[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zijn aan het proberen een afspraak te maken om te spelen,morgen ligt in de planning
Roma - Schalke 3-4 , schitterende wedstrijd! Heel open en spannend vanaf minuut 1, Schalke kwam 1-4 voor en ei zo na maakte Roma nog gelijk in de laatste minuten.
Schalke - Roma 0-1. Zeer tactische en gesloten wedstrijd maar niet minder spannend! Met maar liefst 57% balbezit voor Roma. 5 minuten voor tijd lukte het dan toch voor Gervinho om de 0-1 te maken na een blunder in de verdediging en zo een derde wedstrijd uit de brand te slepen.
De beslissende wedstrijd wordt morgen afgewerkt!
Schalke - Roma 0-1. Zeer tactische en gesloten wedstrijd maar niet minder spannend! Met maar liefst 57% balbezit voor Roma. 5 minuten voor tijd lukte het dan toch voor Gervinho om de 0-1 te maken na een blunder in de verdediging en zo een derde wedstrijd uit de brand te slepen.
De beslissende wedstrijd wordt morgen afgewerkt!
mokum001:
Zijn aan het proberen een afspraak te maken om te spelen,morgen ligt in de planning
Mijn avond dienst zit ff in de weg, morgen moet zeker lukken om te spelen! excuses boys!
Door verbindingsproblemen kunnen we helaas geen wedstrijd starten. Dit is wel een probleem aangezien het een knock out fase is.
Is het een idee dat de organisator de wedstrijd cpu tegen cpu laat spelen en dat de winnaar daarvan doorgaat naar de volgende ronde?
Is het een idee dat de organisator de wedstrijd cpu tegen cpu laat spelen en dat de winnaar daarvan doorgaat naar de volgende ronde?
Hoe bedoel je dat er verbindingsproblemen zijn? Ligt het psn eruit? Of ligt het aan je eigen internetverbinding?
klijn4:
Hoe bedoel je dat er verbindingsproblemen zijn? Ligt het psn eruit? Of ligt het aan je eigen internetverbinding?
Op de een of andere manier zijn we niet verbindbaar met elkaar, opnieuw opstarten werkt niet en ook via wedstrijdlobby's lukt het niet,
Misschien is het beter om volgend toernooi met deadlines te werken. Mijn team heeft al een zomervakantie achter de rug inmiddels, haha.
Laat andere team maar doorgaan, doe wel mee aan volgende toernooi