Online soccer manager
Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.
Link: http://www.onlinesoccermanager.nl
Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.
Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.
Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
Link: http://www.onlinesoccermanager.nl
Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.
Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.
Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
in 15-03-2015 20:53 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik wil graag met Manchester City aks dat nog mogelijk is en anders met Southampton met gebruikersnaam voetbalwedden. Ik zal even kijken waar ik mij aan kan melden en anders hoor ik het nog wel waar ik mij aan kan melden.
Toto Sigarenboer
Ik wil ook graag meedoen als het kan, en ik wil dan Southampton zijn.
Ik zou graag Newcastle United willen zijn -Dutchsporter
Leicester City – Thijspro92
Als ik me voor deze club kan inschrijven, doe anders maar een vergelijkbaar team!
Hoe kan ik deze competitie vinden eigenlijk?
Als ik me voor deze club kan inschrijven, doe anders maar een vergelijkbaar team!
Hoe kan ik deze competitie vinden eigenlijk?
Retarded gambler
@Thijs92. Je kan de competitie vinden door voetbalwedden op te zoeken bij competities. En als dat niet werkt dan op manager zoeken Sloatske S3
Hieronder de lijst tot nu toe.
Premier league + OSM naam:
Manchester City – Voetbalwedden
Manchester United – Feyethomas
Arsenal – MrStephanovich
Chelsea – Sloatske
Liverpool – Sherli
Everton –
Tottenham Hotspur- Omar Montana
Newcastle United- Dutchsporter
Southampton – Elinesperado
Aston Villa –
Crystal Palace –
Stoke City –
Swansea City –
West Ham united –
Hull City – ChicoVW
Queen Park Rangers –
Sunderland –
West Bromwich Albion – Mannysousa
Burnley –
Arsenal – MrStephanovich
Chelsea – Sloatske
Liverpool – Sherli
Everton –
Aston Villa –
Crystal Palace –
Stoke City –
Swansea City –
West Ham united –
Hull City – ChicoVW
Queen Park Rangers –
Sunderland –
West Bromwich Albion – Mannysousa
Burnley –
Ik ben toevallig vorige maand voor het eerst in 5 jaar weer begonnen. Heb wel alle 4 mijn accounts al bezet, maar kan wel een nieuw account maken! Wil graag Everton zijn
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Ik wil ook wel meedoen en zou graag Burnley willen zijn. :)
Mijn gebruikersnaam op OSM is jeroen081. Hoe meld ik me voor deze competitie aan?
Mijn gebruikersnaam op OSM is jeroen081. Hoe meld ik me voor deze competitie aan?
"Todo bien , todo bien."
Aston villa voor mij!
Gebruikersnaam is: Mister Dabalina
Gebruikersnaam is: Mister Dabalina
Je kan de competitie vinden door voetbalwedden op te zoeken bij competities. En als dat niet werkt dan op manager zoeken Sloatske S3
We zitten nog 3 dagen in het seizoen in nederland dus ik kan jullie pas over 3 dagen accepteren. Wanneer we over zijn naar Engeland.
We zitten nog 3 dagen in het seizoen in nederland dus ik kan jullie pas over 3 dagen accepteren. Wanneer we over zijn naar Engeland.
Premier league + OSM naam:
Arsenal – MrStephanovich
Chelsea –
Liverpool – Sherli
Everton – Donnynedved
Aston Villa – Mister Dabalina