Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online soccer manager

Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.

Link: http://www.onlinesoccermanager.nl

Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.

Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.

Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmrstephanovich in 15-03-2015 20:53 Offtopic
in 15-03-2015 20:53 Offtopic
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
quint3n10:
Is het nog mogelijk om mee te doen? :d

Jazeker, je kunt nu een team kiezen (Y)
0 Vind ik leuk's
Oeh ah, ik sta bovenaan met Palmeiras!

Kampionen, hoolllleee holleeee!!!!
0 Vind ik leuk's
Ik mij inmiddels ook aangemeld en heb het team met een zo laag mogelijke doelstelling.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Ik mij inmiddels ook aangemeld en heb het team met een zo laag mogelijke doelstelling.

Ik heb je er in gelaten, kies wie je wil :d
0 Vind ik leuk's
Prinzzpoldi zoekt toenadering tot de competitie
0 Vind ik leuk's
.
Ik heb voor Joinville gekozen en ze staan 16de met als doelstelling 16de. Nu even alle slechte spelers verkopen en er betere weer voor kopen.
Gaat trouwens het verkopen van spelers in de 2de helft van de competitie net zo snel als aan het begin van de competitie of gaat het dan langzamer?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
brojkovic:
Prinzzpoldi zoekt toenadering tot de competitie

Toenadering voltooid

wedden:
Ik heb voor Joinville gekozen en ze staan 16de met als doelstelling 16de. Nu even alle slechte spelers verkopen en er betere weer voor kopen.
Gaat trouwens het verkopen van spelers in de 2de helft van de competitie net zo snel als aan het begin van de competitie of gaat het dan langzamer?

Ik denk gewoon even snel.. ik zou niet weten waarom het sneller/langzamer zou moeten zijn..
0 Vind ik leuk's
nek aan nek met Hallucinatie om de titel, ook in de beker tegenover elkaar, pas 3 tegendoelpunten niks te klagen. Helaas laatste speelronde uit naar Sao Paulo.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
sjorss94:
nek aan nek met Hallucinatie om de titel, ook in de beker tegenover elkaar, pas 3 tegendoelpunten niks te klagen. Helaas laatste speelronde uit naar Sao Paulo.

Het is zeker een spannende slotfase.. mogen de beste winnen :D

- Alvast even voor volgend seizoen; iemand voorkeuren voor een land?
0 Vind ik leuk's
Lastig zat halverwege instappen :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.