Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Woohoo top 4 :).
Wanneer mogen we onze wedstrijden spelen? Btw ik weet dat wedden graag had dat we onze wedstrijden konden opnemen, maar dat kan ik helaas niet. Weet niet hoe dit voor de rest is?
0 Vind ik leuk's
Waar blijft me wedstrijd premie Jochem?
0 Vind ik leuk's
Ik kan je wel een schouder klopje geven ;) Bedankt door een goede wedstrijd op de mat te hebben gelegd (y)
0 Vind ik leuk's
http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
eindstand in poule 2B is nu ook gekend, blij dat het op tijd geregeld werd .... nu komen de halve finales , ergens in de regels zag ik staan dat deze wedstrijden 15 min moesten duren volgens wedden ... weet niet juist welke tijden je kan instellen, heb het spel wel maar speel steeds die standard tijd.
voor mij hoeven ze zo lang niet te duren als jullie voor de wedstrijd kunnen overeenkomen hoe lang ze moeten duren is dat voor mij ook goed, maar plaats het dan hier op forum hoe lang je de wedstrijd wil, als er geen overeenkomst is beslist de "jury" ;o)
de halve finales zijn dus de volgende :
HF A
FC Utrecht Middlesbrough 0 - 0
Middlesbrough FC Utrecht 0 - 0

HF B
Heerenveen Leicester City 0 - 0
Leicester City Heerenveen 0 - 0
AGG regels (away goals regel bepalen wie door gaat bij gelijke uitslag) als AGG regel gelijk eindigt dan komt er een testmatch op het veld van de eerste thuisploeg in dit geval FC Utrecht en Heerenveen, als deze niet voldoende blijkt om een verschil te maken komt er nog testmatch op het andere veld en zo verder
Deadline voor de wedstrijden as soon as possible ten laatste 16/01/2014 zou dit moeten afgerond zijn lijkt me 2 wedstrijden kunnen in principe meteen na elkaar gespeeld worden toch ?
0 Vind ik leuk's
Qua tijd kunnen we volgens mij kiezen tussen twee keer 7 of 8 minuten per helft. Mij maakt het niets uit. (y) Ik kan overigens morgenavond al spelen.
0 Vind ik leuk's
Hoe korter we spelen des te meer kans heb ik op een 0-0 :D. Maar zonder dolle, het maakt mij niet uit zolang we beiden wedstrijden maar hetzelfde doen. Morgen avond is prima denk ik weet je al hoe laat ongeveer?
0 Vind ik leuk's
Ik kan vandaag wel
0 Vind ik leuk's
vlammie:
Ik heb het je voorgesteld dus ik ga er wel mee akkoord ;) lijkt mij het eerlijkste maar zoals eerder al vermeld moet iedereen er wel mee akkoord gaan voordat je ermee van start kan gaan (ook wedden).

Ik ben hierbij ook akkoord!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
HF A
FC Utrecht - Middlesbrough 4-0
1-0 Ayoub
2-0 Toornstra
3-0 Mulenga
4-0 Janssen
Deze wedstrijd was Utrecht toch wel niveau beter, weinig kansen weggeven en Utrecht creëerde voldoende kansen.
Middlesbrough - FC Utrecht 1-3
0-1 de Ridder
0-2 Mulenga
0-3 Mulenga
1-3 Varga
Deze wedstrijd ging meer gelijk op, vooral op het begin. Later in de wedstrijd trok FC Utrecht de wedstrijd na zich toe en sleepte de overwinning binnen.
Goed gespeeld Jochem en veel succes in de kleine finale.

0 Vind ik leuk's
De uitslagen van hierboven kloppen. Ik kan de 2 lange wedstrijden kort samenvatten: 2x een zeer terechte winnaar.
Eerste wedstrijd had ik tot de 1-0 een of 2 kansen maar dit was niets zeggend tegen de kansen van Ettiene.
De tweede wedstrijd bleef langer gelijk en dus een iets spannendere wedstrijd, maar weer Ettiene heel erg bovenliggend. Ik had nog wel een 1 op 1 maar die schoot ik mis.
Wat ik van de halve finales wil zeggen is dat Ettiene verdiend gewonnen heeft en ik mijn niveau helemaal niet haalde. Ik wil niet zeggen dat als ik in goede doen was dat ik hem dan wel gewonnen had (weet bijna zeker dat ik dan ook 2x verlore had), maar alles waar ik juist goed in ben ging fout. De paasjes, het korte draaie, het spel juist spelen hoe de tegenstander het niet verwacht en uiteindelijk misschien wel een van het belangrijkste het goede verdedigen wat bij deze wedstrijd totaal niet aan de orde was. Het was echt een schiet tent. Gewoon een offday denk ik of misschien lag het wel aan Ettiene die alles doorhad dat kan natuurlijk ook.
Succes in de finale Ettiene op bases van deze wedstrijden heb je hem zeker verdiend!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.