[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nou jongens, dit word niks meer, doe hier maar een slotje op.
Nee ik heb.morge tijd om tege roma te spelen voor winnende wedstrijd.
Voor zowel de Playstation als Xbox mag ik een toernooi/competitie gaan organiseren waar het prijzengeld 50 eu zal zijn per toernooi/competitie. Omdat ik dit net vandaag te horen heb gekregen zal ik alvast bezig gaan met de vormgeving van het toernooi/competitie met spelregels etc. Aangezien er door de jaren heen best wat mensen via voetbalwedden aan zo'n toernooi/competitie mee hebben gedaan, zijn er vast ook een hoop ideeën over hoe zo'n toernooi/competitie het beste vormgegeven kan worden.
Toto Sigarenboer
Geldt dat dit toernooi ook al? Haha, maar dat lijkt me een geweldig initiatief. Hou er wel rekening mee, dat door het prijzengeld zeer veel mensen zich gaan inschrijven. Dus daar moet wel goed over nagedacht worden.
Ik vond de opzet van dit toernooi erg sterk. Eerst een poulefase afwerken en dan de knock-out rondes. Wel moet er gewerkt gaan worden met deadlines denk ik om de wedstrijden te spelen en anders is het pech gehad. Teams met maximaal 4,5 ster lijkt mij ook het beste.
So sick, en ik vind dat je dan al gekozen teams ook mag zijn, Dat je bv niet met nac tegen Atletico Madrid bijvoorbeeld.
etienne29:
Geldt dat dit toernooi ook al? Haha, maar dat lijkt me een geweldig initiatief. Hou er wel rekening mee, dat door het prijzengeld zeer veel mensen zich gaan inschrijven. Dus daar moet wel goed over nagedacht worden.
Nee dat geldt nog niet voor het huidige toernooi , pas als er een opzet is en de spelregels duidelijk zijn. Er zal zeker nog goed over nagedacht moeten worden, want het moet wel een geslaagd toernooi worden. Wie 1 wedstrijd mist of niet kan spelen ligt er wat mij betreft snel uit. Wat is eigenlijk het maximaal aantal deelnemers in FIFA 14 met een poulefase knock out toernooi ? Zelf weet ik dat niet omdat ik FIFA 14 nog niet speel.
Toto Sigarenboer
Lijkt me een tof idee! En het maximaal aantaal deelnemers kan 16 zijn, 32 zijn. Zulke aantallen zijn het handigst.
wedden:
Nee dat geldt nog niet voor het huidige toernooi , pas als er een opzet is en de spelregels duidelijk zijn. Er zal zeker nog goed over nagedacht moeten worden, want het moet wel een geslaagd toernooi worden. Wie 1 wedstrijd mist of niet kan spelen ligt er wat mij betreft snel uit. Wat is eigenlijk het maximaal aantal deelnemers in FIFA 14 met een poulefase knock out toernooi ? Zelf weet ik dat niet omdat ik FIFA 14 nog niet speel.
etienne29:
Het aantal teams ligt er net aan hoe groot je het toernooi wil hebben ( 16-32-64 ).
Zelf zou ik wel deadline's leggen aan wanneer de wedstrijden in de poule bv gespeeld moeten worden. Mocht je het dan niet redden wordt je bijv uit het toernooi gegooid en verdwijnen de resultaten tegen die speler.
Zou niet meer dan 4,5 sterren teams doen en geen zelfde teams.
Mijn voorkeur ligt altijd bij 5 min wedstrijden.
Wat gebeurd er als je aan het spelen bent en de verbinding valt weg? De overige minuten uitspelen, hele wedstrijd opnieuw ( alleen kunnen mensen bij achterstand expres uitdoen ) of verlies je de wedstrijd met 3-0 ook al kan je er niet altijd wat aan doen.
Ik zou juist wel dezelfde teams mogen gebruiken, maar dan van 3-4 sterren ofzo.
Want anders gaan de "eerstgekozenen" zoiezo bevoordeeld worden doordat zij een sterker team hebben kunnen kiezen.
Ivm met spelregels net zoals dit tornooi.
Poule => knockoutfases => finales.
Wel zou ik aanraden om bij een partij ook altijd beide aanwezig zijn op de VW-chat zodat kan besproken worden wat er gaat gebeuren indien verbinding weg valt & zodat meteen de uitslagen kunnen genoteerd worden. Ik stel voor om bij het uitvallen van het internet er pas verder gespeeld wordt van de minuut dat het internet weg viel (bv. 69ste minuut valt interweg & het staat 3-2. Andere team heeft 2x rood, jij 4x geel) Je noteert alles!! En je zorgt ervoor dat alle tactieken/opstellingen en dergelijke hetzelfde blijven zodat die spelers ook die kaart kunnen pakken en de score is niet moeilijk natuurlijk, dan worden er maar own-goals gemaakt. Tot de 69ste minuut in dit geval wordt er dan verder niet gespeeld, sta desnoods stil & start terug met spelen vanaf minuut '70! (Om gemakkelijk te doen: Pauze drukken, zodat beide kunnen opmaken voor verdere verloop).
Want anders gaan de "eerstgekozenen" zoiezo bevoordeeld worden doordat zij een sterker team hebben kunnen kiezen.
Ivm met spelregels net zoals dit tornooi.
Poule => knockoutfases => finales.
Wel zou ik aanraden om bij een partij ook altijd beide aanwezig zijn op de VW-chat zodat kan besproken worden wat er gaat gebeuren indien verbinding weg valt & zodat meteen de uitslagen kunnen genoteerd worden. Ik stel voor om bij het uitvallen van het internet er pas verder gespeeld wordt van de minuut dat het internet weg viel (bv. 69ste minuut valt interweg & het staat 3-2. Andere team heeft 2x rood, jij 4x geel) Je noteert alles!! En je zorgt ervoor dat alle tactieken/opstellingen en dergelijke hetzelfde blijven zodat die spelers ook die kaart kunnen pakken en de score is niet moeilijk natuurlijk, dan worden er maar own-goals gemaakt. Tot de 69ste minuut in dit geval wordt er dan verder niet gespeeld, sta desnoods stil & start terug met spelen vanaf minuut '70! (Om gemakkelijk te doen: Pauze drukken, zodat beide kunnen opmaken voor verdere verloop).