Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Blackpool - AA Gent 1-1
52' 1-0 Gosling
68' 1-1 Lepoint
Kwam totaal niet in m'n spel en had in de eerste helft ook 0 schoten. Zelfs niet eens een afzwaaier richting cornervlag :) Mokum dicteerde het spel al bleef het ook slechts bij 3 doelpogingen. In de tweede helft hetzelfde verhaal en een terechte voorsprong voor Blackpool. Ik stond met m'n keeper buiten de zestien te gapen en Gosling schoof hem van een metertje of 20 in het lege doel. De 1-1 volgde uit een hoekschop, die Lepoint binnen kopte. Het was uiteindelijk ook mijn enige doelpoging over 90 minuten. Na de gelijkmaker nog twee goede mogelijkheden op winst voor Mokum. De conclusie: een gestolen punt voor mij, maar ook die tellen (y)
Dat maakt de stand:
Groep A
1. Burnley | 6p | 2 wed | 4 gemaakt | 2 tegen | +2
2. AA Gent | 4p | 2 wed | 2 gemaakt | 1 tegen | +1
3. Blackpool | 1p | 3 wed | 3 gemaakt | 5 tegen | -2
4. Panathinaikos | 0p | 1 wed | 0 gemaakt | 1 tegen | -1
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik denk dat we beter kunnen wachten met dat nieuwe poultje met die 4 nieuwe spelers.
Ik schat de kans namelijk hoog in dat er een aantal gasten die wel ingeschreven staan niet komen opdagen dus kunnen die 4 mooi die plekken overnemen toch? Anders zitten we straks met allemaal halve poules
0 Vind ik leuk's
robbert08:
Ik denk dat we beter kunnen wachten met dat nieuwe poultje met die 4 nieuwe spelers.
Ik schat de kans namelijk hoog in dat er een aantal gasten die wel ingeschreven staan niet komen opdagen dus kunnen die 4 mooi die plekken overnemen toch? Anders zitten we straks met allemaal halve poules

Dat is zeker een goed idee als er 4 niet komen opdagen. Het is nog wel even afwachten wie er niet op komt dagen om Fifa te spelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik kan zondag mijn 1e wedstrijd spelen ga morgenvroeg 1,5 dag skiën.
0 Vind ik leuk's
AA Gent - Panathinaikos 1-2
51' 1-0 Soumahoro
53' 1-1 Berg
89' 1-2 Bajrami
De return. Het eerste halfuur was ditmaal voor Panathinaikos waarbij bossie twee keer solo op de keeper af kon maar het twee keer ook belabberd afmaakte/uitspeelde. Naar mate de rust naderde kwam er meer dreiging van mijn kant met enkele panieksituaties voor het doel van bossie. Uiteindelijk nog het dichtste bij met een kopbal op de paal in blessuretijd. In de tweede helft ging het gelijk op met dit keer wel doelpunten. Eerst scoor ik met Soumahoro uit een rebound nadat ik in eerste instantie op de keeper stifte. Twee minuten later is het alweer 1-1 wanneer Berg een voorzet binnen kopt en dan lijkt het lange tijd op weg naar een puntendeling. Tot de 89e minuut.... nu eindigt een kopbal van Berg op de vuisten van Padt, maar staat Bajrami alsnog klaar om de rebound af te maken. Zuur. Gezien de statistieken was een gelijkspel ook terecht geweest. 7 om 6 schoten, waarvan bij beide 5 op doel. 49 om 51 procent balbezit. Poule blijft wel lekker spannend zo.
Groep A
2. AA Gent | 4p | 3 wed | 3 gemaakt | 3 tegen | +0
3. Panathinaikos | 3p | 2 wed | 2 gemaakt | 2 tegen | +0
4. Blackpool | 1p | 3 wed | 3 gemaakt | 5 tegen | -2
0 Vind ik leuk's
Hoe wordt er trouwens bepaald bij een gelijke stand in de poule? Doelsaldo? Onderlinge duels? Beslissingsduel?
0 Vind ik leuk's
Was weer een spannende pot :)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ongelofelijk.. 4 potjes 3 de betere en maar 2 punten hebben.
Return: Gent 2-2 Blackpool.
38ste min goal van Gent toen meteen vol op de aanval de hele wedstrijd. 90ste min scoor ik de 2-2, wat aan de gelukkige kant maar had wat meer in gezeten. Toch 2 leuke potjes.
0 Vind ik leuk's
AA Gent - Blackpool 2-2
35' 1-0 Renato Neto
48' 1-1 Davies
57' 2-1 Pedersen
90' 2-2 Davies
Nou deze return ging een stuk meer gelijk op in vergelijking met de heenwedstrijd. Een gelijkspel is denk ik een juiste weerspiegeling, maar wel weer erg zuur dat ik in de slotminuten een tegengoal krijg. Na de 2-1 waren er nog genoeg kansen voor Mokum om de gelijkmaker te forceren, dus wat dat betreft hing ie wel in de lucht. Anderzijds miste ik met El Ghanassy een rebound vrij bij de tweede paal. Eigenlijk ging ik er vanuit dat het buitenspel was, waardoor ik me niet volledig concentreerde op een aanname en de bal dan ook direct over de achterlijn rolde toen El Ghanassy de bal raakte. Zonde :) Hoe dan ook het blijft spannend in Groep A:
2. AA Gent | 5p | 4 wed | 5 gemaakt | 5 tegen | +0
3. Panathinaikos | 3p | 2 wed | 2 gemaakt | 2 tegen | +0
4. Blackpool | 2p | 4 wed | 5 gemaakt | 7 tegen | -2
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Ongelofelijk.. 4 potjes 3 de betere en maar 2 punten hebben.
Return: Gent 2-2 Blackpool.
38ste min goal van Gent toen meteen vol op de aanval de hele wedstrijd. 90ste min scoor ik de 2-2, wat aan de gelukkige kant maar had wat meer in gezeten. Toch 2 leuke potjes.

Die openingsgoal van mijn kant was ook wel erg knullig. Hoekschop die verwerkt wordt en terug gekopt wordt in de zestien waar nog één speler van mij staat en ergens een verdediger sloom terugloopt. Was een cadeautje voor mij.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.