Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja Robbert, ik ga morgen misschien al de inschrijving van een nieuw toernooi beginnen en nu ga ik er wat meer duidelijke regels bij zetten. Dat mensen ook echt hun wedstrijden moeten afwerken. Ik ga denk ik één grote competitie maken en dan mag je alle teams kiezen. Ik gooi ons dan allemaal in één poule en dan spelen we twee keer tegen elkaar. Lijkt me een leuk idee.
0 Vind ik leuk's
Je loting voor halve finale klopt volgens niet.. Stel ik win van as roma.. Dan moet ik weer tegen liverpool.ik zat met hem in de poule dan kan ik hem alleen in de finale tegen komen tog?
0 Vind ik leuk's
Btw sorry mark van die 8 tegengoals :p
0 Vind ik leuk's
Ik heb 'JUVEEEENL' al een bericht gestuurd maar geen reactie. Zijn laatste login was ook op 10 oktober. We zijn nu twee week verder, wellicht iemand anders in zijn plaats dan maar?
0 Vind ik leuk's
Arie07 die gast heb ik er allang uitgeknikkerd, dus maak je geen zorgen. Principito is nu NAC!
0 Vind ik leuk's
Bayer Leverkusen 0-0 NAC Breda
NAC Breda 2-1 Bayer Leverkusen
NAC Breda: Principito93
Bayer Leverkusen: Arie07
Beide partijen waren gesloten, de kansen die er waren waren voor Leverkusen. Toch kon NAC Breda aan het langste eind trekken door de enige 2 kansen over de beide partijen 100% te benutten. In de 1ste partij was het een partij zonder echt grote kansen waardoor die ook op 0-0 eindigde.
De 2de partij daarentegen verliep volledig anders. Leverkusen begon verschroeiend, kreeg een penalty die gestopt werd en kreeg volop kansen. Tot de ene counteraanval van NAC Breda die Leverkusen volledig had weggetikt en de 1-0 op het bord had gezet. Daarna volgde terug hetzelfde spelbeeld tot de 2de counteraanval van NAC Breda die ook meteen de 2-0 op het bord bijschreef! In de toegevoegde tijd ('90 + '4) kon Leverkusen nog een eerredder scoren, maar de partij was gespeeld.
0 Vind ik leuk's
Ik heb de kwartfinales geüpdate in de beginpost. Willen de mensen die Zenith,Spurs, Schalke 04 en AS Roma onder hun hoede hebben, snel hun wedstrijden afwerken? Dat zal de voortgang van het toernooi wat versnellen.
0 Vind ik leuk's
Noman kan pas woensdag, hij is op vakantie.
0 Vind ik leuk's
Ik ben wel veel online hoor robbert nu zeker tijdens de vakantie :)
0 Vind ik leuk's
Schiet niet op... (n)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.