[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Arie0707: Leicester - Jochem0416: Middlesbrough
Uitslag : 3-2
De uitslag doet vermoeden dat het een spannende wedstrijd was, maar kijkend naar het balbezit was dit niet het geval. 59% voor Leicester om 41 voor Middlesbrough. Toch was het zeker wel een leuke wedstrijd en met een beetje geluk had de uitspelende ploeg een gelijkspel er uit kunnen slepen. Leicester kwam al vroeg op 1-0 wanneer het ook weer snel 1-1 was. Na rust begon de thuisploeg voortvarend en stond het snel 3-1 voor. Rond de 80e minuut kon Middlesbrough de aansluitingstreffer maken, maar deze kwam te laat. De eerste drie punten voor Leicester zijn dus binnen!
Uitslag : 3-2
De uitslag doet vermoeden dat het een spannende wedstrijd was, maar kijkend naar het balbezit was dit niet het geval. 59% voor Leicester om 41 voor Middlesbrough. Toch was het zeker wel een leuke wedstrijd en met een beetje geluk had de uitspelende ploeg een gelijkspel er uit kunnen slepen. Leicester kwam al vroeg op 1-0 wanneer het ook weer snel 1-1 was. Na rust begon de thuisploeg voortvarend en stond het snel 3-1 voor. Rond de 80e minuut kon Middlesbrough de aansluitingstreffer maken, maar deze kwam te laat. De eerste drie punten voor Leicester zijn dus binnen!
Derby County - Estoril 4-1
Tot ze 55e minuut en 3-0 vrij eenzijdige daarna aan beide kanten wat kansen maar op counter toch het gevaarlijkste en uiteindelijk eerst 3-1 waarna nog 4-1.
Tot ze 55e minuut en 3-0 vrij eenzijdige daarna aan beide kanten wat kansen maar op counter toch het gevaarlijkste en uiteindelijk eerst 3-1 waarna nog 4-1.
Om het allemaal wat overzichtelijker te houden is het misschien makkelijk om je eigen groep up-to-date te houden. Dit bespaart Wedden en mezelf wat tijd indien we er geen tijd voor hebben. Ik zou eigenlijk aan 't leren moeten zijn :D
Estoril - Derby County 2-4
Estoril begon heel sterk en kwam in de 18e en 23e minuut op 2-0 daarna een blunder in de 35e minuut wat 2-1 betekende waardoor de hoop terug was, en daarmee ook weer gelijkwaardig. 2e helft wordt bal niet weggewerkt en schot van de 16e in de 52e wat 2-2 betekend waarna Derby County de bovenliggende partij wordt. In de 72e minuut wordt het via corner 2-3 waarna in de 90e minuut nog voor de 2-4 wordt getekend.
Estoril begon heel sterk en kwam in de 18e en 23e minuut op 2-0 daarna een blunder in de 35e minuut wat 2-1 betekende waardoor de hoop terug was, en daarmee ook weer gelijkwaardig. 2e helft wordt bal niet weggewerkt en schot van de 16e in de 52e wat 2-2 betekend waarna Derby County de bovenliggende partij wordt. In de 72e minuut wordt het via corner 2-3 waarna in de 90e minuut nog voor de 2-4 wordt getekend.
Poule B
Sc Heerenveen - Guingamp 0-3
Guingamp - Sc Heerenveen 1-4
Sc Heerenveen - Guingamp 0-3
Guingamp - Sc Heerenveen 1-4
Poule A
Burnley - Blackpool : 2-1
Blackpool - Bunley : 1-2
Totaal: Burnley - Blackpool : 4-2
Dus we moeten uit en thuis spelen? even gewoon een vraag.
Burnley - Blackpool : 2-1
Blackpool - Bunley : 1-2
Totaal: Burnley - Blackpool : 4-2
Dus we moeten uit en thuis spelen? even gewoon een vraag.
Dat klopt, Oowrob.
Markhave: volgens mij was ons eerste potje 0-3 want toen kreeg je de bal er niet in :p
Het is en blijft razendspannend in groep B.
Guingamp - Derby 3-0.
Derby - Guingamp 2-2.
Ik zal zo dadelijk onze stand even aanpassen.
Markhave: volgens mij was ons eerste potje 0-3 want toen kreeg je de bal er niet in :p
Het is en blijft razendspannend in groep B.
Guingamp - Derby 3-0.
Derby - Guingamp 2-2.
Ik zal zo dadelijk onze stand even aanpassen.
Groep B
1. Heerenveen | 10p | 4 wed | 8 gemaakt | 5 tegen | +3
2. Guingamp | 7p | 5 wed | 10 gemaakt | 8 tegen | +2
3. Derby County | 7p | 6 wed | 11 gemaakt | 12 tegen | -1
4. Estoril | 3p | 3 wed | 5 gemaakt | 9 tegen | -4
Dit is volgens mij de stand, indien fouten gemaakt hoor ik het graag!
Estoril moet nog 3 wedstrijden spelen en kan mits winst alsnog 2de worden in de groep.
Guingamp moet nog 1 wedstrijd spelen tegen Estoril en is mits winst geplaatst geloof ik.
1. Heerenveen | 10p | 4 wed | 8 gemaakt | 5 tegen | +3
2. Guingamp | 7p | 5 wed | 10 gemaakt | 8 tegen | +2
3. Derby County | 7p | 6 wed | 11 gemaakt | 12 tegen | -1
4. Estoril | 3p | 3 wed | 5 gemaakt | 9 tegen | -4
Dit is volgens mij de stand, indien fouten gemaakt hoor ik het graag!
Estoril moet nog 3 wedstrijden spelen en kan mits winst alsnog 2de worden in de groep.
Guingamp moet nog 1 wedstrijd spelen tegen Estoril en is mits winst geplaatst geloof ik.
Oh dat we uit en thuis moesten spelen wist ik ook nog niet, dan krijgt bossie dus nog een herkansing in Gent :)
If you like sports, you will love Zweeler
Blackpool 1-1 Gent.
Schoten op doel 7-1 zegt al genoeg. 1 goede aanval en daar kwam een corner uit die erin ging. Return op een andere dag
Schoten op doel 7-1 zegt al genoeg. 1 goede aanval en daar kwam een corner uit die erin ging. Return op een andere dag