Heb jij een eigen website of hyves/facebook profiel?
Voetbalwedden.net is op zoek naar leden die een eigen website of hyves/linkedin/facebook profiel hebben en daar een link naar voetbalwedden.net op willen zetten.
Wat krijg je er voor terug: een freebet coupon van bwin ter waarde van 5 euro :)
Wat moet je doen?
Plaats een link op je website (of hyves profiel) naar voetbalwedden.net en plaats de url van je website/profiel in dit topic + vermelding waar je de link hebt geplaatst.
Indien de link minimaal 3 weken blijft staan ontvang je een Bwin Freebet code via een PM (private message) ter waarde van 5 euro. Je hoeft niet persé via ons een account bij Bwin hebben aangemaakt om hieraan mee te doen!
We hebben maximaal 15 freebets coupons voor deze actie beschikbaar.
Kom maar door met die linkjes ;-)
Wat krijg je er voor terug: een freebet coupon van bwin ter waarde van 5 euro :)
Wat moet je doen?
Plaats een link op je website (of hyves profiel) naar voetbalwedden.net en plaats de url van je website/profiel in dit topic + vermelding waar je de link hebt geplaatst.
Indien de link minimaal 3 weken blijft staan ontvang je een Bwin Freebet code via een PM (private message) ter waarde van 5 euro. Je hoeft niet persé via ons een account bij Bwin hebben aangemaakt om hieraan mee te doen!
We hebben maximaal 15 freebets coupons voor deze actie beschikbaar.
Kom maar door met die linkjes ;-)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ontvangen, SUPER!
Maar: waar en hoe kan ik die code activeren?
[quote]Ontvangen, SUPER!
Bwin --> inloggen --> deposit/storen --> onderaan klikken op freebet --> code invoeren --> wedden maar!
Succes!
Bwin --> inloggen --> deposit/storen --> onderaan klikken op freebet --> code invoeren --> wedden maar!
Succes!
Hakuna Matatttta.
[quote]gelukt!
Danku
Doet me deugt!
Danku
Doet me deugt!
Hakuna Matatttta.
Die van mij werkte (natuurlijk) ook ;-)
Alleen nog even tijd vrij maken om even wat bets te plaatsen :)
Ben voor wedden nog even een aantal puntjes op de i aan het zetten, als het goed is komt hij vandaag weer thuis... Hopelijk schrikt hij niet van de veranderingen :p
Alleen nog even tijd vrij maken om even wat bets te plaatsen :)
Ben voor wedden nog even een aantal puntjes op de i aan het zetten, als het goed is komt hij vandaag weer thuis... Hopelijk schrikt hij niet van de veranderingen :p
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ha ik ben weer terug nee ben absoluut niet geschrokken. Met het WK 2010 op komst zal het erg gezellig hier gaan worden op voetbalwedden.
Toto Sigarenboer
Waarom heb ik er geen gekregen ik heb er eentje op me facebook staan!
[quote]Waarom heb ik er geen gekregen ik heb er eentje op me facebook staan!
Ik heb zelf geen flauw idee,wellicht is er iets misgegaan in de communicatie. Zou je anders even VW crew hierover kunnen berichten ?
Ik heb zelf geen flauw idee,wellicht is er iets misgegaan in de communicatie. Zou je anders even VW crew hierover kunnen berichten ?
Toto Sigarenboer
Ik heb hem al ontvangen. Vraag anders even na bij vwcrew?
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)