Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Haha een zwaar overdreven reactie, maar goed dat heb ik je in de chat ook al verteld.
Als het al 8 schoten waren dan waren die vooral in de laatste 5 minuten.
2-0 is een dikverdiende overwinning, je heb heel weinig echt goede kansen gehad. Daarnaast heb ik 3 schoten op doel, maar ook een aantal keer dat ik in de 16 kom en niet/te laat schiet.
Eerste overwinning win jij dik verdiend omdat ik waardeloos speel, 2de pot win ik dik verdiend. Beetje jammer dat je op deze manier gaat zeuren.
Ik moet me laatste 2 potjes winnen om door te gaan, dat wordt nog een lastig verhaal als ik zo zwak speel als vanavond.
0 Vind ik leuk's
http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
Eindelijk tijd gehad voor de update van de pagina ...
In poule 2A is Etienne-Horbach met FC Utrecht al zeker van de halve finale met nog 2 wedstrijden tegoed, of dit op de eerste of tweede plaats is hangt enkel nog af van Cavese met Racing Club, als die hun resterende 5 wedstrijden 15 punten pakken, kunnen ze nog in een onderling duel de strijd aan gaan voor plaats 1 en 2... als Cavese 13 punten pakt (4X win, 1 draw) komen ze op de tweede plaats, en nemen hij de tweede plaats over van Arie0707 met Leicester City.
in principe ligt alles nog open maar ik denk dat het moeilijk zal worden voor Cavese nog 13 punten of meer te pakken om de finales te bereiken ...
In poule 2B is skirre-h met Heerenveen méér dan OUTSTANDING gebleken in deze poule. met 22 punten en 1 draw op 8 wedstrijden is hij meer dan zeker van een halve finale plaats tegen het nummer 2 uit poule 2A. wie de tweede plaats zal kunnen bemachtigen zullen we nog moeten op wachten tot alle wedstrijden gespeeld zijn, en wie weet na enkele barrage wedstrijden, want het is nog close voor de tweede plaats. alles kan
0 Vind ik leuk's
die laatste 2 wedstrijden zitten nog niet in de update ... wie speelt er nu ook om 1u in de nacht hun duel ;o) tssssss
0 Vind ik leuk's
Haha ik heb iets in te halen he dus vandaar!
Mn potjes tegen Gent en Heerenveen staan er ook nog niet bij trouwens :P
0 Vind ik leuk's
robbert08:
Haha ik heb iets in te halen he dus vandaar!
Mn potjes tegen Gent en Heerenveen staan er ook nog niet bij trouwens :P

toch wel ;o) je zult eens moeten op de pagina van de poule rechts moeten klikken en reload page... is zo'n vervelend cache probleem op de servers van telenet. hier zit de update on screen hoor
dus gewoon pagina eens herladen via de rechter muisknop zou het moeten doen ...
0 Vind ik leuk's
lohocla:

in principe ligt alles nog open maar ik denk dat het moeilijk zal worden voor Cavese nog 13 punten of meer te pakken om de finales te bereiken ...

Ik sta onder zware druk maar zal er alles aan doen om minimaal 12 punten binnen te halen!
0 Vind ik leuk's
Iemand zin in de laatste potjes in groep B?
0 Vind ik leuk's
Wegens problemen met mijn internetverbinding ben ik bang dat ik moet opgeven om de voortgang van het toernooi niet te vertragen.
Op de een of andere manier kan ik soms niet met mijn tegenstanders connecten, Ik ga er vanuit dat alle wedstrijden behalve mijn eigen vandaag gespeeld zullen zijn. Dit betekent dat morgen de volgende rondes zouden kunnen beginnen en aangezien ik 4 van mijn 5 resterende wedstrijden winnend zal moeten afsluiten is dit een bijna onmogelijke opgave.
0 Vind ik leuk's
Spijtig kerel, ik zou je router eens resetten en vanavond nog eens proberen.
0 Vind ik leuk's
etienne29:
Spijtig kerel, ik zou je router eens resetten en vanavond nog eens proberen.

Ja klopt, alleen ik heb vanavond geen tijd. Het zou dan morgen worden en ik weet niet of dit ook gaat lukken met alle drie de tegenstanders.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.