[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dat gaat nooit werken denk ik.. Ik weet bijv niet welke opstelling en spelers ik waar had gezet de vorige wedstrijd, en al helemaal bij minder bekende clubs niet.
Bij 3/4 sterren clubs zijn zoveel verschillende teams waardoor ik juist niet dezelfde zou nemen. Is toch minder als de halve finales 4 dezelfde teams zijn bijv. Aangezien die clubs toch dicht bij elkaar liggen is het misschien leuker om verschillende te doen, dat is alleen net wat iedereen wil ( stemmen bijv ? )
Bij 3/4 sterren clubs zijn zoveel verschillende teams waardoor ik juist niet dezelfde zou nemen. Is toch minder als de halve finales 4 dezelfde teams zijn bijv. Aangezien die clubs toch dicht bij elkaar liggen is het misschien leuker om verschillende te doen, dat is alleen net wat iedereen wil ( stemmen bijv ? )
Sowieso zelfde teams anders heb je altijd verschillen in kwaliteit, en wat mij betreft is wegvallen gewoon 3-0 voor de tegenpartij
markhave:
Sowieso zelfde teams anders heb je altijd verschillen in kwaliteit, en wat mij betreft is wegvallen gewoon 3-0 voor de tegenpartij
Toch niet als je zelfde sterren afspreekt?
En stel je staat op dat moment 4-0 voor en je verbinding stopt..
Ik denk dat het leuker zal zijn een competite te maken dat iedereen elke zondag een wedstrijd speelt. Want dan hebben de meeste mensne tijd.
Daar zegt Noman wat, dat vind ik een goed idee!
mokum001:
markhave:
Als je 64 mensen hebt zul je altijd verschillen hebben, en straks pakt iemand het team waar jij je het lekkerst mee speelt omdat hij dat bij het kiezen van de teams toevallig op de site was en jij niet. Als je verbinding stopt moet je maar wat doen aan je internetverbinding imo
noman:
Ik denk dat het leuker zal zijn een competite te maken dat iedereen elke zondag een wedstrijd speelt. Want dan hebben de meeste mensne tijd.
Ik zou dan wel een grotere marge pakken, bijvoorbeeld het weekend (vrijdag tot en met zondag). Zijn altijd wel mensen die de zondag niet kunnen een paar keer of altijd.
Misschien is het dan leuk om dan ook met divisies te werken als er heel veel animo is, dus inclusief promoveren/degraderen etc.
Klopt weekend zou beter zijn vrijdag t/m zondag
Weekend inderdaad beter, 1 vaste dag is lastig. Daarnaast opzet met verschillende divisies is heel leuk, maar duurt denk ik te lang waardoor dit nooit uitgespeeld gaat worden. Want na hoeveel seizoenen win je?
Denk dat de opzet van dit toernooi inderdaad heel sterk was, eerst poulefase daarna knock out fase.
Denk dat de opzet van dit toernooi inderdaad heel sterk was, eerst poulefase daarna knock out fase.
Nooit, dan werk je gewoon met een kampioenschap (inclusief prijs) of top 6 speelt knock-out fase (zoals in Belgie), er is van alles te bedenken. Maar een toernooi kan natuurlijk ook!!