Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zo de deadline is voorbij laat de 8e finales maar komen wat is het speelschema?
Bijna alle groepswedstrijden zijn afgerond en welke niet gespeeld zijn komen te vervallen. De loting voor de achtste finale is als volgt :
We hebben een online document gemaakt met alle teams, deelnemers en standen. Deze kan je hieronder downloaden. Heb je een update, plaats deze dan in dit topic zodat wij het document kunnen aanpassen. Thanx! Vw-crew!
Online document:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OOBCIDEvsOMZIE6zHCgjcBBn707wRBN__Bc1HMYMCBs/edit?usp=sharing
We hebben een online document gemaakt met alle teams, deelnemers en standen. Deze kan je hieronder downloaden. Heb je een update, plaats deze dan in dit topic zodat wij het document kunnen aanpassen. Thanx! Vw-crew!
Online document:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OOBCIDEvsOMZIE6zHCgjcBBn707wRBN__Bc1HMYMCBs/edit?usp=sharing
Toto Sigarenboer
Tsjechie wanneer kan je spelen?
Vandaag kan ik de hele dag, morgen niet
Vandaag kan ik de hele dag, morgen niet
Oostenrijk - Wales 2-3.
Al na 4 minuten bracht Gareth Bale Wales op 0-1 na een solo door het centrum. Oostenrijk bleef echter niet bij de pakken zitten en voetbalde gretig mee en kwam verdiend op 1-1, dit was alsook de ruststand. Ook miste Oostenrijk een penalty in de eerste helft. Net na de rust bracht Marc Janko de Oostenrijkers op 2-1. Dit was meteen het sein voor Oostenrijk om alles dicht te gooien en je reinste anti voetbal te spelen door tijd te rekken met de keeper en ballen buiten te trappen. Wales toonde mentale weerbaarheid en raakte zo 2 maal het kader. Dankzij enkele geniale wissels en tactische wijzigingen kwam Wales in de 89ste minuut dan toch op 2-2 dankzij Robson-Kanu. Opeens voetbalde Oostenrijk weer mee en nadat Janko net niet voor doel afgezonderd kon worden counterde Wales heel scherp. Bale ging 2 man voorbij en ronde beheerst af. 2-3!
Jammer dat je meteen de wedstrijd verliet ipv even af te trappen. Goed gespeeld!
Al na 4 minuten bracht Gareth Bale Wales op 0-1 na een solo door het centrum. Oostenrijk bleef echter niet bij de pakken zitten en voetbalde gretig mee en kwam verdiend op 1-1, dit was alsook de ruststand. Ook miste Oostenrijk een penalty in de eerste helft. Net na de rust bracht Marc Janko de Oostenrijkers op 2-1. Dit was meteen het sein voor Oostenrijk om alles dicht te gooien en je reinste anti voetbal te spelen door tijd te rekken met de keeper en ballen buiten te trappen. Wales toonde mentale weerbaarheid en raakte zo 2 maal het kader. Dankzij enkele geniale wissels en tactische wijzigingen kwam Wales in de 89ste minuut dan toch op 2-2 dankzij Robson-Kanu. Opeens voetbalde Oostenrijk weer mee en nadat Janko net niet voor doel afgezonderd kon worden counterde Wales heel scherp. Bale ging 2 man voorbij en ronde beheerst af. 2-3!
Jammer dat je meteen de wedstrijd verliet ipv even af te trappen. Goed gespeeld!
Kameroen wanneer heb je tijd?
Ik vrij veel tijd de komende dagen.
Ik vrij veel tijd de komende dagen.
Ben net uitgedaagd door Wales, die dacht dat ik Oostenrijk was maar ik had mijn plek al afgestaan aan Kwentin omdat ik de vorige week niet kon spelen. Dan hebben we er maar een vriendschappelijke pot van gemaakt tegen Wales.
Eerlijk gezegd nog nooit zo'n onsportieve speler tegen gekomen op FIFA online.. nu begrijp ik waarom mick in zijn voorbijgaande wedstrijden telkens voor problemen zorgde..
Succes Kwentin, jij kan em aan!!
Tijd voor een lesje in nederigheid!
Eerlijk gezegd nog nooit zo'n onsportieve speler tegen gekomen op FIFA online.. nu begrijp ik waarom mick in zijn voorbijgaande wedstrijden telkens voor problemen zorgde..
Succes Kwentin, jij kan em aan!!
Tijd voor een lesje in nederigheid!
@mick1880
Ik heb je aan het begin van de wedstrijd gezegd dat ik Oostenrijk niet meer was, dat Kwentin mijn plaats heeft overgenomen ;) Check het forum maar eens of lees je ps berichten eens na, heb het voor de wedstrijd gezegd.
En trouwens, denk je nu echt dat ik niet van je kan winnen? Ik heb m'n broertje na de 1-2 laten verder spelen.
Ik heb wel wat beters te doen dan voor de lol tegen een onsportieveling te spelen.
Ik wou er een leuke vriendschappelijke pot van maken, maar als je zo onsportief bent (3 keer het spel op pauze zetten bij balverlies, onrealistische tackles, veel lagg,...) dan is de lol er bij mij ook snel af
Ik heb je aan het begin van de wedstrijd gezegd dat ik Oostenrijk niet meer was, dat Kwentin mijn plaats heeft overgenomen ;) Check het forum maar eens of lees je ps berichten eens na, heb het voor de wedstrijd gezegd.
En trouwens, denk je nu echt dat ik niet van je kan winnen? Ik heb m'n broertje na de 1-2 laten verder spelen.
Ik heb wel wat beters te doen dan voor de lol tegen een onsportieveling te spelen.
Ik wou er een leuke vriendschappelijke pot van maken, maar als je zo onsportief bent (3 keer het spel op pauze zetten bij balverlies, onrealistische tackles, veel lagg,...) dan is de lol er bij mij ook snel af
kwentin:
Aangezien degene die met Oostenrijk hoort te spelen niet reageert, heb ik zojuist namens Oostenrijk tegen Jansend10 gespeeld:
Oostenrijk (kwentin) vs Roemenië (Jansend10)
Oostenrijk 3-2 Roemenië
Roemenië 2-2 Oostenrijk
Goed gespeeld en veel succes verder, Jansend10!
Aangezien degene die met Oostenrijk hoort te spelen niet reageert, heb ik zojuist namens Oostenrijk tegen Jansend10 gespeeld:
Oostenrijk (kwentin) vs Roemenië (Jansend10)
Oostenrijk 3-2 Roemenië
Roemenië 2-2 Oostenrijk
Goed gespeeld en veel succes verder, Jansend10!
;)
Edit. Fout van mij. Ik heb er overheen gelezen, sorry.