Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bedankt ThisIzLoso, ik begrijp het ook niet echt. Als wedden even op pagina 0 kijkt dan zal hij daar zien staan dat bokkemans644 met Oostenrijk speelt, ik dacht dus dat ik tegen hem moest spelen. Blijkbaar kon hij niet en werd hij terloops vervangen door kwentin, maar dit staat niet op pagina 0. Ik heb tegen iedereen normale wedstrijden kunnen spelen behalve tegen 2 verziekers. Ook toen ik verloor heb ik in goeie verstandhouding de wedstrijden verlaten, dit valt na te vragen. Ik moet het tornooi dan toch niet verlaten omwille van mensen die niet tegen hun verlies kunnen? Ik was steeds diegene die met bewijzen kwam. Diegenen die het spel verziekten hadden geen enkel bewijs van mijn zogezegde valsspelen en dat zal ook niet te vinden zijn want dat doe ik namelijk niet. Heb ook steeds aanvaard om opnieuw wedstrijden te spelen tegen een nieuwe tegenstander. Ik heb gisteren mijn echte wedstrijd tegen Kwentin gewonnen met 1-2, waarom zou ik er dan uitliggen? Dit was voorts ook een normale wedstrijd zonder zever.
Reactie vw-crew:
Actie is teruggedraaid. Zie ook deze reactie: https://www.voetbalwedden.net/topic/online-fifa-2014-wk-toernooi-playstation-3-2672/27/#98858
Reactie vw-crew:
Actie is teruggedraaid. Zie ook deze reactie: https://www.voetbalwedden.net/topic/online-fifa-2014-wk-toernooi-playstation-3-2672/27/#98858
mick1880:
Bedankt ThisIzLoso, ik begrijp het ook niet echt. Als wedden even op pagina 0 kijkt dan zal hij daar zien staan dat bokkemans644 met Oostenrijk speelt, ik dacht dus dat ik tegen hem moest spelen. Blijkbaar kon hij niet en werd hij terloops vervangen door kwentin, maar dit staat niet op pagina 0. Ik heb tegen iedereen normale wedstrijden kunnen spelen behalve tegen 2 verziekers. Ook toen ik verloor heb ik in goeie verstandhouding de wedstrijden verlaten, dit valt na te vragen. Ik moet het tornooi dan toch niet verlaten omwille van mensen die niet tegen hun verlies kunnen? Ik was steeds diegene die met bewijzen kwam. Diegenen die het spel verziekten hadden geen enkel bewijs van mijn zogezegde valsspelen en dat zal ook niet te vinden zijn want dat doe ik namelijk niet. Heb ook steeds aanvaard om opnieuw wedstrijden te spelen tegen een nieuwe tegenstander. Ik heb gisteren mijn echte wedstrijd tegen Kwentin gewonnen met 1-2, waarom zou ik er dan uitliggen? Dit was voorts ook een normale wedstrijd zonder zever.
Je ligt er uit man vanwege je onsportieve gedrag en ik ben als eerste aangemeld om je plaats in te nemen, op elke pagina zit je ruzie te stoken
nikokiko:
Je ligt er uit man vanwege je onsportieve gedrag en ik ben als eerste aangemeld om je plaats in te nemen, op elke pagina zit je ruzie te stoken
mick1880:
Zo is dat Nikokiko.
Trouwens, op je profielfoto, is dat je chick?:p
Ja man, wanneer kan ik met Wales verder spelen?
Reactie vw-crew:
Dat kan niet meer. We staan niet toe dat spelers in de knock-out-fase worden vervangen. Sorry. Volgende keer beter.
Reactie vw-crew:
Dat kan niet meer. We staan niet toe dat spelers in de knock-out-fase worden vervangen. Sorry. Volgende keer beter.
Ik kan bevestigen dat Mick met 1-2 van mij gewonnen heeft.
Dat Mick er nu opeens uit ligt lijkt mij wel wat rigoureus, als het zo doorgaat blijft er weinig van dit toernooi over.
Reactie vw-crew:
Helemaal eens en bedankt voor je reactie.
Dat Mick er nu opeens uit ligt lijkt mij wel wat rigoureus, als het zo doorgaat blijft er weinig van dit toernooi over.
Reactie vw-crew:
Helemaal eens en bedankt voor je reactie.
Heb ook prima wedstrijden met mick1880 kunnen spelen, ook toen die met 4-0 verloor speelde die gewoon tot laatste seconde uit zonder te irriteren of wat dan ook, dus vind dit beetje apart, verder vind ik dat wanneer je iemand na de groepsfase er toch uit wil gooien dat je dan gewoon de andere door moet laten gaan en geen vervanger meer op moet roepen.
Reactie vw-crew:
Bedankt voor je reactie.
Reactie vw-crew:
Bedankt voor je reactie.
Mick verdedigt zich alleen tegen die idioten hier, zou belachelijk zijn als hij er nu wordt uitgegooid.
De achtste finale tussen Zwitserland - Zweden is in 4-2 geeindigd , In het eigen waldstadion waar gespeeld werd door de groepswinst werd al snel duidelijk dat Zweden niks in te brengen had, waar het nog wel 1-1 werd liep Zwitserland daarna snel uit na 4-1 en miste het nog legio kansen waar Zweden met het 3e schot op goal nog de 4-2 wist te maken.
Daar kan ik me alleen maar bij aan sluiten. Ik kwam Zwitserland in vorm op het verkeerde moment tegen. ;-)
Engeland - Ivoorkust 1-2
Engeland begon goed en kwam binnen het kwartier op voorsprong door een kopbal van Wayne Rooney. Rooney kreeg hierna nog een kans, maar hij raakte de paal. Ivoorkust lukte het in de eerste helft maar eenmaal om gevaarlijk te worden, maar dit leverde niks op. In de tweede helft begon Engeland goed en ging Sterling alleen op de keeper af, hij raakte de paal. Hierna kregen Rooney en Walcott nog grote kansen om de score uit te breiden maar in de 75e minuut maakte Gervinho na een mooie dribbel gelijk. In het absolute slot van de wedstrijd scoorde Wilfried Bony met een bekeken schuiver en liet hij Engeland zoals zo vaak op een eindronde treurend achter.
Goed gespeeld Arie.
Engeland begon goed en kwam binnen het kwartier op voorsprong door een kopbal van Wayne Rooney. Rooney kreeg hierna nog een kans, maar hij raakte de paal. Ivoorkust lukte het in de eerste helft maar eenmaal om gevaarlijk te worden, maar dit leverde niks op. In de tweede helft begon Engeland goed en ging Sterling alleen op de keeper af, hij raakte de paal. Hierna kregen Rooney en Walcott nog grote kansen om de score uit te breiden maar in de 75e minuut maakte Gervinho na een mooie dribbel gelijk. In het absolute slot van de wedstrijd scoorde Wilfried Bony met een bekeken schuiver en liet hij Engeland zoals zo vaak op een eindronde treurend achter.
Goed gespeeld Arie.