Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online soccer manager

Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.

Link: http://www.onlinesoccermanager.nl

Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.

Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.

Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmrstephanovich in 15-03-2015 20:53 Offtopic
in 15-03-2015 20:53 Offtopic
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zodra de huidige competitie is geëindigd zal ik een nieuwe VW OSM competitie aan gaan maken. Voor een nieuwe osm competitie midden in de zomervakantie was niet genoeg animo hiervoor. Er moeten nog 5 speelrondes afgewerkt worden dus nog even een kleine week geduld :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ook wel interesse om mee te spelen :)
0 Vind ik leuk's
Waar gaat de reis naartoe Wedden?
0 Vind ik leuk's
cavese:

Wij gaan voor de komende competitie, JeroenUnibet bezoeken in Zuid-Amerika. Als JeroenUnibet nog een voorkeur heeft voor een Zuid-Amerikaans land dan hoor ik dat graag :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
cavese:

Wij gaan voor de komende competitie, JeroenUnibet bezoeken in Zuid-Amerika. Als JeroenUnibet nog een voorkeur heeft voor een Zuid-Amerikaans land dan hoor ik dat graag :)

Mag ik het zeggen? :p

Doe dan maar Brazilië! Veel leuke clubs, waarvan het merendeel zeer aan elkaar gewaagd is. :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Dan gaat het dus Brazilië worden

(y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
jeroenunibet81:
wedden:
cavese:

Mag ik het zeggen? :p

Doe dan maar Brazilië! Veel leuke clubs, waarvan het merendeel zeer aan elkaar gewaagd is. :)

prima keuze, lopen heerlijke talentjes rond!! (y)
0 Vind ik leuk's
slechter seizoen kan ik niet lopen ...

soit, je voelt bij dit soort games echt wel het verschil tussen seizoenskaarthouders en niet houders ....

maar oke, wie weet volgend seizoen beter lol ... 14de met kortrijk (doel 9de ) na een drama start is te belachelijk voor woorden...
0 Vind ik leuk's
Dat kan gebeuren. Vorig seizoen had ik ook een zeer slecht seizoen. Nu dit seizoen toch een mooie 2de plek met als doel 8ste. Seizoenskaarthouders hebben wel voordeel tov de managers die geen seizoenskaarthouder zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Lierse SK is met mij als manager niet gedegradeerd zoals in het echt, maar gaat ook de doelstelling (9de) niet halen. Al met al ben ik toch wel tevreden wat ik gepresteerd heb met dit rukteam.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.