[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Count me in! Is dit tornooi definitief voorbij?
Mooi dat er zoveel ideeën binnenstromen want dan hebben wij straks meer om uit te putten. In het weekend lijkt mij ook het beste zodat de kans het grootste is dat iedereen kan. In het verleden zo vaak cups hier de mist in zien gaan omdat iemand er vaak een speler niet kwam opdagen. Ik zal deze maand nog alle reacties en ideeën bekijken hier op het topic om vervolgens met een Fifa 14 toernooi opzet te komen.
Toto Sigarenboer
Het is even een tijdje geleden vanwege drukte werd eind november even niet haalbaar. Ik had beloofd om 2 toernooien te organiseren voor de PS3 en Xbox met ieder toernooi een prijzengeld van 50. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zal er een toernooi samengesteld gaan worden. Het lijkt mij het beste om daarmee vanaf volgende week zaterdag te beginnen, want dan is het weekend en ook de kerstvakantie staat voor de deur. Iedereen heeft tijdens de kerstvakantie veel vrije tijd, dus dat is de ideale tijd om zo'n toernooi te spelen.
Iedereen die mee wil heeft tot aanstaande vrijdag 20 december 21:00 de tijd om in te schrijven. Zaterdagavond 18:00 of vanaf wanneer het programma bekend is, zal het Fifa 2014 toernooi echt van start gaan. Iedereen die een keer een wedstrijd niet kan of vergeet ligt er direct uit. Om niet iedereen als eerste de beste teams te laten kapen, heb ik besloten dat het team dat inschrijft max 3 sterren mag hebben om deel te nemen. Om de communicatie goed te laten verlopen moet iedere deelnemer ook online zijn op voetbalwedden om voor problemen of andere zaken direct op de chat te kunnen communiceren. Als een wedstrijd verstoord wordt doordat de verbinding wegvalt, dan moeten alle spelgebeurtenissen genoteerd worden zodat een wedstrijd overnieuw terug gesimuleerd kan worden. Uitgebreide beschrijving hiervan staat 13 posts eerder in dit topic geschreven door Principito93. Bij iedereen waarbij meer dan 1x de verbinding wegvalt mag helaas ook niet meer meedoen.
Laat bij het aanmelden gewenste club weten (max 3 sterren) + soort computer. Alvast succes!
Voorbeeld : Club : Paderborn Computer : PS3
Iedereen die mee wil heeft tot aanstaande vrijdag 20 december 21:00 de tijd om in te schrijven. Zaterdagavond 18:00 of vanaf wanneer het programma bekend is, zal het Fifa 2014 toernooi echt van start gaan. Iedereen die een keer een wedstrijd niet kan of vergeet ligt er direct uit. Om niet iedereen als eerste de beste teams te laten kapen, heb ik besloten dat het team dat inschrijft max 3 sterren mag hebben om deel te nemen. Om de communicatie goed te laten verlopen moet iedere deelnemer ook online zijn op voetbalwedden om voor problemen of andere zaken direct op de chat te kunnen communiceren. Als een wedstrijd verstoord wordt doordat de verbinding wegvalt, dan moeten alle spelgebeurtenissen genoteerd worden zodat een wedstrijd overnieuw terug gesimuleerd kan worden. Uitgebreide beschrijving hiervan staat 13 posts eerder in dit topic geschreven door Principito93. Bij iedereen waarbij meer dan 1x de verbinding wegvalt mag helaas ook niet meer meedoen.
Laat bij het aanmelden gewenste club weten (max 3 sterren) + soort computer. Alvast succes!
Voorbeeld : Club : Paderborn Computer : PS3
Toto Sigarenboer
mokum001:
Dat gaat nooit werken denk ik.. Ik weet bijv niet welke opstelling en spelers ik waar had gezet de vorige wedstrijd, en al helemaal bij minder bekende clubs niet.
Bij 3/4 sterren clubs zijn zoveel verschillende teams waardoor ik juist niet dezelfde zou nemen. Is toch minder als de halve finales 4 dezelfde teams zijn bijv.
Dat gaat nooit werken denk ik.. Ik weet bijv niet welke opstelling en spelers ik waar had gezet de vorige wedstrijd, en al helemaal bij minder bekende clubs niet.
Bij 3/4 sterren clubs zijn zoveel verschillende teams waardoor ik juist niet dezelfde zou nemen. Is toch minder als de halve finales 4 dezelfde teams zijn bijv.
Het gaat erom dat de spelsituatie zoveel mogelijk hetzelfde wordt. Dat zal nooit helemaal 100 % lukken alleen als de stand + aantal spelers maar klopt. Iedereen die 2x betrokken raakt bij een wedstrijd waarvan de verbinding wegvalt wordt gediskwalificeerd. In de aanloop naar het toernooi zullen er vast nog wat regels bijkomen op onvoorziene zaken.
Toto Sigarenboer
Het gaat feit dat jullie beslissen wanneer wij dan zullen spelen, mogen jullie niet zeggen dat indien we niet kunnen eruit liggen. Want we gaan onze plannen niet verleggen om een matchke FIFA te spelen veronderstel ik?
Count me in!
=> Lokeren (aantal sterren weet ik helemaal niet, indien iemand dit zou kunnen opzoeken voor me? :) )
Count me in!
=> Lokeren (aantal sterren weet ik helemaal niet, indien iemand dit zou kunnen opzoeken voor me? :) )
nog maar 2 dagen aan het spelen,maar ga toch maar meedoen denk ik.
PSN: originals88
club: Criciúma Esporte Clube
PSN: originals88
club: Criciúma Esporte Clube
https://belgian1betting.blogabet.com
Psn: A-bossie1989
Team: Panathinaikos
Team: Panathinaikos
Mijn specialiteit is de first to score bet!