Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Poker toernooi voor vw-leden op wo 23 februari bij Bwin

Toernooi gegevens:

Pokerroom: Bwin

Datum: 23 februari 2011

Nederlandse tijd: 19.00

Kosten: 0 euro (gratis dus)

Spelvariant: Texas Hold'm

Spelers per tafel: 10

Pauze: ieder uur 5 minuten

Blinds worden verhoogd: iedere 10 minuten

Aantal chips bij aanvang: 2000 chips per deelnemer

Prijzenpot:

Eerste plaats: 70 dollar (ticket van $50 en een ticket van $20)

Tweede plaats: 40 dollar (ticket van $30 en een ticket van $10)

Derde plaats: 25 dollar (ticket van $20 en een ticket van $5)

Vierde plaats: 15 dollar (ticket van $10 en een ticket van $5)

Vijfde plaats: 10 dollar (ticket van $10)

De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.

Hoe kan ik meedoen:

1. Plaats in dit topic als reactie: 'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'

2. Installeer de gratis poker software van Bwin (klik op deze link: Bwin) of speel rechtstreeks via uw browser

2. Hebt u nog geen Bwin poker gebruikersnaam (= nickname), gelieve er een aan te maken zoals gevraagd wordt

3. Eenmaal in de "lobby", klik je op "geplande toernooien" (bovenaan)

4. Bij "geplande toernooien" vindt u de tornooien: "VoetbalWedden.Net" (zie screenshot hieronder)

5. Klik op "inschrijven" en vul het wachtwoord in

**LET OP**

Het wachtwoord zullen we twee uur voordat het toernooi begint (omstreeks 17.00) naar alle deelnemers sturen per privé bericht. Dit doen we om eventuele andere gebruikers van Bwin buiten de deur te houden. We hopen dan ook op je begrip!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 14-02-2011 13:26 Offtopic
in 14-02-2011 13:26 Offtopic
256 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'
0 Vind ik leuk's
motje82:
Aan alle pokeraars: er staat een bounty op het hoofd van VW-Crew, wie hem er uit kan kegelen met poker krijgt van Bwin een VIP reis voor 2 aangeboden naar de Champions League finale in Wembley :o Ongelooflijk maar waar

Klopt helemaal, alleen moet je de VIP reis omzetten naar een freebet van 10 euro. Wel bij Bwin uiteraard :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
'ja, ik doe zeker mee met dit toernooi!'
(h) :-$ :-( :p :o :d ;-) :)
0 Vind ik leuk's
ja ik wil (h) (h) (h) (h)
0 Vind ik leuk's
ja ikwilpokeren ...... (h) (h) :d
0 Vind ik leuk's
pokeren ik wil
(y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
ik wil toernooi spellen ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Lacsap24, kun je alsjeblieft ophouden met het vervuilen van het topic. :s Het is nu wel gezien dat je mee wil doen.
0 Vind ik leuk's
aratel:
Dit maakt deze site kapot hoor! Mensen die hier gewoon komen om tips te geven en te discussiëren over voetbal zijn hier de dupe van. Voor die leden is zo'n pokertoernooi leuk, een keer wat anders dan inzetten op voetbalwedstrijden. De mensen die hier komen met 1 post zijn gewoon geld jagers en na morgen zie je ze nooit weer. Maar de trouwe leden knappen hier op af en zoeken hun heil elders op een forum. Wat houd je over? Niemand, op een paar geldjagers na. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een top idee, maar door bepaalde voorwaarden niet te stellen is het leuke van het idee eraf. Nogmaals ik vind dit een toffe site en hoop dat dit zo blijft en dat er nog wat aan wordt gedaan.

Helemaal mee eens. ;-)
0 Vind ik leuk's
Misschien dat de bekende gebruikers van Voetbalwedden ff hun gebruikersnaam doorgeven omdat sommige op een andere naam spelen...
ik speel ook op andere naam namelijk: stoneislands
0 Vind ik leuk's
Against modern Football

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.