[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Doe een FIFA 14 toernooi met het team van FIFA ULTIMATE TEAM!
oowrob:
Kom op speel die wedstrijd gewoon.
Kom op speel die wedstrijd gewoon.
Als er kans was geweest dat we die wedstrijd konden spelen dan hadden we dat gedaan..
Snap je gezeur niet helemaal
Misschien dat we vanavond spelen. Snap niet waar jij je zo druk om maakt Robje..
SC Heerenveen - Leicester 1-0
Leicester - SC Heerenveen 2-1
SC Heerenveen gaat door op basis van uitdoelpunten.
Leicester - SC Heerenveen 2-1
SC Heerenveen gaat door op basis van uitdoelpunten.
Ik ben wel benieuwd wat de finale gaat worden. Het lijkt mij wel wat als de finale opgenomen kan worden met een recorder, om het filmpje vervolgens op youtube en hier op het forum te plaatsen. Uiteraard alleen als het mogelijk is en niet teveel tijd in beslag neemt.
Toto Sigarenboer
Ik kan in ieder geval niet opnemen, heb de kabels niet ervoor.
Overigens, is de wedstrijd 15 minuten per helft? In de regels staat 15 minuten, maar je kan geen 15 minuten spelen over de gehele wedstrijd.
Overigens, is de wedstrijd 15 minuten per helft? In de regels staat 15 minuten, maar je kan geen 15 minuten spelen over de gehele wedstrijd.
etienne29:
Kunnen jullie in onderling overleg beslissen wat de beste tijd is voor deze finale te spelen ? 2x 15 minuten lijkt me lang ;o) ... mijn internet verbinding valt gemiddeld sneller weg dan een half uur hahaha ..... weet de juiste tijden niet binnen fifa daar ik altijd de standard tijd speel ;o) regel dit effe via pm als het kan en deel het hier dan kunnen we hier bij een volgend toernooi rekening mee houden binnen de ECHTE regels ;o))))
Finale zal maandagavond om 20:00 gespeeld worden, de speeltijd is nog onder voorbehoud, waarschijnlijk 8 minuten per helft. (y)
8 minuten is prima, ik kan alleen ook niet opnemen..
Fifa zou eigenlijk een functie moeten maken dat je de wedstrijd kan opslaan en later op internet kan terugvinden
Fifa zou eigenlijk een functie moeten maken dat je de wedstrijd kan opslaan en later op internet kan terugvinden