Maandelijkse voetbalwedden.net poker freeroll bij Bwin
Iedere eerste zondag van de maand zullen wij tot en met zondag 2 oktober 2011 een poker freeroll houden waar iedere gebruiker van Voetbalwedden.net gratis aan mee kan doen!
Freeroll gegevens
Toernooi naam: VoetbalWedden.Net Freeroll
Poker room: Bwin
Starttijd: 17.00 (Nederlandse tijd)
Toernooi type: Holdem Poker
Spelers per tafel: 10
Pauze: 5 minuten per uur
Blinds verhogen iedere: 10 minuten
Start chips: 2000
Deelnemers: iedereen die zich via deze pagina aanmeld (om gloryhunters te voorkomen)
Prijzen
Eerste prijs: 70 dollar (twee toernooi tickets: $50 en $20)
Tweede plaats: 40 dollar (ticket $30 en ticket $10)
Derde plaats: $25 (ticket $20 en ticket $5)
Vierde plaats: $15 (ticket $10 en ticket $5)
Vijfde plaats: $10 (ticket van 10 $)
De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.
Hoe kan ik meedoen:
1. Je hebt een account bij Bwin
2. Je hebt een poker account bij Bwin geregistreerd en je hebt een poker-nickname
3. Je hebt een account bij Voetbalwedden.net
4. Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s. 16:30 op onze website (voor jezelf houden aub!!)
6. Ga naar de pokerlobby van Bwin
7. Ga naar het toernooi 'VW.net Maandelijkse Freeroll'
8. Klik op "inschrijven" en geef het wachtwoor dop
9. Succes!!
Poker lobby van Bwin
Open de groene button
Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s., 16:30
Overige data voor poker freeroll toernooien
- Zondag 4 september 2011, 17:00
- Zondag 2 oktober 2011, 17:00
Freeroll gegevens
Toernooi naam: VoetbalWedden.Net Freeroll
Poker room: Bwin
Starttijd: 17.00 (Nederlandse tijd)
Toernooi type: Holdem Poker
Spelers per tafel: 10
Pauze: 5 minuten per uur
Blinds verhogen iedere: 10 minuten
Start chips: 2000
Deelnemers: iedereen die zich via deze pagina aanmeld (om gloryhunters te voorkomen)
Prijzen
Eerste prijs: 70 dollar (twee toernooi tickets: $50 en $20)
Tweede plaats: 40 dollar (ticket $30 en ticket $10)
Derde plaats: $25 (ticket $20 en ticket $5)
Vierde plaats: $15 (ticket $10 en ticket $5)
Vijfde plaats: $10 (ticket van 10 $)
De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.
Hoe kan ik meedoen:
1. Je hebt een account bij Bwin
2. Je hebt een poker account bij Bwin geregistreerd en je hebt een poker-nickname
3. Je hebt een account bij Voetbalwedden.net
4. Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s. 16:30 op onze website (voor jezelf houden aub!!)
6. Ga naar de pokerlobby van Bwin
7. Ga naar het toernooi 'VW.net Maandelijkse Freeroll'
8. Klik op "inschrijven" en geef het wachtwoor dop
9. Succes!!
Poker lobby van Bwin
Open de groene button
Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s., 16:30
Overige data voor poker freeroll toernooien
- Zondag 4 september 2011, 17:00
- Zondag 2 oktober 2011, 17:00
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Leuk toernooi geweest, 4e plek. Kon helaas beide tickets niet verzilveren. Speelde 2x de double up 10 man. bij de 10+1 dollar werd ik 6e, verloor op een AK4 flop met AK hand van pocket pair 4. Die zag ik even niet aankomen :P De 5+0.5 wilde de handen maar niet komen, helaas! Congrats @ andere winnaars.
tomfcdb:
Leuk toernooi geweest, 4e plek. Kon helaas beide tickets niet verzilveren. Speelde 2x de double up 10 man. bij de 10+1 dollar werd ik 6e, verloor op een AK4 flop met AK hand van pocket pair 4. Die zag ik even niet aankomen :P De 5+0.5 wilde de handen maar niet komen, helaas! Congrats @ andere winnaars.
Gefeliciteerd aan alle winnaars en op naar de volgende keer! (y)
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ja was een mooi toernooi, als ik mn ticket heb verzilverd zal ik het resultaat wel even posten ;-)
Bwin en Vw bedankt voor de prijs
Bwin en Vw bedankt voor de prijs
aratel:
Geen toernooi vanmiddag?
Geen toernooi vanmiddag?
Dag Aratel,
Nee, er was gisteren geen poker freeroll. Wegens trieste gebeurtenissen in onze omgeving zijn we helaas niet de gelegenheid geweest om een poker freeroll te organiseren. We hopen snel weer een nieuw toernooi voor jullie te organiseren. Wanneer dit is zullen we z.s.m. laten weten.
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Dag Aratel,
Nee, er was gisteren geen poker freeroll. Wegens trieste gebeurtenissen in onze omgeving zijn we helaas niet de gelegenheid geweest om een poker freeroll te organiseren. We hopen snel weer een nieuw toernooi voor jullie te organiseren. Wanneer dit is zullen we z.s.m. laten weten.
aratel:
Geen toernooi vanmiddag?
Geen toernooi vanmiddag?
Dag Aratel,
middag, nog even vanuit de turkse zon. Morgen terug, ik ben duidelijk toe aan een betje:p.
Minder van die omstandigheden, ik hoop geen reden tot condoleances...?
-
nottripping:
Ja, helaas wel :-(
Hakuna Matatttta.
Dan is het natuurlijk te begrijpen dat je het hebt afgelast. Gecondoleerd en sterkte!
Gaan we morgen nog een potje pokeren?? :p