[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
oh ja zie het wel.. keek verkeerd xD
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ben deze week pas einde van de week beschikbaar, dan de laatste potjes en zit poule a er ook op!
Poule B:
Bayer Leverkusen - Feyenoord : 4-0
Feyenoord - Bayer Leverkusen : 0-3
Leverkusen bleek over twee duels duidelijk de betere tegen Feyenoord. In de eerste wedstrijd werd in de rust al een 4-0 stand bereikt en dit bleek ook de uitslag te zijn. In onderling overleg werd namelijk besloten maar aan een nieuw potje te beginnen. Ook in het tweede potje bleek Leverkusen de sterkste. Toen in de 63e minuut de 3-0 werd gemaakt, vond Feyenoord het wel genoeg en zocht het de kleedkamer op. Sidney Sam bleek een continue dreiging te zijn. Een tevreden manager.
Bayer Leverkusen - Feyenoord : 4-0
Feyenoord - Bayer Leverkusen : 0-3
Leverkusen bleek over twee duels duidelijk de betere tegen Feyenoord. In de eerste wedstrijd werd in de rust al een 4-0 stand bereikt en dit bleek ook de uitslag te zijn. In onderling overleg werd namelijk besloten maar aan een nieuw potje te beginnen. Ook in het tweede potje bleek Leverkusen de sterkste. Toen in de 63e minuut de 3-0 werd gemaakt, vond Feyenoord het wel genoeg en zocht het de kleedkamer op. Sidney Sam bleek een continue dreiging te zijn. Een tevreden manager.
Ik heb de standen weer geupdate! Ik heb een sterrertje voor de teams gezet die geplaatst zijn voor de volgende ronde. Alleen poule A is nog spannend, maar dat komt mede doordat AZ nog geen wedstrijd gespeeld heeft. Ik heb kevin0202 (AZ) een pm gestuurd dat ie zo snel mogelijk zijn wedstrijden moet spelen. De volgende wedstrijden zijn Nummer 1 van poule A tegen de nummer twee van poule B enz enz. Er zijn al een paar wedstrijden bekend voor de kwartfinales.
Kwartfinales
Nummer 1 Poule A - Spurs
Bayer Leverkusen - Nummer 2 poule A
Liverpool - Napoli
Schalke 04 - AS Roma
We doen in de kwartfinales een drie wedstrijden systeem, dit is al eerder geweest in de Jupiler League een paar jaar geleden, voor degene die niet begrijpen wat ik bedoel zal ik het even uitleggen.
Je speelt in principe twee wedstrijden tegen elkaar. Uit en Thuis. Uitdoelpunten tellen NIET dubbel, dit om te voorkomen dat je hele saaie wedstrijden krijgt. Een voorbeeld: stel Ploeg A wint uit van ploeg B met 6-0. Dan is het niet aantrekkelijk meer om nog een return te spelen.
Je bent door als:
* Je twee keer wint
* Je één keer gelijk speelt en één keer wint.
Als je bijvoorbeeld thuis met 6-0 wint en uit verliest met 1-0. Komt er dus een derde wedstrijd die alles beslissend is. Word deze een gelijkspel? Dan geven het aantal doelpunten die je gemaakt heb wel de doorslag. Voor degene die het nog steeds niet begrijpen mogen dat gewoon vragen in het topic of mij een pm sturen.
Kwartfinales
Nummer 1 Poule A - Spurs
Bayer Leverkusen - Nummer 2 poule A
Liverpool - Napoli
Schalke 04 - AS Roma
We doen in de kwartfinales een drie wedstrijden systeem, dit is al eerder geweest in de Jupiler League een paar jaar geleden, voor degene die niet begrijpen wat ik bedoel zal ik het even uitleggen.
Je speelt in principe twee wedstrijden tegen elkaar. Uit en Thuis. Uitdoelpunten tellen NIET dubbel, dit om te voorkomen dat je hele saaie wedstrijden krijgt. Een voorbeeld: stel Ploeg A wint uit van ploeg B met 6-0. Dan is het niet aantrekkelijk meer om nog een return te spelen.
Je bent door als:
* Je twee keer wint
* Je één keer gelijk speelt en één keer wint.
Als je bijvoorbeeld thuis met 6-0 wint en uit verliest met 1-0. Komt er dus een derde wedstrijd die alles beslissend is. Word deze een gelijkspel? Dan geven het aantal doelpunten die je gemaakt heb wel de doorslag. Voor degene die het nog steeds niet begrijpen mogen dat gewoon vragen in het topic of mij een pm sturen.
Kwartfinale
Liverpool - Napoli 1-0 (Luis Suarez), in een regenachtig duel op Anfield Road trok Liverpool aan het langste eind. Liverpool was lichtelijk de betere partij, maar veel verschil zat er niet tussen beiden ploegen.
Napoli - Liverpool 0-4 (2x Sturridge, Coutinho, Sterling) Na een vroege 0-1 zat Liverpool al in een zetel, daarna kwam toch een wat discutabele penalty voor Napoli, maar die werd knap gestopt door Mignolet, hierop volgend een blunder van jewelste van Reina, wat leidde tot de 0-2 en beslissing van de wedstrijd. Hierna was Napoli de draad kwijt en liep Liverpool uit naar 0-4.
Liverpool - Napoli 1-0 (Luis Suarez), in een regenachtig duel op Anfield Road trok Liverpool aan het langste eind. Liverpool was lichtelijk de betere partij, maar veel verschil zat er niet tussen beiden ploegen.
Napoli - Liverpool 0-4 (2x Sturridge, Coutinho, Sterling) Na een vroege 0-1 zat Liverpool al in een zetel, daarna kwam toch een wat discutabele penalty voor Napoli, maar die werd knap gestopt door Mignolet, hierop volgend een blunder van jewelste van Reina, wat leidde tot de 0-2 en beslissing van de wedstrijd. Hierna was Napoli de draad kwijt en liep Liverpool uit naar 0-4.
feli ;-) en achja... die 2e wedstrijd was al snel gelopen idd
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Gaat AZ zijn wedstrijden nog afwerken? we zijn nu 11 dagen bezig en AZ is de enige club die nog geen wedstrijd heeft afgewerkt. Het belemmerd de voortgang van het toernooi een beetje vrees ik....
Gewoon iedereen 6 punten erbij geven en dan hoeft AZ niet te spelen. Die gaat toch niet meer spelen.
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - Bayer Leverkusen/NAC
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - Bayer Leverkusen/NAC
Zonde dat AZ niet meer meedoet, dupeert toch wel mijn volgende ronde :P
Heb wel contact gehad met speler van AZ, maar hij is niet echt vaak online
Volgende toernooi doe ik weer mee
Heb wel contact gehad met speler van AZ, maar hij is niet echt vaak online
Volgende toernooi doe ik weer mee