroeg in de wedstrijd op 1-0 kan komen. Scoort Ajax dan moet Feyenoord er 4 maken en is de wedstrijd gespeeld. We shall see!
Prima weer, kon wel beter. Wie is er dit weekend jij vw-crew? Bayern is een mooie bet ja!
[quote]winnen die zeker?
Tuurlijk is het niet zeker. De kans is groot. Als het zeker allemaal was waren we nu miljonair ;)
Tuurlijk is het niet zeker. De kans is groot. Als het zeker allemaal was waren we nu miljonair ;)
Forza Inter
[quote]Tuurlijk is het niet zeker. De kans is groot. Als het zeker allemaal was waren we nu miljonair ;)
Zou wel leuk zijn heh ;-)
Zou wel leuk zijn heh ;-)
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Bayern Munchen heb ik zelf ook meegepakt. (y) Hup Von Goal!
Is dit niet wat bij Unibet?
Serie A 2009/2010 +5
Welk team wint?
Winnaar (1-4)
Inter 1,08
Roma 7,00
Sampdoria 1,60
Palermo 2,20
15:00 Serie A 2009/2010 - Winner without Big 4
Welk team wint? De "Grote 4" zijn Inter, AC Milan, Juventus en Roma
Winnaar
Sampdoria 1,60
Palermo 2,20
Serie A 2009/2010 +5
Welk team wint?
Winnaar (1-4)
Inter 1,08
Roma 7,00
Sampdoria 1,60
Palermo 2,20
Winnaar
Sampdoria 1,60
Palermo 2,20
[quote]Is dit niet wat bij Unibet?
Serie A 2009/2010 +5
Welk team wint?
Winnaar (1-4)
Inter 1,08
Roma 7,00
Sampdoria 1,60
Palermo 2,20
Winnaar
Sampdoria 1,60
Palermo 2,20
Goedemiddag Koeto zelf doe ik niet aan seizoen weddenschappen want hou niet zo van het lange termijn wedden. In principe kan je bij veel bookmakers zulke weddenschappen afsluiten dus kijk maar eens bij een paar bookmakers naar dezelfde soort weddenschap.
Dan zul je zien dat de quoteringen erg verschillen. Ik kan pas wat zeggen of deze weddenschap wat is als dit ook echt de hoogste quoteringen zijn. PS zou je in het vervolg in bijv het topic verschillende voetbalwedden tips. Dit topic is bedoeld voor de SSWS actie.
Serie A 2009/2010 +5
Welk team wint?
Winnaar (1-4)
Inter 1,08
Roma 7,00
Sampdoria 1,60
Palermo 2,20
Winnaar
Sampdoria 1,60
Palermo 2,20
Goedemiddag Koeto zelf doe ik niet aan seizoen weddenschappen want hou niet zo van het lange termijn wedden. In principe kan je bij veel bookmakers zulke weddenschappen afsluiten dus kijk maar eens bij een paar bookmakers naar dezelfde soort weddenschap.
Dan zul je zien dat de quoteringen erg verschillen. Ik kan pas wat zeggen of deze weddenschap wat is als dit ook echt de hoogste quoteringen zijn. PS zou je in het vervolg in bijv het topic verschillende voetbalwedden tips. Dit topic is bedoeld voor de SSWS actie.
Toto Sigarenboer
Bayern kampioen, applausje voor Van Gaal. :d
Zeker een applausje voor van Gaal. Mijn weddenschappen van afgelopen weekend waren dramatisch. Allemaal gelijke spelen voor de topploegen, alleen Bayern deed zijn sportieve plicht.
Ik heb weer even uitgeschakeld.
Aan de beurt: Vlaflip toch?
Ik heb weer even uitgeschakeld.
Aan de beurt: Vlaflip toch?
Hakuna Matatttta.
Loekos is voor volgende ronde aan de beurt. Hoe was je vakantie in Denemarken trouwens ?
Nog interessante bezienswaardigheden bezocht ? Mocht ik trouwens een prijs in de WK poule winnen dan is die direct voor deze SSWS aktie :)
Nog interessante bezienswaardigheden bezocht ? Mocht ik trouwens een prijs in de WK poule winnen dan is die direct voor deze SSWS aktie :)
Toto Sigarenboer