Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe aanwinst voor het VW-team: Denise!

Beste leden,

Ten eerste de beste wensen! Zoals jullie weten staan we bij VW altijd open voor nieuwe ontwikkelingen en daar timmeren we dan ook hard aan achter de schermen. Zo hard dat we wel eens vergeten dat het achter de schermen ook op orde moet blijven. Puntje van aandacht voor 2015.

Inmiddels loopt het dreamteam van VW als een geoliede machine waar de mannelijke overvloed steeds meer zijn sporen nalaat. Testosteron en de geur van stierenballen komen je bij de ingang al bijna tegemoet wanneer je 1 stap zet in de 'Man-cave' van VW. Kortom, nooit verse bloemetjes op de balie, geen opgeruimde lunchtafel, geen gezellig gekibbel over de nieuwste mode trends en nooit is de toilet bezet omdat iemand haar lipstick of mascara bijwerkt. Terwijl vrouwen juist zo'n gezonde invloed met zich meebrengen op de werkvloer, zeggen ze.

Niet alleen wij, jullie des te meer hebben recht op wat zachte, vrouwelijke aanpak in de wandelgangen van VW. Maar dan wel zo'n stoere die zich staande weet te houden tussen ons vw-leger aan mannelijke hyena's en wedexperts die scheten en boeren terwijl we over voetbal discussiëren. Eentje die sexy kan blijven terwijl ze een halve liter van het goudgele engelenwater achterover slaat en haar maandelijkse sores niet op ons weerloze mannen botviert. Net als die enkele stoere chick die we hier al langer tussen de hoge heren rond zien rennen op de website. Laat ons nou net zo'n wijf met ballen gevonden hebben! En het mag gezegd; Het oog wil ook wat, het oog krijgt wat.

Onze nieuwste aanwinst is op een proef periode voor haar stage dus behandel haar met gepaste voorzichtigheid, wij vonden het zeker het proberen waard. Wij gooien het hek bij deze open en laten onze enige echte Denise met gepaste angst als een bambi op glad ijs, los in de vw-kudde! Wees lief voor d'r!

Denise, succes de komende tijd en als er vragen zijn dan zullen die hieronder aan je gesteld worden. Wij trappen voor u af:

Wat is je roepnaam?
Denise, vriendinnen noemen me vaak Den

Hoe oud ben je?
22, maar bijna 23 jaar :)

Wanneer ben je jarig?
12 januari

Wat studeer je?
Communicatie

Hoelang kom je ons vergezellen binnen VW?
Ik loop stage voor de komende 10 weken.

Wat is je lievelingseten?
Pizza of pasta, denk ik.

Wat vind je eigenlijk van mij?
Pardon?

Sorry. Hoe ben je zo bij VW terecht gekomen?
Mijn toenmalig vriendje met wie ik vaak meekeek wees me er vorig jaar op om eens contact op te nemen, ik dacht waarom ook niet!

Om de community voor te zijn, je bent weer vrijgezel?
Hmmm. Het is ingewikkeld ;)

Plaats je zelf wel eens een bet?
Zoals gezegd keek ik vaak mee en mocht ik soms wat roepen voor een leuke funbet die praktisch altijd mislukte. Ik heb nog genoeg te leren zeg maar..

Tot slot, hoe denk jij je staande te houden in deze toch wel mannenwereld?
Ik heb zelf twee broers dus ik ben wel opgewassen tegen een beetje mannelijkheid denk ik zo. Verder ben ik voetballiefhebber dus pas ik me vrij makkelijk aan denk ik.

Wat ga jij de community dan brengen?
Ik ga mijn best doen mee te draaien in lopende processen en probeer daarnaast te onderzoeken hoe de community zich nog sterker kan gaan positioneren op het web.

Gebruikersnaam: Denise92

Wij laten ons verrassen en heten je bij deze alvast van harte welkom Denise! Laat je niet gek maken en hou je taai. We zullen er samen met onze leden alles aan gaan doen om je stage tot een geweldig leerzame periode te brengen!

Groet VW-Capitano
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-capitano in 8-01-2015 12:45 Offtopic
in 8-01-2015 12:45 Offtopic
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt voor de uitgebreide introductie Cap!

Ik sta te trappelen om iedereen te leren kennen! Hopelijk krijg ik genoeg tijd van de heren om het forum dagelijks af te struinen ;-).

Groetjes Denise

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Welkom Denise ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
Never change a winning team!
Succes op het forum Den(y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Succes Denise (y) (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Welkom Denise,

Behoort ze tot de crew?
0 Vind ik leuk's
torremans-ajax:
Welkom Denise,

Behoort ze tot de crew?

Ja man, zij is de nieuwe eindbaas..
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Welkom Denise (y) (y) :)
0 Vind ik leuk's
Succes Denise (y) :)
0 Vind ik leuk's
Sabine van Unibet, Denise van Voetbalwedden :d, dat komt vast goed. Met Sabine van Unibet was ik ook altijd wel content :d die Tom/Marcus vind ik maar niks. Niet zo vrijgevig ;-) .

In mijn msn-tijd had ik je zeker lastig gevallen om een borrel te gaan doen hehe, zeker nu je in Midden-Nederland woont.

Enjoy
0 Vind ik leuk's
-
De steraankoop van deze transferperiode! Met zo'n meid zou menig VW-lid ongetwijfeld wel eens een beschuitje willen eten! :p

Succes Denise! (y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.