[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
principito93:
Mag ik nu nog spelen? Ik ben vanaf nu 8dagen vrij...
Mag ik nu nog spelen? Ik ben vanaf nu 8dagen vrij...
Zo principito... helaas heb je enkele dagen van de fun gemist en hebben we door de lange duur van ronde 1 gemerkt dat 3 spelers nog niet gespeeld hadden, eentje is er vervangen geweest wegens... de vervanger was nogal snel ...
jij en heijnsie bleven helaas achterwege, en ik heb samen met wedden eens gesproken over de mogelijkheden voor het toernooi ... de beste optie was de eerste ronde afsluiten en de niet actieve mensen 6 forfait nederlagen te geven om alsnog verder te kunnen met het toernooi.
Begrijp het aub niet verkeerd, ik kon evengoed nog ingevallen zijn samen met iemand anders van de wachtrij wat ook een optie was maar we gingen dan nog bezig zijn met ronde 1... nu zit ronde 2 er al zo goed als op en kunnen we bijna naar de finals ....
Bij een volgend toernooi gaan we alles iets beter regelen qua timing ook met deadlines voor elke ronde (je speelt al snel 2 matchen na elkaar tegen de zelfde speler) zodat een ronde op een week er zou moeten kunnen doorzitten. soit.
Ik begrijp vooral dat je nu beetje verveeld zult zitten met de situatie dat je gepasseerd bent, maar er komt zeker nog een herkansing in een volgend toernooi.
Sorry dat ik als enige me matches nog niet heb gespeeld, normaal ben ik altijd vrij snel (1ste ronde was ik bijna als eerste klaar :P ) maar was dus in Stockholm. Vanavond ben ik beschikbaar om te spelen en morgen de hele dag. Ik ga alle spelers uit mijn poule ff PMen, zou mooi zijn als ze allemaal dit weekend een keer kunnen dan zit de 2de ronde erop.
Komt er na dit toernooi nog een fifa toernooi? Dan wil ik namelijk wel meedoen.
Ik hoop alleszins van wel, Klijn! Ik wil revanche (h)
Voor de liefhebbers! Ben ik van plan om op deze site ook FIFA toernooien te gaan organiseren.
http://onlinefifatoern.forum2go.nl/index.php?sid=39e4f831dfdfc00639c4791788f26cc5
http://onlinefifatoern.forum2go.nl/index.php?sid=39e4f831dfdfc00639c4791788f26cc5
samafca:
Hoeveel gaan er door na ronde 3
Hoeveel gaan er door na ronde 3
de top 4 spelen de finales, dus de twee beste uit elke poule
FC Utrecht - Burnley 3-0
1-0 Mulenga
2-0 Derijck
3-0 Mulenga
Geflatteerde uitslag, Burnley begon beter aan de wedstrijd en won alle duels. Echter scoorde Utrecht toch twee keer de eerste helft. Hierna ging de wedstrijd gelijk op. Overigens respect voor dat ziekelijke schot in de tweede helft.
Burnley - FC Utrecht 0-1
0-1 Toornstra
Deze wedstrijd verliep anders, Utrecht was beter en creëerde meer kansen, echter nu scoorde ze niet. In de laatste minuut zorgde Toornstra met een mooie dribbel en schot voor de 0-1.
Goed gespeeld kerel en succes verder!
1-0 Mulenga
2-0 Derijck
3-0 Mulenga
Geflatteerde uitslag, Burnley begon beter aan de wedstrijd en won alle duels. Echter scoorde Utrecht toch twee keer de eerste helft. Hierna ging de wedstrijd gelijk op. Overigens respect voor dat ziekelijke schot in de tweede helft.
Burnley - FC Utrecht 0-1
0-1 Toornstra
Deze wedstrijd verliep anders, Utrecht was beter en creëerde meer kansen, echter nu scoorde ze niet. In de laatste minuut zorgde Toornstra met een mooie dribbel en schot voor de 0-1.
Goed gespeeld kerel en succes verder!
Fc utrecht - Burnley: 3-0
Burnley - Utrecht: 0-1
Met nog 4 wedstrijden voor mij te gaan moest ik ze alle 4 winnen om nog kans te maken om door te gaan, dus er moest flink aanvallend gespeeld worden.
De eerste wedstrijd had ik meer verdiend, speelde erg aanvallend voetbal maar er ontstonden natuurlijk flink wat gaten dit wordt goed afgestraft door Utrecht. Na de 2-0 ging ik zelfs met 4 spitsen spelen, maar er werd maar niet gescoord door mij.
De tweede wedstrijd was ik echter de mindere vond ik deze heb ik terecht verloren, echter dit maakte voor mij niks meer uit.
Ik weet niet of mijn overige tegenstander door kan gaan, anders laten we die wedstrijd zitten mij maakt het niks uit :P
Jongens succes verder.
Met nog 4 wedstrijden voor mij te gaan moest ik ze alle 4 winnen om nog kans te maken om door te gaan, dus er moest flink aanvallend gespeeld worden.
De eerste wedstrijd had ik meer verdiend, speelde erg aanvallend voetbal maar er ontstonden natuurlijk flink wat gaten dit wordt goed afgestraft door Utrecht. Na de 2-0 ging ik zelfs met 4 spitsen spelen, maar er werd maar niet gescoord door mij.
De tweede wedstrijd was ik echter de mindere vond ik deze heb ik terecht verloren, echter dit maakte voor mij niks meer uit.
Ik weet niet of mijn overige tegenstander door kan gaan, anders laten we die wedstrijd zitten mij maakt het niks uit :P
Jongens succes verder.
oowrob:
Jongens succes verder.
Jongens succes verder.
Ik zie dat Cavese ook niet meer door kan, van mij part delen we de punten of je moet nog willen spelen.
Echter de teams die doorgaan naar de finales zijn in poule A:
- Fc Utrecht
- Leicester City