Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Maandelijkse voetbalwedden.net poker freeroll bij Bwin

Iedere eerste zondag van de maand zullen wij tot en met zondag 2 oktober 2011 een poker freeroll houden waar iedere gebruiker van Voetbalwedden.net gratis aan mee kan doen!
Freeroll gegevens
Toernooi naam: VoetbalWedden.Net Freeroll
Poker room: Bwin
Starttijd: 17.00 (Nederlandse tijd)
Toernooi type: Holdem Poker
Spelers per tafel: 10
Pauze: 5 minuten per uur
Blinds verhogen iedere: 10 minuten
Start chips: 2000
Deelnemers: iedereen die zich via deze pagina aanmeld (om gloryhunters te voorkomen)

Prijzen
Eerste prijs: 70 dollar (twee toernooi tickets: $50 en $20)
Tweede plaats: 40 dollar (ticket $30 en ticket $10)
Derde plaats: $25 (ticket $20 en ticket $5)
Vierde plaats: $15 (ticket $10 en ticket $5)
Vijfde plaats: $10 (ticket van 10 $)
De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.
Hoe kan ik meedoen:
1. Je hebt een account bij Bwin
2. Je hebt een poker account bij Bwin geregistreerd en je hebt een poker-nickname
3. Je hebt een account bij Voetbalwedden.net
4. Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s. 16:30 op onze website (voor jezelf houden aub!!)
6. Ga naar de pokerlobby van Bwin
7. Ga naar het toernooi 'VW.net Maandelijkse Freeroll'
8. Klik op "inschrijven" en geef het wachtwoor dop
9. Succes!!
Poker lobby van Bwin

Open de groene button

Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s., 16:30

Overige data voor poker freeroll toernooien
- Zondag 4 september 2011, 17:00
- Zondag 2 oktober 2011, 17:00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 27-04-2011 09:55 Offtopic
in 27-04-2011 09:55 Offtopic
296 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gefeliciteerd, net niet maar toch 2e. ;-)
0 Vind ik leuk's
voetbalfan:
onzemichael:
wat was je nick dan? :)
Mijn nick is Pweblogs.

ow je pakte een heerlijke stack toen met je AA vs A3 van dhulster omdat ie weg moest (a)
Wimke Kieft ook goed gespeeld, jammer dat ik mn straat niet kon bouwen :-$ haha slecht gespeeld want moest ff eten :P
0 Vind ik leuk's
Door omstandigheden ben ik vandaag helaas niet aanwezig kunnen zijn bij de freeroll en eerder dit weekend om vragen te beantwoorden. Jammer maar helaas, ik kon er niets aan doen. We hebben ongeveer 70 namen (gebruikersnamen die door jullie zelf zijn doorgegeven) doorgegeven aan Bwin. Daarvan waren er ongeveer 20 die niet bij Bwin bekend waren. Dit kan komen omdat er een spelfout is gemaakt of omdat de gebruikersnaam eventuele hoofdletters bevat. Dit kunnen we helaas niet achterhalen.
Deze freeroll was de eerste in een reeks van 6. Volgende maand is de tweede versie waarbij we de problemen die we nu hebben gehad meenemen in de evaluatie. Mogelijk kunnen alle gebruikers uit deze freeroll direct worden meegenomen naar de tweede versie waarbij de inschrijving loopt vanaf een week voor de start van het toernooi.
Eventuele vragen kan je altijd stellen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
kieft8:
Gefeliciteerd, net niet maar toch 2e. ;-)
Jij ook gefeliciteerd Kieft we hebben vanaf het begin vrij veel handen tegen elkaar gespeeld en het was een spannende strijd..
0 Vind ik leuk's
Unibet
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
voetbalfan:
kieft8:
Gefeliciteerd, net niet maar toch 2e. ;-)
Jij ook gefeliciteerd Kieft we hebben vanaf het begin vrij veel handen tegen elkaar gespeeld en het was een spannende strijd..

Ja het was een spannende 'wedstrijd' met een toch wel verdiende winnaar, al speelt geluk ook vaak een rol in het 1vs.1 systeem, vooral bij ALL-in voor flop. ;-)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Aangezien de freeroll afgelopen zondag niet helemaal vlekkeloos is verlopen en wij toch het boetekleed willen aantrekken hebben we voor a.s. zondag een nieuwe freeroll georganiseerd bij Bwin. Dit is een extra freeroll voor iedereen die afgelopen zondag helaas niet mee kon doen. Ook alle andere gebruikers kunnen hier natuurlijk aan deelnemen.
Toernooi gegevens
Wanneer: zondag 8 mei 2011
Tijd: 17.00 (NL tijd)
Waar: pokerroom van Bwin
Hoe kan ik meedoen?
Op de homepage van voetbalwedden.net (alleen als je ingelogd bent) staat een groene button met als tekst 'Poker Freeroll [goedmakertje]'. Klik hierop en er zal een popup openen. Hier kan je je Bwin GEBRUIKERSNAAM invoeren.
1. Maak een account aan bij Bwin als je deze nog niet hebt
2. Om deel te nemen aan dit GRATIS tornooi: installeer de gratis Bwin poker software van bwin of speel rechtstreeks via jouw browser.
3. Heb je nog geen poker nickname, gelieve er een aan te maken zoals gevraagd wordt.
4. Geef je gebruikersnaam aan ons door via voetbalwedden.net
5. Wij sturen je gebruikersnaam door naar Bwin
6. Bwin zal ons toernooi aan jouw Bwin account koppelen
7. Jij moet je zelf alsnog registreren voor onze freeroll
8. Bij ”geplande toernooien” vind je onze freeroll en registreer je hiervoor

Goed idee! Zelf doe ik niet mee want dan zit ik in de Kuip voor de bekerfinale!
0 Vind ik leuk's
Ik zit ook in de Kuip, maar daar zullen er ongetwijfeld meer zitten. :)
0 Vind ik leuk's
kieft8:
Ik zit ook in de Kuip, maar daar zullen er ongetwijfeld meer zitten. :)

aratel:
vw-crew:
Goed idee! Zelf doe ik niet mee want dan zit ik in de Kuip voor de bekerfinale!

Beiden heel veel plezier in de Kuip! Het zal een leuk potje worden tussen twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Had ik wel verwacht dat de mensen die niet mee konden doen aan de freeroll van afgelopen zondag toch nog speciaal een toernooi aangeboden krijgen een zogenaamd goedmaak toernooi. Klasse crew :)
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.