[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Sportief verhaal, en beide succes in de laatste wedstrijd(en) nu nog wachten op de andere halve finale... hopelijk komt die er ook snel ;o)
Mijn gokje tijdens het tornooi begint vorm te krijgen: Etienne als topfavoriet voor de eindwinst.
Wij hopen onze wedstrijd vrijdag te kunnen spelen
mick1880:
Mijn gokje tijdens het tornooi begint vorm te krijgen: Etienne als topfavoriet voor de eindwinst.
Lol wat is de quotering voor de eindwinst van Etienne :)
Toto Sigarenboer
Ho ho, niet zoveel druk op mij leggen, haha. Ben benieuwd na de andere finalist.
Ben net terug van een trainingskampje uit Turkije, kan vanaf donderdagavond ongeveer weer spelen!
Met de volgende FIFA 14 toernooi op de playstation 3 doe ik mee =) Zou ook wel leuk zijn als er een klein prijsje is te winnen voor de winnaar. €10 bij gescheven krijgen bij unibet ofso, VWCrew laat de beer in jullie los :p :p :p :p :p :p
Er is nooit zekerheid met wedden.
robbert08:
Prijzengeld dit toernooi is 50 euries
robbert08:
Oohh haha niet gezien :p
Er is nooit zekerheid met wedden.