Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Maandelijkse voetbalwedden.net poker freeroll bij Bwin

Iedere eerste zondag van de maand zullen wij tot en met zondag 2 oktober 2011 een poker freeroll houden waar iedere gebruiker van Voetbalwedden.net gratis aan mee kan doen!
Freeroll gegevens
Toernooi naam: VoetbalWedden.Net Freeroll
Poker room: Bwin
Starttijd: 17.00 (Nederlandse tijd)
Toernooi type: Holdem Poker
Spelers per tafel: 10
Pauze: 5 minuten per uur
Blinds verhogen iedere: 10 minuten
Start chips: 2000
Deelnemers: iedereen die zich via deze pagina aanmeld (om gloryhunters te voorkomen)

Prijzen
Eerste prijs: 70 dollar (twee toernooi tickets: $50 en $20)
Tweede plaats: 40 dollar (ticket $30 en ticket $10)
Derde plaats: $25 (ticket $20 en ticket $5)
Vierde plaats: $15 (ticket $10 en ticket $5)
Vijfde plaats: $10 (ticket van 10 $)
De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.
Hoe kan ik meedoen:
1. Je hebt een account bij Bwin
2. Je hebt een poker account bij Bwin geregistreerd en je hebt een poker-nickname
3. Je hebt een account bij Voetbalwedden.net
4. Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s. 16:30 op onze website (voor jezelf houden aub!!)
6. Ga naar de pokerlobby van Bwin
7. Ga naar het toernooi 'VW.net Maandelijkse Freeroll'
8. Klik op "inschrijven" en geef het wachtwoor dop
9. Succes!!
Poker lobby van Bwin

Open de groene button

Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s., 16:30

Overige data voor poker freeroll toernooien
- Zondag 4 september 2011, 17:00
- Zondag 2 oktober 2011, 17:00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 27-04-2011 09:55 Offtopic
in 27-04-2011 09:55 Offtopic
296 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
Ik heb me hier een paar dagen geleden voor opgegeven, maar kan me nog niet op "de groene knop" drukken.
Nu maar hopen dat ik morgen alsnog mee kan doen!

Iedereen die recht heeft op de freeroll kan gewoon meedoen. Lees wel goed de voorwaarden door want was in het verleden wat misgegaan omdat Bwin hoofdletter gevoelig is.
Dit staat er bij de voorwaarde :
Om de toernooi ticket te kunnen ontvangen moet je een poker nickname op Bwin hebben. Dit is iets anders dan je gebruikersnaam waarmee je inlogt. Heb je nog geen poker nickname? Login bij Bwin en ga naar de poker sectie. Maak daar een poker-nickname aan. Geef vervolgens je Bwin gebruikersnaam aan ons door!
Wij hebben alleen je gebruikersnaam bij Bwin (waarmee je inlogt) nodig. Deze is HOOFDLETTERGEVOELIG!!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik kan me ook niet registreren?????
ik wil ook meedoen
0 Vind ik leuk's
Er zijn gisteren weer nieuwe gebruikers door Bwin toegevoegd. Onderstaande gebruikers kunnen zich vanaf nu ook registreren voor de freeroll:
snellejopie
sdmmc
DenBola
pweblogs
JJJAY020
VWCrew
Joe_O.
gamaar
mole5vw
michel1997
knwn
Meer gebruikers zullen geen toernooi ticket meer ontvangen.
12koeto48:
ik kan me ook niet registreren????? ik wil ook meedoen

Heb je je gebruikersnaam aan ons doorgegeven en aan alle voorwaarden voldaan?
jeroenunibet81:
Ik heb me hier een paar dagen geleden voor opgegeven, maar kan me nog niet op "de groene knop" drukken. Nu maar hopen dat ik morgen alsnog mee kan doen!

We kunnen geen gebruikers meer toevoegen. Zie je op de homepage (als je bent ingelogd) geen groene knop staan?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik kan toch meedoen en heb zonet op groene knop gedrukt
kan ik me nu inloggen via bwin pokerroom?
Kan ik nog meedoen tout court?
0 Vind ik leuk's
gelukt nvm :) hihihihihih
0 Vind ik leuk's
Effe op plaats nr 1 terecht gekomen.Kevin was een zware tegenstander in de heads up!!Ook proficiat aan de andere die in de prijzen zijn gevallen.
Verder bedankt voor voetbalwedden crew die na vorige week dit toch mooi hebben recht gezet!!
groeten leonardo
0 Vind ik leuk's
met mijn 6e plaats net buiten de prijzen, desondanks wel een erg leuk toernooi en kijk uit naar de volgende! en dan wel in de prijzen (A)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Effe op plaats nr 1 terecht gekomen.Kevin was een zware tegenstander in de heads up!!Ook proficiat aan de andere die in de prijzen zijn gevallen.
Verder bedankt voor voetbalwedden crew die na vorige week dit toch mooi hebben recht gezet!!
groeten leonardo

Gefeliciteerd met de eerste plek het is jou gegund ! Hopelijk win jij een mooie prijs met de tickets !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Totaal aantal deelnemers: 43
Poker room: Bwin
Top 10:
1 peeters1965 $20+2 ticket $50+4 ticket
2 keviniooo $30+3 ticket $10+1 ticket
3 wolfs16 $5+0.50 ticket $20+2 ticket
4 comet777 $5+0.50 ticket $10+1 ticket
5 g.leurquin $10+1 ticket
6 Worstjes35
7 rolfie333
8 BSK0500
9 Joe_O.
10 VWCrew
Bekijk de totale eind uitslag via: http://bit.ly/jiqqYC
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gefeliciteerd aan de prijswinnaars van deze freeroll. Ging er zelf met a-a uit in een hand die net even agressiever pre flop gespeeld moest worden waardoor mijn tegenstander met 7-7 die de hand won dankzij trips wel weg moet leggen. In ieder geval leuk dit soort toernooien heb zelf nog een tocket van 55 dollar :p
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.