Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Als de wedstrijd in een gelijke stand eindigt, volgt er een beslissingsduel (spelregels)
dordrechtcity:
mick als je hier met iedereen in de clinch gaat dan is het niet verwonderlijk dat mensen je niet zo graag hebben
mick als je hier met iedereen in de clinch gaat dan is het niet verwonderlijk dat mensen je niet zo graag hebben
Het zal mij een worst wezen dat mensen 'mij niet zo graag hebben'. Dat ik in mijn groepsfase 2 keer geflikt word door valsspelers moet ik zomaar aanvaarden? Deze middag heb ik een fout gemaakt waarvoor ik mij reeds geëxcuseerd heb. Ik dacht dat op de eerste pagina alle namen stonden van alle ploegen.
mick1880:
Het zal mij een worst wezen dat mensen 'mij niet zo graag hebben'. Dat ik in mijn groepsfase 2 keer geflikt word door valsspelers moet ik zomaar aanvaarden? Deze middag heb ik een fout gemaakt waarvoor ik mij reeds geëxcuseerd heb. Ik dacht dat op de eerste pagina alle namen stonden van alle ploegen.
dordrechtcity:
Jij een opvoeding gehad mick?
jij bent de grootste verzieker de er hier rondloopt, niet moeilijk als je "vriendjes" hier de domste mensen zijn met het laagste IQ à la Arjanb en riquerdo.
soort zoekt soort zeker?
dit bewijst nog maar eens dat 85% van de gokkers aan lager wal zit en geen normale opleiding en/of opvoeding heeft gehad.
gelukkig genoeg zit ik, samen met nog enkele anderen hier wel bij de 15% die op een normale manier met mensen kunne omgaan
Gooi de mensen die elke keer weer problemen zorgen er toch gewoon uit!!
Als we allemaal wat verdraagzamer en vrienschappelijker met elkaar zouden omgaan zou het hier nog een gezellige boel kunnen worden ;)
Ik stel voor dat we dat allemaal eens proberen te doen vanaf deze post van mij, geen negativiteit meer..
Edit VW-Crew: jaaaaa! doen doen doen!!
Ik stel voor dat we dat allemaal eens proberen te doen vanaf deze post van mij, geen negativiteit meer..
Edit VW-Crew: jaaaaa! doen doen doen!!
bakkertje999:
lucky90:
Diegene wat VS is kan die me een pm sturen, geen zin/tijd om hele topic door te lezen
Was misschien handig geweest om de namen erbij te zetten wedden! Diegene wat VS is kan die me een pm sturen, geen zin/tijd om hele topic door te lezen
Deze staan ook in de beginpost en ik zal deze morgen even bij het programma van de achtste finales plaatsen.
Edit: zie het online document wat we gemaakt hebben:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OOBCIDEvsOMZIE6zHCgjcBBn707wRBN__Bc1HMYMCBs/edit#gid=1047298381
Edit VW-Crew
We hebben deze actie ongedaan gemaakt, Mick1880 kan gewoon het toernooi afmaken. Er zullen geen nieuwe deelnemers meer instromen als een bepaalde deelnemer uit het toernooi gezet gaat worden. Mick1880 heeft laten zien over veel geduld te beschikken, alhoewel sommigen hier anders over denken. Geen probleem, wij beslissen alleen anders in dit geval. Iedereen kan ergens overheen lezen, dat kan iedereen gebeuren.
Toto Sigarenboer
Het is nu ook duidelijk geworden dat Mick1880 in navolging van een aantal anderen het toernooi moet verlaten vanwege te veel problemen rondom zijn wedstrijden. Een vervanger van alle aanmeldingen mag de plek van Wales innemen.
Toto Sigarenboer
Waarom wordt Mick nu uit het toernooi gegooid? Omdat hij door het niet lezen van het hele topic tegen een andere speler heeft gespeeld? Ik snap het niet echt. Ik heb trouwens geen enkel probleem gehad bij mijn wedstrijden tegen Mick.
Reactie vw-crew:
Deze actie hebben we terug gedraaid. Deze actie was iets te rigoureus en te snel genomen. Na overleg hebben we dit besloten.
Reactie vw-crew:
Deze actie hebben we terug gedraaid. Deze actie was iets te rigoureus en te snel genomen. Na overleg hebben we dit besloten.
mag ik de plek van wales inemen, ? ik mog laast finalnd zijn, maar tegen de 2 laaste landen die ik moest
kwamen niet online,? [is was wel een vervanger van finalnd]
Edit vw-crew:
Nee, we staan geen vervangers meer toe in de knock-out-fase. Sorry. Volgende keer beter.
kwamen niet online,? [is was wel een vervanger van finalnd]
Edit vw-crew:
Nee, we staan geen vervangers meer toe in de knock-out-fase. Sorry. Volgende keer beter.