[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Beste vrienden, na enkele zaken te hebben bekeken en een gouden tip kom ik met een voorstel voor als de deadline niet gehaald wordt van ronde 2.
graag jullie mening, ik herhaal dit is een voorstel die open staat ter discussie !!!!! geen gedwongen beslissing !!!! Bij voorkeur wordt gewoon de wedstrijd geregeld tussen Robbert en Sam zoals gepland en binnen de deadline natuurlijk
mezelfomhetduidelijktemaken:
Beste vrienden we zitten mogelijk met een probleem, Sam heeft nog een kans om de finale te behalen, maar moet hiervoor nog 1 wedstrijd inhalen tegen robbert en winnend afsluiten, daar deze blijkbaar moeilijk geregeld kan worden heb ik het volgende voorstel. moest de wedstrijd niet gespeeld geraken voor het vervallen van de deadline !!!
Als Sam en jochem en robbert akkoord gaat dat deze regeling van kracht gaat na het verstrijken van de deadline.
De regeling : Als de deadline verstreken is speelt sam een vervangende wedstrijd tegen jochem. als Sam deze wedstrijd winnend weet af te sluiten krijgt hij de laatste 3 punten die hij nodig heeft. daarna volgt een barrage duel (afhankelijk van de uitlsag mogelijk meerdere). als Sam zijn vervangende duel NIET weet te winnen heeft hij geen 3 punten en gaat jochem gewoon naar de tweede halve finale .
De 3 ploegen zijn aan elkaar gewaagd,
- Jochem won en verloor van Robbert.
- Sam speelde die ene wedstrijd gelijk tegen Robbert
- Sam won en verloor van Jochem ....
je kan ook simpel zeggen Sam krijgt de 3 punten wegens forfait als de deadline niet gehaald is, maar volgens mij heeft hij meer voldoening aan het verdienen van de finale plaats ;o)
Beste vrienden we zitten mogelijk met een probleem, Sam heeft nog een kans om de finale te behalen, maar moet hiervoor nog 1 wedstrijd inhalen tegen robbert en winnend afsluiten, daar deze blijkbaar moeilijk geregeld kan worden heb ik het volgende voorstel. moest de wedstrijd niet gespeeld geraken voor het vervallen van de deadline !!!
Als Sam en jochem en robbert akkoord gaat dat deze regeling van kracht gaat na het verstrijken van de deadline.
De regeling : Als de deadline verstreken is speelt sam een vervangende wedstrijd tegen jochem. als Sam deze wedstrijd winnend weet af te sluiten krijgt hij de laatste 3 punten die hij nodig heeft. daarna volgt een barrage duel (afhankelijk van de uitlsag mogelijk meerdere). als Sam zijn vervangende duel NIET weet te winnen heeft hij geen 3 punten en gaat jochem gewoon naar de tweede halve finale .
De 3 ploegen zijn aan elkaar gewaagd,
- Jochem won en verloor van Robbert.
- Sam speelde die ene wedstrijd gelijk tegen Robbert
- Sam won en verloor van Jochem ....
je kan ook simpel zeggen Sam krijgt de 3 punten wegens forfait als de deadline niet gehaald is, maar volgens mij heeft hij meer voldoening aan het verdienen van de finale plaats ;o)
graag jullie mening, ik herhaal dit is een voorstel die open staat ter discussie !!!!! geen gedwongen beslissing !!!! Bij voorkeur wordt gewoon de wedstrijd geregeld tussen Robbert en Sam zoals gepland en binnen de deadline natuurlijk
Ik heb het je voorgesteld dus ik ga er wel mee akkoord ;) lijkt mij het eerlijkste maar zoals eerder al vermeld moet iedereen er wel mee akkoord gaan voordat je ermee van start kan gaan (ook wedden). Tevens word eerst gewoon netjes gewacht tot dat de deadline verlopen is. Het zou natuurlijk eerlijker en makkelijker zijn als de wedstrijd alsnog word gespeeld.
Maar mijn goedkeuring heb je (y)
Als iemand het er niet mee eens is graag een tegen voorstel en waarom.
Maar mijn goedkeuring heb je (y)
Als iemand het er niet mee eens is graag een tegen voorstel en waarom.
We spelen morgen omdat zijn internet verbinding het vandaag niet deed :s
Ik kan nu spelen, hoop dat sam ook kan, moet namelijk om uiterlijk kwart over 3 weer weg
Als het nu niet lukt, dan kan ik morgen vanaf een uur of 3 ook wel de hele dag spelen. Dus voor de deadline moet zeker lukken!
AS Ajaccio doet sportieve plicht en wint met 3-4 van Zulte Waregem.
Een wedstrijd waarin beide ploegen dodelijk doeltreffend waren.
AS Ajaccio 6 schoten waarvan 5 op goal (4 goals)
Zulte 5 schoten waarvan 4 op goal (3 goals)
Gefeliciteerd met je halve finale plaats jochem
Een wedstrijd waarin beide ploegen dodelijk doeltreffend waren.
AS Ajaccio 6 schoten waarvan 5 op goal (4 goals)
Zulte 5 schoten waarvan 4 op goal (3 goals)
Gefeliciteerd met je halve finale plaats jochem