Poker: Het ergste wat je iemand kunt aandoen.
En hier voel ik me zeer spijtig voor, en ook zou ik graag mijn excuses willen aanbieden aan iedereen die dit ziet, puur omdat je je eraan gaat ergeren ;).
Ik speelde dus een toernooitje op pokerstars en ik had t een beetje gehad, 3x AA gehad, niemand die de pot speelt, toen KK verloren tegen een AA, dus ik begon een beetje lol te trappen in de chat. Zie hier de results: (Let vooral op wat ik zeg, voorgaande had ik het voornamelijk over chips stelen)
Aggeron: raiset 1750 naar 2000
krummenacker: foldt
brausepaul91: foldt
evilcheck: callt 1875
Ramos63: foldt
thc12: foldt
kyeloo: foldt
*** FLOP *** [9c Jc Ac]
evilcheck: checkt
Aggeron zei, "it doesnt matter I have 53 offsuit now"
Aggeron zei, "i can take his chips"
Aggeron zei, "look"
Aggeron zei, "even tho he has pair"
Aggeron: bet 5376 en is all-in
evilcheck: callt 4335 en is all-in
De niet-gecallde bet (1041) is geretourneerd aan Aggeron
*** TURN *** [9c Jc Ac] [2h]
*** RIVER *** [9c Jc Ac 2h] [4h]
*** SHOWDOWN ***
evilcheck: toont [Jd Jh] (three of a kind, Boeren)
Aggeron: toont [3c 5s] (een straight, Aas tot Vijf)
Aggeron won 13690 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 13690 | Rake 0
Board [9c Jc Ac 2h 4h]
Plaats 1: brausepaul91 (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: evilcheck (small blind) toonde [Jd Jh] en verloor met three of a kind, Boeren
Plaats 3: Ramos63 (big blind) foldde voor de Flop
Plaats 4: glu77ps foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: thc12 foldde voor de Flop
Plaats 6: cedrick89 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 7: kyeloo foldde voor de Flop
Plaats 8: Aggeron toonde [3c 5s] en won (13690) met een straight, Aas tot Vijf
Plaats 9: krummenacker foldde voor de Flop (bette niet)
Ik speelde dus een toernooitje op pokerstars en ik had t een beetje gehad, 3x AA gehad, niemand die de pot speelt, toen KK verloren tegen een AA, dus ik begon een beetje lol te trappen in de chat. Zie hier de results: (Let vooral op wat ik zeg, voorgaande had ik het voornamelijk over chips stelen)
Aggeron: raiset 1750 naar 2000
krummenacker: foldt
brausepaul91: foldt
evilcheck: callt 1875
Ramos63: foldt
thc12: foldt
kyeloo: foldt
*** FLOP *** [9c Jc Ac]
evilcheck: checkt
Aggeron zei, "it doesnt matter I have 53 offsuit now"
Aggeron zei, "i can take his chips"
Aggeron zei, "look"
Aggeron zei, "even tho he has pair"
Aggeron: bet 5376 en is all-in
evilcheck: callt 4335 en is all-in
De niet-gecallde bet (1041) is geretourneerd aan Aggeron
*** TURN *** [9c Jc Ac] [2h]
*** RIVER *** [9c Jc Ac 2h] [4h]
*** SHOWDOWN ***
evilcheck: toont [Jd Jh] (three of a kind, Boeren)
Aggeron: toont [3c 5s] (een straight, Aas tot Vijf)
Aggeron won 13690 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 13690 | Rake 0
Board [9c Jc Ac 2h 4h]
Plaats 1: brausepaul91 (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: evilcheck (small blind) toonde [Jd Jh] en verloor met three of a kind, Boeren
Plaats 3: Ramos63 (big blind) foldde voor de Flop
Plaats 4: glu77ps foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: thc12 foldde voor de Flop
Plaats 6: cedrick89 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 7: kyeloo foldde voor de Flop
Plaats 8: Aggeron toonde [3c 5s] en won (13690) met een straight, Aas tot Vijf
Plaats 9: krummenacker foldde voor de Flop (bette niet)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
onzemichael:
Nog nooit een winstgevende speler online gezien.
Nog nooit een winstgevende speler online gezien.
Wat denk je wat alle pro's doen naast de live toernooien? Met online poker is winstgevend spelen absoluut mogelijk, kwestie van o.a. skills, discipline en BRM. Ben benieuwd naar je argumenten.
Aziatisch gehandicapt
Je hebt voor een stukje gelijk.Maar je moet als amateur is aan zo een tafel gaan zitten waar er één prof zogezegd zit.Moet maar eens zien wat er dan gebeurd.Binnen vijf minuten zit de tafel vol met die profs om u te pluimen.
Het is allemaal op het randje af van .....
Trouwens ook één van de redenen waarom ze in Amerika pokersites hebben opgedoekt.Omdat er profs in dienst waren van de site zelf.
Het is allemaal op het randje af van .....
Trouwens ook één van de redenen waarom ze in Amerika pokersites hebben opgedoekt.Omdat er profs in dienst waren van de site zelf.
leonardo1965:
Je hebt voor een stukje gelijk.Maar je moet als amateur is aan zo een tafel gaan zitten waar er één prof zogezegd zit.Moet maar eens zien wat er dan gebeurd.Binnen vijf minuten zit de tafel vol met die profs om u te pluimen. Het is allemaal op het randje af van ..... Trouwens ook één van de redenen waarom ze in Amerika pokersites hebben opgedoekt.Omdat er profs in dienst waren van de site zelf.
Je hebt voor een stukje gelijk.Maar je moet als amateur is aan zo een tafel gaan zitten waar er één prof zogezegd zit.Moet maar eens zien wat er dan gebeurd.Binnen vijf minuten zit de tafel vol met die profs om u te pluimen. Het is allemaal op het randje af van ..... Trouwens ook één van de redenen waarom ze in Amerika pokersites hebben opgedoekt.Omdat er profs in dienst waren van de site zelf.
Dat ligt er natuurlijk aan om wat voor bedragen je speelt. Ik neem aan dat de gemiddelde speler hier niet bij profs aan tafel zit. Het is hun werk, dus je mag aannemen dat ze online ook winstgevend spelen.
Aziatisch gehandicapt
Zijn zo veel mensen die winst maken met online poker..
Veel mensen leven er ook nog van.
Die profs die in dienst zijn van de site zijn bedoeld om mensen naar de site toe te trekken. De site krijgt niks van de winsten van zo'n speler
Veel mensen leven er ook nog van.
Die profs die in dienst zijn van de site zijn bedoeld om mensen naar de site toe te trekken. De site krijgt niks van de winsten van zo'n speler
wereldje:
Dat ligt er natuurlijk aan om wat voor bedragen je speelt. Ik neem aan dat de gemiddelde speler hier niet bij profs aan tafel zit. Het is hun werk, dus je mag aannemen dat ze online ook winstgevend spelen.
leonardo1965:
Leo, de voornaamste redenen waarom de GROTE sites zijn opgedoekt in de VS is doordat er belastingsfraude werd gepleegd door de grote sites.
Er zijn nog een aantal pokersites die Amerikanen toestaan hoor :-)
De pro's zijn net in dienst van de sites omdat zij andere mensen aantrekken: ze hebben vaak een contract met de site, worden vaak per uur dat ze online spelen betaald en vaak worden er packages voor live events gesponsord (in ruil voor zichtbaarheid van de site op de kleding uiteraard)
Maar dat weet ik twouter.Dat bedoelde ik ook toen niet twouter.Het is geen probleem als die in dienst zijn van een pokersite enz.
Wat wel een probleem was dat die zogenaamde profs op één welbepaalde site afspraken hadden gemaakt om nieuwkomers met veel casch te pluimen.Onderling afspraken via GSM welke hand ze hadden enz.om de nieuwkomer te pluimen.Dat is er dus wel ver over he twouter.
Wat wel een probleem was dat die zogenaamde profs op één welbepaalde site afspraken hadden gemaakt om nieuwkomers met veel casch te pluimen.Onderling afspraken via GSM welke hand ze hadden enz.om de nieuwkomer te pluimen.Dat is er dus wel ver over he twouter.
ik speel nu ook alweer een tijdje bij pokerstars,maar ik vertrouw deze site steeds minder.
mischien zie ik spoken :p ,maar de tijd zou het leren, ik denk dat er bij pokerstars binne nu en een paar jaar ook
wel een iets boven tafel komt wat niet klopt
groetjes ferry
mischien zie ik spoken :p ,maar de tijd zou het leren, ik denk dat er bij pokerstars binne nu en een paar jaar ook
wel een iets boven tafel komt wat niet klopt
groetjes ferry
Mooi verhaal 8-) .. vond het op tv veel erger, zo'n man heeft de absolute nuts (fullhouse) zegt ie raise.. euhm I mean call I no speak good english of ijn zijn verrotte versie.. en die baas van het toernooi waarschuwde de tegenstander (die had top pair) al dat hij het al eerder had gedaan met de nuts. Omdat hij raise zei, moest de minraise geplaats worden, en de tegenstander besluit toch de raise te callen, en die viezerik laat ze fullhouse zien.
Slechtste gokker van Nederland
mauro:
Mooi verhaal 8-) .. vond het op tv veel erger, zo'n man heeft de absolute nuts (fullhouse) zegt ie raise.. euhm I mean call I no speak good english of ijn zijn verrotte versie.. en die baas van het toernooi waarschuwde de tegenstander (die had top pair) al dat hij het al eerder had gedaan met de nuts. Omdat hij raise zei, moest de minraise geplaats worden, en de tegenstander besluit toch de raise te callen, en die viezerik laat ze fullhouse zien.
Ja, inderdaad, dat was echt een van de zwaarste angle shoots ooit :D
leonardo1965:
Maar dat weet ik twouter.Dat bedoelde ik ook toen niet twouter.Het is geen probleem als die in dienst zijn van een pokersite enz.
Ik ken ook nog een pro die er flink de balen in had dat Full tilt uit de lucht werd gehaald. Die kon weer opnieuw aan een bankroll gaan bouwen bij 2 andere pokerrooms om zo weer op de hoogste limiet Pot-Limit omaha hi-lo te kunnen gaan gaan spelen. Deze prof gebruikt Omaha Manager van de site Holdemmanager.com. Met deze software kan erg veel van de spelers afgelezen worden. Als de cijfers voor een speler bijv erg laag staan dan kan men zien dat de speler weinig handen speelt en eigenlijk alleen maar bet als deze een goede hand heeft. Ook worden er notities gemaakt van spelers en wordt er aan de avatar een markeringskleur toegevoegd, zodat er bij een volgende keer direct de vis herkend kan worden. Verder zijn er nog heel veel statistieken zichtbaar waar ik verder geen verstand van heb, maar weet wel dat dit soort software pokeraars die er gebruik van maken enorm helpt.
Spelers die aan de hoogste limieten No Limit holdem deelnemen spelen echt om enorme bedragen. Meen mij ook te herinneren dat zoiets paar jaar geleden voorgekomen was en misschien gebeurd dat nog steeds wel. Er zitten altijd enorm veel toeschouwers te kijken aan de hoogste limieten echt duizenden. De nieuwe rijke speler die bijv met tonnen aan de hoogste limiet komt zitten is al zeer snel een doelwit van iedere speler die op die limiet financieel gezien kan spelen. Alle spelers op hoge limieten worden door velen bespioneerd met software of op andere manier altijd is men op zoek spelers waar geld van te winnen valt. De rijke speler kan men zo aan zien dat deze nieuw is en niet kan pokeren. Vaak zijn dit mensen teveel geld die niet meer weten wat ze ermee moeten. Dit soort spelers vinden het vaak erg leuk om tegen wereldtoppers te spelen om zo een gok te wagen. Op korte termijn kan een amateur misschien winnen van een pro door mazzel alleen op termijn zal de pro iedere amateur blut gaan spelen.
Toto Sigarenboer