Samen staan we sterk [deel II]
En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ja eerst pakte die één wedstrijd niet de hele tijd toen heb ik een andere gekozen, maar die andere bet stond er opeens wel. :s Heel vreemd. Verder een goede vakantie gehad? Nog wat mooie foto's om te laten zien?
Alleen Blackpool gewonnen, Bayern en Newcastle hebben niet gedaan wat ze moesten. Wolfsburg kan het nu nog goed maken.. Please!
Edit: Wolfsburg ook verloren :( Gaat echt klote de laatste tijd..Hopelijk gaat het nog beter, wk komt er ook aan..
Edit: Wolfsburg ook verloren :( Gaat echt klote de laatste tijd..Hopelijk gaat het nog beter, wk komt er ook aan..
Weer zo'n but weekend! (n)
De wedstrijd blijken steeds moeilijker te voorspellen de laatste weken.
Profit zijn is lastig op deze manier..
[quote]Weer zo'n but weekend! (n)
Kop omhoog en rustig blijven, er zijn pieken en dalen. De piek komt vanzelf weer. De lente is begonnen, de zon schijnt weer volop dus geen redenen om je zorgen over te maken ;-)
Kop omhoog en rustig blijven, er zijn pieken en dalen. De piek komt vanzelf weer. De lente is begonnen, de zon schijnt weer volop dus geen redenen om je zorgen over te maken ;-)
Hakuna Matatttta.
Voor de komende ronde is VW crew aan de beurt. Trouwens nog iets minder dan twee maanden en kunnen we volop genieten van het WK :)
Toto Sigarenboer
Jij was aan de beurt vw crew . Wat minder actief de laatste tijd ? Zie je niet meer zoveel in de chat en op het forum. Ik stel voor dat ik voor het weekend weer weddenschappen ga plaatsen.
Toto Sigarenboer
[quote]Jij was aan de beurt vw crew . Wat minder actief de laatste tijd ? Zie je niet meer zoveel in de chat en op het forum. Ik stel voor dat ik voor het weekend weer weddenschappen ga plaatsen.
Niets is minder waar wedden! Ik ben, zoals je weet, druk bezig om de wk-poule te maken en mooie acties aan het voorbereiden. Het klopt inderdaad dat ik daardoor wat minder op het forum te vinden ben; je kan je tijd maar één keer verdelen ;-)
Niets is minder waar wedden! Ik ben, zoals je weet, druk bezig om de wk-poule te maken en mooie acties aan het voorbereiden. Het klopt inderdaad dat ik daardoor wat minder op het forum te vinden ben; je kan je tijd maar één keer verdelen ;-)
Hakuna Matatttta.
Hey ik was een paar dagen op de camping. De beker vanavond wordt een leuke wedstrijd denk ik!
[quote]Hey ik was een paar dagen op de camping. De beker vanavond wordt een leuke wedstrijd denk ik!
Lekker weer gehad? Denk dat het een leuke wedstrijd kan worden wanneer Feyenoord vroeg in de wedstrijd op 1-0 kan komen. Scoort Ajax dan moet Feyenoord er 4 maken en is de wedstrijd gespeeld. We shall see!
Lekker weer gehad? Denk dat het een leuke wedstrijd kan worden wanneer Feyenoord vroeg in de wedstrijd op 1-0 kan komen. Scoort Ajax dan moet Feyenoord er 4 maken en is de wedstrijd gespeeld. We shall see!
Hakuna Matatttta.
Borussia Mönchengladbach - Bayer Leverkusen [2] 1.50 1.70
FSV Mainz 05 - FC Schalke 04 [2] 1.50 2.35
Hertha BSC - Bayern München [2] 1.50 1.85
1899 Hoffenheim - VfB Stuttgart [2] 1.50 2.35
Voor zaterdag a.s. allemaal bij Bwin!
FSV Mainz 05 - FC Schalke 04 [2] 1.50 2.35
Hertha BSC - Bayern München [2] 1.50 1.85
1899 Hoffenheim - VfB Stuttgart [2] 1.50 2.35
Voor zaterdag a.s. allemaal bij Bwin!
Hakuna Matatttta.