Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wedden je heb een PM
0 Vind ik leuk's
@wedden
Ik neem AS Ajaccio
0 Vind ik leuk's
Het toernooi wordt nu een competitie omdat dat via http://www.ryofc.com/nl/ erg makkelijk te organiseren valt. Omdat ik geen Fifa14 account heb kan ik alleen geen competitie daar aanmaken en daarom hoop ik dat iemand anders op ryofc.com de 'Voetbalwedden 2014 competitie' aan kan maken. Het moet een internationale landen-competitie worden waar iedereen minimaal 3 wedstrijden per week moet spelen. Bij het aanmaken van de competitie moeten deelnemers de mogelijkheid krijgen om t/m dinsdag 24 december 17:00 aan te melden voor de competitie op yofc.com. De nummers 1-3 winnen een prijs.
NR1: €25
NR2: €15
NR3: €10
Wie als eerste de competitie aanmaakt wordt ook direct de beheerder ervan en kan uiteraard ook als eerste een land uitkiezen van maximaal 3.5 sterren. Succes allemaal en hopelijk wordt het een geslaagde competitie!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
rubenvb:
xbox live: moneymaker0416
club ; palermo

Het Xbox Fifa14 toernooi/competitie kan helaas niet doorgaan omdat er maar 1 aanmelding voor was :s
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Moeten we nu landen uitkiezen van 3.5 ster? Kan het niet gewoon met clubs?
0 Vind ik leuk's
robbert08:
Moeten we nu landen uitkiezen van 3.5 ster? Kan het niet gewoon met clubs?

Dat is ook prima hoor, laat ik verder aan de deelnemers over. Volgens mij kan er 1 competitie gekozen worden. Als er 18 clubs in de competitie spelen dan heeft iedereen slechts beperkt de keuze en zijn de deelnemers met de beste teams zwaar in het voordeel. Dus mochten er alleen clubs uit 1 competitie gekozen worden, dan is het volgens mij beter om toch landen te nemen. Met landen leek het mij eerlijker omdat er dan meer keuze is. Voor 3.5 sterren heb ik gekozen om de competitie spannender te maken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Kan ik ook nog mee doen of ?
0 Vind ik leuk's
Ik wil het best organiseren, heb ook al een account aangemaakt. Het is me alleen niet duidelijk wat we nu doen: landen van 3,5 ster max of clubs van 3,5 ster max? Er kunnen overigens meerdere competities gekozen worden dus je kunt een internationale competitie hebben met clubs uit Italië, Engeland enzovoort.
0 Vind ik leuk's
Als ik nog wel mee kan doen
psn: juvefcg
land: peru
Als club moet dan: bordeaux
0 Vind ik leuk's
Ik wil ook graag mee doen:
Ps3 : Skeffneckuz
Team: Juventus / FC Utrecht / Napoli
Kijk maar welk team niet dubbel
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.