[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
skeffneckuz:
Roda JC voor mij svp
Roda JC voor mij svp
Heb ik nu veranderd. Wel zo leuk, unieke teams ;-)
Toto Sigarenboer
oowrob:
Wanneer beginnen we?
Wanneer beginnen we?
Het is al begonnen, mensen die meedoen kunnen elkaar nu uitdagen om te spelen.
Toto Sigarenboer
hohoho heb deze ochtend trouwens voor de fun effe een eerste keer online gespeeld tegen iemand...
kerel stuurde mij na de match OMG als bericht .... hij was zwaar onder de indruk ... hij won maar met 7-0 LOL
Hij, Real madrid - ik, Atletico madrid ... net niet gewonnen die kerel was mottig goed,
maar kijk heb het spel nog maar 2 uur gespeeld tot dusver dus mag ik niet teveel verwachten zeker ?
kerel stuurde mij na de match OMG als bericht .... hij was zwaar onder de indruk ... hij won maar met 7-0 LOL
Hij, Real madrid - ik, Atletico madrid ... net niet gewonnen die kerel was mottig goed,
maar kijk heb het spel nog maar 2 uur gespeeld tot dusver dus mag ik niet teveel verwachten zeker ?
Poule C
Arie0707 - Leicester City - jochem0416 - Cercle Brugge
jochem0416 - Cercle brugge - Originals88 - Criciúma Esporte Clube
Ik sta er wel degelijk 2x in, maar dat is wel in dezelfde poule. Verder wil ik nog vragen of ik mijn team nog kan aanpassen naar Middlesbrought.
Arie0707 - Leicester City - jochem0416 - Cercle Brugge
jochem0416 - Cercle brugge - Originals88 - Criciúma Esporte Clube
Ik sta er wel degelijk 2x in, maar dat is wel in dezelfde poule. Verder wil ik nog vragen of ik mijn team nog kan aanpassen naar Middlesbrought.
Is denk ik ook wel handig als de uitslagen en poule standen meteen worden verwerkt in het overzicht van de poules en wedstrijden op pagina 12 anders wordt het erg onoverzichtelijk ben ik bang voor.
Daarnaast moeten er nog veel wedstrijden gespeeld worden, misschien dat alle spelers nog een pm kunnen krijgen dat er gespeeld moet worden?
Daarnaast moeten er nog veel wedstrijden gespeeld worden, misschien dat alle spelers nog een pm kunnen krijgen dat er gespeeld moet worden?
Poule A
A-bossie1989 - Panathinaikos - ChefSpijker - AA Gent 0-1*
59' 0-1 El Ghanassy
Een wedstrijd waarin ik de boventoon voerde qua meer balbezit (scheelde niet veel) en aantal doelpogingen. In de eerste helft had ik ook een paar goede kansen maar kwam het nog niet tot scoren. Na een uur voetbal wel. Ik veroverde met El Ghanassy de bal aan de linkerkant van het strafschopgebied, dribbelde naar binnen en schoot laag diagonaal in de verre hoek. Toch was het constant opletten geblazen en moest ik goed geconcentreerd blijven verdedigen, want bossie kwam er een aantal keren gevaarlijk uit en het was een wonder dat hij op 0 goals bleef staan uiteindelijk. Vooral die kopbal met Berg voorlangs had ik al geteld.
* bossie speelde thuis, nu ik lees dat het uit en thuis is heb ik dit even veranderd in deze post.
A-bossie1989 - Panathinaikos - ChefSpijker - AA Gent 0-1*
59' 0-1 El Ghanassy
Een wedstrijd waarin ik de boventoon voerde qua meer balbezit (scheelde niet veel) en aantal doelpogingen. In de eerste helft had ik ook een paar goede kansen maar kwam het nog niet tot scoren. Na een uur voetbal wel. Ik veroverde met El Ghanassy de bal aan de linkerkant van het strafschopgebied, dribbelde naar binnen en schoot laag diagonaal in de verre hoek. Toch was het constant opletten geblazen en moest ik goed geconcentreerd blijven verdedigen, want bossie kwam er een aantal keren gevaarlijk uit en het was een wonder dat hij op 0 goals bleef staan uiteindelijk. Vooral die kopbal met Berg voorlangs had ik al geteld.
* bossie speelde thuis, nu ik lees dat het uit en thuis is heb ik dit even veranderd in deze post.
If you like sports, you will love Zweeler
goed gespeeld. was een mooie pot!
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Als het kan doe ik graag ook mee!
Mijn team zal dan Sc Heerenveen worden en mijn ps3 naam is jouriafca
ik zou nu eventueel al aan mijn eerste pot kunnen beginnen!
Mijn team zal dan Sc Heerenveen worden en mijn ps3 naam is jouriafca
ik zou nu eventueel al aan mijn eerste pot kunnen beginnen!