Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online soccer manager

Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.

Link: http://www.onlinesoccermanager.nl

Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.

Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.

Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmrstephanovich in 15-03-2015 20:53 Offtopic
in 15-03-2015 20:53 Offtopic
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leicester - Thijspro92
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
sloatske:
Premier league + OSM naam:

Arsenal – MrStephanovich
Southampton – Elinesperado
Aston Villa – Mister Dabalina
West Ham united –Elmicheal
Sunderland – Lucappel

Deze managers hebben zich nog niet aangemeld! Laat snel je OSM naam weten op voetbalwedden en ik accepteer je! Ik heb nog wat aanmeldingen namelijk maar ik weet niet wie het zijn.
0 Vind ik leuk's
sloatske:

Deze managers hebben zich nog niet aangemeld! Laat snel je OSM naam weten op voetbalwedden en ik accepteer je! Ik heb nog wat aanmeldingen namelijk maar ik weet niet wie het zijn.

Hopelijk is de competitie snel compleet hoe meer teams een manager hebben des te spannender de competitie. Zelf vind ik het niks om tegen computerteams te spelen want die wedstrijden worden toch altijd gewonnen. Gelukkig valt dit nog mee alleen ik heb wel eens een competitie gespeeld met slechts 5 managers en dat is eigenlijk niks aan.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
sloatske:

Hopelijk is de competitie snel compleet hoe meer teams een manager hebben des te spannender de competitie. Zelf vind ik het niks om tegen computerteams te spelen want die wedstrijden worden toch altijd gewonnen. Gelukkig valt dit nog mee alleen ik heb wel eens een competitie gespeeld met slechts 5 managers en dat is eigenlijk niks aan.

Zeker waar. Na vanavond zijn de open plekken voor andere geïnteresseerde op dit forum.

Arsenal – MrStephanovich
Aston Villa – Mister Dabalina
West Ham united –Elmicheal
Sunderland – Lucappel

^Dus meld je snel aan voordat je plaats weggegeven wordt!
0 Vind ik leuk's
Uh... Ik heb me aangemeld als Mister Dabalina om manager van Aston Villa te zijn en dat ben ik ook gewoon!
0 Vind ik leuk's
hollandia:
Uh... Ik heb me aangemeld als Mister Dabalina om manager van Aston Villa te zijn en dat ben ik ook gewoon!

Meld je ook aan op OSM, de competitie is al twee dagen open!
0 Vind ik leuk's
Dat zeg ik toch net, ik ben aangemeld en ik ben de manager van Aston Villa, heb net mn opstelling aangepast om tegen Chelsea te spelen.

Chelsea gaat er aan holleee hollee holeee!!!!

We trappen die Hazard doormidden!
0 Vind ik leuk's
http://gyazo.com/15f669dd9ac7478e04291ce44e668266">
http://gyazo.com/15f669dd9ac7478e04291ce44e668266

Ik zie je nog niet in de competitie, vandaar.
0 Vind ik leuk's
Sorry, competitie al begonnen?
0 Vind ik leuk's
heb me zojuist aangemeld
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.