[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zenith 2-0 NAC alleen viel me verbinding uit in de 76ste min
NAC 1-0 Zenith aardige kansen dit potje op de goal maar hij wilde er niet in, toen 80ste min ergens een penalty voor iets waarvan ik nog steeds niet weet wat.. Maar 2 geinige potjes
NAC 1-0 Zenith aardige kansen dit potje op de goal maar hij wilde er niet in, toen 80ste min ergens een penalty voor iets waarvan ik nog steeds niet weet wat.. Maar 2 geinige potjes
Zenith 2-0 NAC: Verdiende partij voor Zenith na 2 snelle doelpunten in de 9de & 16de minuut. Zenith heerstte de partij en NAC had weinig inbreng de 1ste helft. De 2de helft ging gelijk op, maar echte kansen waren er niet voor NAC waardoor de scheidsrechter de wedstrijd maar afloot in minuut '76 om de supporters een pleziertje te gunnen & het saaie voetbal achterwege te laten zodat ze konden klinken op de overwinning/het verlies!
NAC 1-0 Zenith: Gelijkopgaande partij met weinig kansen. De kansen die er waren dan wel in het voordeel van NAC die hun hadden herpakt deze wedstrijd. De penalty die gefloten werd in minuut '76 voor NAC Breda konden vragen bij gesteld worden. Ook in de herhaling was nog altijd niet duidelijk waarom de penalty gefloten werd. Die strafschop werd goed omgezet, terwijl de keeper toch de goeie kant had gekozen.
Zenith: Mokum001 | Trifilara04
NAC: Principito93 | RADi0MUSiC
NAC 1-0 Zenith: Gelijkopgaande partij met weinig kansen. De kansen die er waren dan wel in het voordeel van NAC die hun hadden herpakt deze wedstrijd. De penalty die gefloten werd in minuut '76 voor NAC Breda konden vragen bij gesteld worden. Ook in de herhaling was nog altijd niet duidelijk waarom de penalty gefloten werd. Die strafschop werd goed omgezet, terwijl de keeper toch de goeie kant had gekozen.
Zenith: Mokum001 | Trifilara04
NAC: Principito93 | RADi0MUSiC
Liverpool - Atletico Madrid 3-0
Atletico Madrid - Liverpool 1-1
Suarez zorgde met 4 treffers voor een hoofdrol in deze twee wedstrijden. Overigens betekent dit direct plaatsing voor de volgende ronde. (y)
Suarez zorgde met 4 treffers voor een hoofdrol in deze twee wedstrijden. Overigens betekent dit direct plaatsing voor de volgende ronde. (y)
Ajax - Spurs 0-2
Spurs - Ajax 1-1
In de eerste wedstrijd waren de Spurs echt veel beter, werd bij vlagen weggetikt en wist amper een kans te creeëren. In de tweede wedstrijd paste ik mijn opstelling aan en het ging gelijk beter lopen. Dat resulteerde in een 0-1 voorsprong door Siem de Jong op White hart Lane. Lang bleeft het 0-1, pas in de laatste minuut gaf ik (Ajax) de voorsprong helaas weg. Soldado maakte met een mooie lob de 1-1.
Spurs - Ajax 1-1
In de eerste wedstrijd waren de Spurs echt veel beter, werd bij vlagen weggetikt en wist amper een kans te creeëren. In de tweede wedstrijd paste ik mijn opstelling aan en het ging gelijk beter lopen. Dat resulteerde in een 0-1 voorsprong door Siem de Jong op White hart Lane. Lang bleeft het 0-1, pas in de laatste minuut gaf ik (Ajax) de voorsprong helaas weg. Soldado maakte met een mooie lob de 1-1.
Ik heb de stand weer geupdate in de beginpost!
etienne29:
wat ben je ook een topper (y)
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
De 1ste wedstrijd was een krakertje in het Rat Verlegh stadion waarin NAC de eerste helft duidelijk de betere ploeg was met veel meer kansen, vlak voor rust maakt NAC 2-0 en in de blessuretijd maakt Real Sociedad de aansluitingstreffer 2-1. De 2de helft was voor Real Sociedad en het werd 2-4 voor Sociedad.
De wedstrijd bij Real Sociedad werd een hele andere. Real Sociedad domineerde de hele wedstrijd en kregen voldoende kansen. Echter stond Jelle ten Rouwelaar de aanvallers van Real Sociedad continu in de weg. Uit het enige schot op doel van NAC werd de 0-1 gemaakt. Sociedad bleef op zoek naar goals, maar de lat en Ten Rouwelaar stonden in de weg. Het bleef 0-1 voor NAC.
NAC 2 - 4 Real Sociedad
Real Sociedad 0 - 1 NAC
De wedstrijd bij Real Sociedad werd een hele andere. Real Sociedad domineerde de hele wedstrijd en kregen voldoende kansen. Echter stond Jelle ten Rouwelaar de aanvallers van Real Sociedad continu in de weg. Uit het enige schot op doel van NAC werd de 0-1 gemaakt. Sociedad bleef op zoek naar goals, maar de lat en Ten Rouwelaar stonden in de weg. Het bleef 0-1 voor NAC.
NAC 2 - 4 Real Sociedad
Real Sociedad 0 - 1 NAC
vincent129:
Hij had 2x 12e man :petienne29:
rollings wanneer kan je?
Mijn specialiteit is de first to score bet!