Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3

Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 15-04-2014 12:48 Offtopic
in 15-04-2014 12:48 Offtopic
689 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kortjuh:
Kameroen - Australië 0-1
Wel onverdiend aangezien Kameroen de betere kansen had !

Is aangepast in het document.

vonloite:
Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. 3 x 1.20 volgens mij.

Geen freebet maar bonusgeld.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Onverdiend verloren, maar wat wil je met Zuid Korea tegen Portugal! Succes verder (1-3)
0 Vind ik leuk's
Zuid Korea - Portugal 1:3
Binnen 5 min lag de bal er al in na een goede aanval dwars door het midden. Cristiano 0-1. Daarna was ZK de betere ploeg en kregen ze meerdere kansen. POR kwam er amper door door de 532 opstelling. 2x kon de spits van ZK op de goal lopen maar 2x mis. Daarna kregen ze nog een goede kopbal maar ook die ging net voor langs. POR had eigenlijk niet veel te vertellen na de 0-1. In de 37ste was er een aanval over de zijkant waardoor Nani vrij kwam op de 16. Hij moest echter in 1x schieten en de bal ging rakelings naast. Toen viel de verbinding weg van ZK. Opnieuw opgestart en afgesproken vanaf min 38 verder met 0-1. Dit hebben we gedaan en chapeau ervoor!!
In het potje kreeg ZK nog 1 kans maar ook dat mocht niet baten. In de 2e helft veranderde het spelbeeld iets, maar niet veel. Door een trage actie kon ZK zo 1 op 1 lopen maar hij stuitte op de keeper. Kort daarna lag de bal er aan de andere kant in. Een aanval over links met een voorzet op de spits die hem in 2 instanties in kon koppen. Aardig tegen de verhouding in dus. ZK gooide de 532 om na een formatie met aardig wat spitsen waardoor het volgens mij 1 op 1 was. Al snel kwam de verdiende treffer na een mooie aanval door het centrum. Het spel ging alleen maar op en neer omdat er veel ruimtes kwamen. Uiteindelijk was Portugal het die hier gebruik van maakte en de 1-3 kon binnen schieten. Daarna bleef het op en neer gaan maar de stand bleef onveranderd. Je had meer verdiend vond ik maar waren wel leuke potjes!
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Zuid Korea - Portugal 1:3

Is aangepast in het document. Portugal: gefeliciteerd.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
elpistopisto:
Ik speel dinsdag tegen Ariebaksteen

Wat is je psn?
elpistololo23
Ik wacht al een tijdje op ariebaksten, maar het is moeilijk om hem te pakken te krijgen hier (is maar 1 keer online geweest in de afgelopen 10 dagen)
Ik hoop om vandaag (kan nog een uurtje) ofwel morgen tegen hem de spelen
0 Vind ik leuk's
Bij mijn tegenstanders is het ook lastig om de wedstrijd in te plannen... :-(
0 Vind ik leuk's
Arrr
Eindelijk kunnen spelen tegen Ariebaksteen (Tsjechie)

Spanje - Tsjechie : 1-0

Een oververdiende overwinning tegen een onmachtig Tsjechie dat geen enkele uitgespeelde kans heeft gehad en liever met 9 man ging verdedigen. Fabregas maakt de mooie 1-0 in de eerste helft.

Eviva Espana

GROETEN VAN EEN HALVE SPANJAARD
0 Vind ik leuk's
elpistopisto:
Eindelijk kunnen spelen tegen Ariebaksteen (Tsjechie)

Spanje - Tsjechie : 1-0

Een oververdiende overwinning tegen een onmachtig Tsjechie dat geen enkele uitgespeelde kans heeft gehad en liever met 9 man ging verdedigen. Fabregas maakt de mooie 1-0 in de eerste helft.

Eviva Espana

GROETEN VAN EEN HALVE SPANJAARD

Ja en jij zal de beker wel winnen xD (not). Als je al berichten met noob stuurt, naar mensen die met fucking Tsjechië spelen?!? Tijdrekken op het einde met Spanje? xD xD wie is dan de noob?

Jij had zeker wel uitgespeelde kansen? Een schot van afstand dat erin gaat. Maargoed gefeliciteerd en moge je volgende wedstrijd tegen iemand moeten met een normaal team. VLIEGEN ZAL JE :D
0 Vind ik leuk's
ik tijdrekken? ik vind het jammer dat je van bij het begin van de wedstrijd alles doodmaakt door massaal te verdedigen, en je bent pas zo sterk als je zelf speelt. Kijk maar naar Brazilië die lagen er ook in de eerste rond uit.

Maar veel geluk nog in je verdere FIFA carrière!

Laat de volgende ronde maar beginnen
0 Vind ik leuk's
hehe weer een idioot/mongool uit het toernooi (maar wat wil je arie is een vriend van ArjanB, de grootste frustro van voetbalwedden met zijn IQ van 20)
Nu nog die autistische Mick eruit kegelen en het toernooi is gezond.
Ik geef 20 euro aan de speler die mick uit het toernooi zal spelen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.