Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Niet zo zeuren, je kan toch makkelijk even de eerste post (op pagina 1 dus) bekijken, daar staat alle info
Gast,
dat leg ik je toch uit die klopt niet en is niet ge update.
Daarom was er de hele discussie tussen mick1880 en de-boer-j want er was een pot gespeeld die niet eens gespeeld kon worden omdat de verkeerde deelnemer was uitgenodigd. het team waar mick tegen moest had allang een andere speler.
dat leg ik je toch uit die klopt niet en is niet ge update.
Daarom was er de hele discussie tussen mick1880 en de-boer-j want er was een pot gespeeld die niet eens gespeeld kon worden omdat de verkeerde deelnemer was uitgenodigd. het team waar mick tegen moest had allang een andere speler.
mick1880:
Edit. Fout van mij.
Edit. Fout van mij.
Een verloren gelopen marginaal? Ik kom uit Kontich en ik schaam me dood voor zulke marginalen uit mijn provincie.
De bosuil is de plaats waar dit gespuis bij elkaar komt om te kijken naar een ploegje dat al jaren dood is en binnen enkele jaren zal verdwijnen
mick1880:
Dit tornooi maakt mij helemaal paranoia. :d
Dit tornooi maakt mij helemaal paranoia. :d
gewoon opzouten hier, je bent niet goed bij je hoofd en niemand moet je hier
Colombia - Italië 3-3
Na 10 minuten was het Montolivo die Italië op een 1-0 voorsprong zette. Colombia was nu helemaal wakker en begon het doel van Italië te bestoken met aanvallen, de eindpass ontbrak echter steeds. Vlak voor rust kwam Italië op een 2-0 voorsprong nadat Pirlo ongehinderd de 2-0 kon binnenkoppen.
In de tweede helft kwam Italië snel op 3-0; de wedstrijd leek gespeeld. Colombia dacht daar echter anders over en werkte de 3-1 binnen halverwege de tweede helft. Direct daarna werd het 3-2 en de spanning was volledig terug. Italië liet vervolgens na om in de 85e minuut het duel definitief in het slot te gooien. In de 90e minuut waren de Colombianen de stugge Italiaanse verdedigers weer te snel af: 3-3. Uit de aftrap kreeg Balotelli nog wel een reuzekans, maar die werd knap gered door de Colombiaanse keeper.
Colombia - Italië 5-2
De beslissende wedstrijd begon heel anders. Colombia scoorde snel de 1-0 en kreeg daarna kansen op de 2-0. Maar het was juist Italië dat de 1-1 op de borden bracht. Diamanti testte uit een moeilijke hoek de keeper, waarna Balotelli de rebound vol op de paal schoot, echter, El Shaarawy stond op de goede plek om de 1-1 binnen te schuiven.
Na rust dacht Balotelli te scoren met een schitterende omhaal, maar de bal ging net naast. Als een 'duveltje uit een doosje' was daar vervolgens Cuadrado om de 2-1 binnen te koppen, nadat de Italiaanse verdediging weer werd afgetroefd door de snelle Colombianen. Het werd snel 3-1, waarna Italië full force ging aanvallen, wat snel resulteerde in de 3-2 van De Rossi na een keepersfout. Vervolgens benutte Italië de vele mogelijkheden niet en was het Colombia die zeer effectief elke kans afmaakte uit de counter.
Het waren mooie potjes Hoihoi,
Succes verder in het toernooi!
Na 10 minuten was het Montolivo die Italië op een 1-0 voorsprong zette. Colombia was nu helemaal wakker en begon het doel van Italië te bestoken met aanvallen, de eindpass ontbrak echter steeds. Vlak voor rust kwam Italië op een 2-0 voorsprong nadat Pirlo ongehinderd de 2-0 kon binnenkoppen.
In de tweede helft kwam Italië snel op 3-0; de wedstrijd leek gespeeld. Colombia dacht daar echter anders over en werkte de 3-1 binnen halverwege de tweede helft. Direct daarna werd het 3-2 en de spanning was volledig terug. Italië liet vervolgens na om in de 85e minuut het duel definitief in het slot te gooien. In de 90e minuut waren de Colombianen de stugge Italiaanse verdedigers weer te snel af: 3-3. Uit de aftrap kreeg Balotelli nog wel een reuzekans, maar die werd knap gered door de Colombiaanse keeper.
Colombia - Italië 5-2
De beslissende wedstrijd begon heel anders. Colombia scoorde snel de 1-0 en kreeg daarna kansen op de 2-0. Maar het was juist Italië dat de 1-1 op de borden bracht. Diamanti testte uit een moeilijke hoek de keeper, waarna Balotelli de rebound vol op de paal schoot, echter, El Shaarawy stond op de goede plek om de 1-1 binnen te schuiven.
Na rust dacht Balotelli te scoren met een schitterende omhaal, maar de bal ging net naast. Als een 'duveltje uit een doosje' was daar vervolgens Cuadrado om de 2-1 binnen te koppen, nadat de Italiaanse verdediging weer werd afgetroefd door de snelle Colombianen. Het werd snel 3-1, waarna Italië full force ging aanvallen, wat snel resulteerde in de 3-2 van De Rossi na een keepersfout. Vervolgens benutte Italië de vele mogelijkheden niet en was het Colombia die zeer effectief elke kans afmaakte uit de counter.
Colombia ( hoihoi90) - Italie (robs234) 3-3
Colombia ( hoihoi90 ) - italie ( robs234) 5-2
waren mooie duels robs !
Colombia ( hoihoi90 ) - italie ( robs234) 5-2
waren mooie duels robs !
anderlecht10112:
Een verloren gelopen marginaal? Ik kom uit Kontich en ik schaam me dood voor zulke marginalen uit mijn provincie.
De bosuil is de plaats waar dit gespuis bij elkaar komt om te kijken naar een ploegje dat al jaren dood is en binnen enkele jaren zal verdwijnen
mick1880:
Edit. Fout van mij.
Edit. Fout van mij.
Ik begrijp niet goed wat mijn clubkeuze hier toe doet. Jammer dat er niet op een normale manier met mekaar omgegaan kan worden. Is respect voor mekaars clubkeuze dan zo'n onoverkomelijk obstakel? Ben gelukkig op een andere manier opgevoed dan jij.
Als er mensen zijn die mij niet moeten hebben, gelieve dat even te laten weten en dan ook graag een onderbouwing met waarom juist. Indien de mods een probleem met mij zouden hebben, hadden zij mij dit volgens mij ook al langer laten weten.
Je hebt hier helemaal niks mee te maken, waarom sla je dan zo wild om je heen en kom je je hier moeien?
De enige echte Oostenrijk - Wales eindigt op 1-2. Goed gespeeld, kwentin. Was spannend.
Waar staat hoeveel keer je tegen elkaar moet nu, 1 of 2?
robs234:
Colombia - Italië 3-3
Colombia - Italië 5-2
Colombia - Italië 3-3
Colombia - Italië 5-2
wordt de 1/8 ste finale niet over 1 wedstrijd gespeeld??
mick als je hier met iedereen in de clinch gaat dan is het niet verwonderlijk dat mensen je niet zo graag hebben