Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
elpistopisto:
ik tijdrekken? ik vind het jammer dat je van bij het begin van de wedstrijd alles doodmaakt door massaal te verdedigen, en je bent pas zo sterk als je zelf speelt. Kijk maar naar Brazilië die lagen er ook in de eerste rond uit.
Maar veel geluk nog in je verdere FIFA carrière!
Laat de volgende ronde maar beginnen
ik tijdrekken? ik vind het jammer dat je van bij het begin van de wedstrijd alles doodmaakt door massaal te verdedigen, en je bent pas zo sterk als je zelf speelt. Kijk maar naar Brazilië die lagen er ook in de eerste rond uit.
Maar veel geluk nog in je verdere FIFA carrière!
Laat de volgende ronde maar beginnen
Ja, maar wat wil je met Tsjechië? Ik ben al eerder afgegaan tegen Kameroen, dus ik speelde om niet met zulke cijfers te verliezen tegen Spanje.
Vond het een redelijke wedstrijd met niet al te grote kansen. Er was niets aan de hand, totdat je zo'n bericht stuurt aan het einde van de wedstrijd.. Anders had ik je gewoon geluk gewenst in je volgende match :) .
hardcorefcu:
hehe weer een idioot/mongool uit het toernooi (maar wat wil je arie is een vriend van ArjanB, de grootste frustro van voetbalwedden met zijn IQ van 20)
Nu nog die autistische Mick eruit kegelen en het toernooi is gezond.
Ik geef 20 euro aan de speler die mick uit het toernooi zal spelen!
hehe weer een idioot/mongool uit het toernooi (maar wat wil je arie is een vriend van ArjanB, de grootste frustro van voetbalwedden met zijn IQ van 20)
Nu nog die autistische Mick eruit kegelen en het toernooi is gezond.
Ik geef 20 euro aan de speler die mick uit het toernooi zal spelen!
Ik ken je niet, en jij mij niet, knap dat je iemand kan beoordelen om ik bevriend zou zijn met Arjan? Ik heb geen één keer gezeik gehad met spelers in het toernooi tot nu toe. Succes nog in het leven, met zo'n opvatting zul je er vast komen (h) .
Benieuwd of mijn tegenstander dadelijk wel op komt dagen.... (a)
Arrr
wanneer zullen de volgende ronde's van start gaan, want de lopende ronde ( achtste finales) was toch de uiterste datum om het af te maken tot 12:00 vandaag?
mazzah:
En wat is de eindstand van Verenigde Staten - België?
Hakuna Matatttta.
Weer niet op komen dagen..... Hij zegt straks tijd te hebben.... :-|
Arrr
En ja hoor zul je net weer zien.. De ea servers offline (n)
Arrr
De achtste finales zijn klaar én gespeeld.
Alle uitslagen staan hier:
- https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OOBCIDEvsOMZIE6zHCgjcBBn707wRBN__Bc1HMYMCBs/
Kwartfinales (spelen voor komende maandag 19 mei, 16:00):
Australie - Colombia
Zwitserland - Verenigde Staten
Spanje - Ivoorkust
Wales - Portugal
Succes allemaal!
Alle uitslagen staan hier:
- https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OOBCIDEvsOMZIE6zHCgjcBBn707wRBN__Bc1HMYMCBs/
Kwartfinales (spelen voor komende maandag 19 mei, 16:00):
Australie - Colombia
Zwitserland - Verenigde Staten
Spanje - Ivoorkust
Wales - Portugal
Succes allemaal!
Hakuna Matatttta.
Zwitserland - Vs 2-3
Bah wat een geluk heeft deze man lekker met 9 man achteruit hangen en dan teren op de snelheid voorin 90+5 maakt die de 2-3
succes verder nog.
Bah wat een geluk heeft deze man lekker met 9 man achteruit hangen en dan teren op de snelheid voorin 90+5 maakt die de 2-3
succes verder nog.