Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Maandelijkse voetbalwedden.net poker freeroll bij Bwin

Iedere eerste zondag van de maand zullen wij tot en met zondag 2 oktober 2011 een poker freeroll houden waar iedere gebruiker van Voetbalwedden.net gratis aan mee kan doen!
Freeroll gegevens
Toernooi naam: VoetbalWedden.Net Freeroll
Poker room: Bwin
Starttijd: 17.00 (Nederlandse tijd)
Toernooi type: Holdem Poker
Spelers per tafel: 10
Pauze: 5 minuten per uur
Blinds verhogen iedere: 10 minuten
Start chips: 2000
Deelnemers: iedereen die zich via deze pagina aanmeld (om gloryhunters te voorkomen)

Prijzen
Eerste prijs: 70 dollar (twee toernooi tickets: $50 en $20)
Tweede plaats: 40 dollar (ticket $30 en ticket $10)
Derde plaats: $25 (ticket $20 en ticket $5)
Vierde plaats: $15 (ticket $10 en ticket $5)
Vijfde plaats: $10 (ticket van 10 $)
De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.
Hoe kan ik meedoen:
1. Je hebt een account bij Bwin
2. Je hebt een poker account bij Bwin geregistreerd en je hebt een poker-nickname
3. Je hebt een account bij Voetbalwedden.net
4. Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s. 16:30 op onze website (voor jezelf houden aub!!)
6. Ga naar de pokerlobby van Bwin
7. Ga naar het toernooi 'VW.net Maandelijkse Freeroll'
8. Klik op "inschrijven" en geef het wachtwoor dop
9. Succes!!
Poker lobby van Bwin

Open de groene button

Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s., 16:30

Overige data voor poker freeroll toernooien
- Zondag 4 september 2011, 17:00
- Zondag 2 oktober 2011, 17:00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 27-04-2011 09:55 Offtopic
in 27-04-2011 09:55 Offtopic
296 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
worstjes35:
Mooi... kijken of ik voor de 3e achtereen volgende keer in de prijzen val. Vorige keer tweede, nu eerste?

Ik ga in ieder geval mijn best doen om het niet zover te laten komen :-)
Over 30 minuten gaan we starten...

waar staat het pw?
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zoals Mauri zojuist al in de chat vroeg: er is inderdaad een bounty op mijn hoofd. Diegene die mij uit het toernooi kegelt krijgt een extra freebet van 10 euro :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
En wie heeft er gewonnen? Kan het toernooi niet meer vinden
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
En wie heeft er gewonnen? Kan het toernooi niet meer vinden

Ik ben derde geworden, de rest geen idee...thisizgame zat bij laatste 2! En worstje altijd finaletafel? me too....en deze keer?
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
AKs van A8 verloren voor dikke stack op de finaletafel :(
0 Vind ik leuk's
thisizloso:
AKs van A8 verloren voor dikke stack op de finaletafel :(

Jammer! We gaan morgen even de uiteindelijke uitslag bekijken en plaatsen op het forum. Het is bij Bwin helaas niet mogelijk om het toernooi uit te kijken als je eruit ligt (binnen 10 minuten gisteren).
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wie gaan er aanstaande zondag meedoen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik! Alleen weet ik nogsteeds niet hoe ik dat toernooi kan joinen. Ik zie 'm netjes staan bij Bwin, dan klik ik op 'Informatiepgina toernooi' en dan kan ik nergens een wachtwoord invoeren.
Hoe werkt dit gebeuren?
0 Vind ik leuk's
utregger:
Ik! Alleen weet ik nogsteeds niet hoe ik dat toernooi kan joinen. Ik zie 'm netjes staan bij Bwin, dan klik ik op 'Informatiepgina toernooi' en dan kan ik nergens een wachtwoord invoeren.
Hoe werkt dit gebeuren?

Op de homepage (alleen als je ingelogd bent) op voetbalwedden.net zie je een groene button staan met de aankondiging voor de freeroll. Als je hier op klikt opent zich een popup. In die popup komt vanaf zondag 16:30 het wachtwoord te staan om eventuele gloryhunters te voorkomen. Mocht je alsnog problemen hebben dan horen we het natuurlijk graag :-)
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.