• /
  • Forum /
  • Offtopic /
  • FIFA gametoernooi mét prijzenpot: Inschrijven t/m 21-06! Betalen voor 26-06

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA gametoernooi mét prijzenpot: Inschrijven t/m 21-06! Betalen voor 26-06

Hallo allemaal,

Na het FIFA toernooi van afgelopen maart is er weer veel vraag geweest naar een nieuw FIFA toernooi! Nou bij deze! Wij gaan beginnen met inschrijven en dit kan tot en met 20 juni! Hierbij spelen we wederom weer om een prijzenpot die door onze eigen inleg mogelijk wordt gemaakt. De inleg bedraagt wederom 5 euro

Het toernooi is hetzelfde als de vorige keer, dus op knock out basis! Maar de belangrijkste wijziging met betrekking tot de regels is dat je het gehele toernooi maar 1 keer een team mag wezen! Dus als jij de eerste ronde met Real speelt en je bent door, dan mag jij de rest van het toernooi niet meer met Real spelen!

De reden hiervoor is dat ik een toernooi met verschillende teams wil en niet dat iedereen altijd met Real speelt! De controle van deze regel ligt uiteraard bij jezelf, jij weet of jij al met dit team gespeeld heb. Ook kan ik dit eenvoudig controleren en weet ik het van de meeste mensen wel direct! Spelen met twee keer hetzelfde team is niet toegestaan en betekent diskwalificatie!

Wedstrijd- instellingen
Toegestane teams: Landenteams + Clubteams
De standaard-instellingen van FIFA vriendschappelijk
Duur helft: 6 min
Besturing: Willekeurig
Spelsnelheid: Normaal
Type team: Online
Update met teams en hun vorm

Regels
Het betreft een Knock-out toernooi, dit houdt in dat de winnaar van de wedstrijd doorgaat naar de volgende ronde. In het geval van een gelijkspel, moet er een rematch worden gespeeld. Wordt er wederom gelijk gespeeld, dan volgt er nog een rematch. Dit gaat door tot er een winnaar is.

Als je eigen internet uitvalt, verlies je automatisch de wedstrijd, ongeacht de stand. Degene met de goede internetverbinding stuurt een screenshot/foto van het eindscherm waar de automatisch aan hem toegekende overwinning staat.

Cheaten is strict verboden. Hieronder valt het verbreken van de verbinding tijdens een wedstrijd en het invoeren van cheatcodes. Dit wordt bestraft met directe diskwalificatie.

Je bent zelf mede verantwoordelijk voor het goede verloop van de wedstrijd. Het achteraf klagen over misstanden tijdens de wedstrijden (bijvoorbeeld de speelduur staat op 5 minuten in plaats van op 6 minuten) wordt niet in acht genomen.

Als je anderen beschuldigt van vals spel dan moet je met concreet bewijs komen. Zonder bewijs, zal de aanklacht verworpen worden. Als er meer gedoe uit voortkomt, zullen beide deelnemers uitgesloten worden van het toernooi.

In het geval van twijfel over de eerlijkheid en interpretatie van de regels heeft Sw0tty en ... (nader te benoemen) altijd het laatste woord. Hiertegen kun je niet in beroep gaan.

Er dient dus minstens 1 wedstrijd gespeeld te worden, is er een winnaar geldt deze wedstrijd. De uitslag dient met een foto gestuurd te worden naar Sw0tty of ... (nader te benoemen)

Standen doorgeven
Je speelt de wedstrijd tegen elkaar. Na afloop stuurt de winnaar een screenshot (genomen vanuit de PS of een foto van het eindscherm op naar Sw0tty of in dit dit topic worden geplaatst, waar de eindstand en de game naam van beide spelers te zien zijn. Dit moet opgestuurd worden voor de laatste dag van de speelronde! Vergeet bij deze niet je PSN nick + Voetbalwedden gebruikersnaam te sturen.

Foto maken kan ook met de mobiel en deze kan worden geupload bij tinypic.com of imageshack.com. De url kan gestuurd worden naar ons.

Voor de betaling van de 5 euro komt nog een escrow waarnaar het geld kan worden toegestuurd, zodra jij hebt ingeschreven graag ook zo snel mogelijk betalen

De 5 euro inleg kan worden verstuurd naar de volgende gegevens:

Schema is bekend! Kijk hier voor de tegenstander van de aankomende ronde. Voor deze ronde heb je tot en met woensdag 1/JUL!

Schema PS3:
http://challonge.com/VWFIFATOERNOOIPS3

Schema PS4:
http://challonge.com/VWFIFATOERNOOIPS4

Competitie XBOX 360:
http://challonge.com/VWFIFATOERNOOIXBOX

Bij Xbox kan er gewoon worden doorgespeeld wanneer zij willen, maar dienen wel tegelijkertijd klaar te zijn met de andere schema's.

Voor de Xbox one moet WESPSV nog betalen, doet hij dit niet wordt die alsnog uit het toernooi gehaald.

LET BIJ HET SPELEN OP DE REGELS, DE BELANGRIJKSTE IS DAT JE IEDERE RONDE EEN NIEUW TEAM MOET ZIJN

Prijzenpot voor de PS3 =
Nummer 1: 33 euro + 20 eurowedtegoed bij BETFIRST OF NETBET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 2: 18 euro + 5 euro wedtegoed bij BETFIRST OF NET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 3: 9 euro

Prijzenpot voor de PS4 =
Nummer 1: 38,50 euro + 20 eurowedtegoed bij BETFIRST OF NETBET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 2: 21 euro + 5 euro wedtegoed bij BETFIRST OF NET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 3: 10,50 euro

Prijzenpot xbox 360 =
Nummer 1: 17,50 euro +20 eurowedtegoed bij BETFIRST OF NETBET (gesponsord door voetbalwedden.net)
Nummer 2: 7,50 + 5 euro wedtegoed bij BETFIRST OF NETBET
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsw0tty in 6-06-2015 08:41 Offtopic
in 6-06-2015 08:41 Offtopic
295 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Met 4-3 gewonnen van tyronz, was zelf Bayern, Tyronz was Barca.

Hij kwam 1-0 voor, waarna al gauw de 1-1 viel van Robben. Vervolgens werd het 1-2 voor mij met een schitterende steekbal van Sweinsteiger werd Gotze als invaller alleen voor het doel gezet. Echter, aan de andere kant dook Neuer over een afstandschot van Suarez heen wat de 2-2 betekende. Beide teams wisten dus was het was om achter te komen en weer terug te komen in de wedstrijd. Na een slim uitgelokte corner van Bayern kopte Robben de bal binnen voor de 2-3. Barca zette alles op alles om de 3-3 te maken, maar dat leidde een counter in voor Ribery die de bal voor gaf op Lewa die natuurlijk binnen kopte en de winst in de 78ste minuut veiligstelde. Barca maakte het nog wel spannend door in de 85ste minuut de 3-4 te maken, maar na wat tijdrekken van Bayern kroop de wedstrijd richting het einde en uiteindelijk bleef het 3-4.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Hey ik heb aangegeven dat ik tot de 30e op vakantie ben, en zie zojuist dat ik er al uit lig?

angelomos:
Swotty zou je bij mij neer kunnen zetten dat ik van 27 juni tot 30 juni op vakantie ben. (ps4)
Dankje!

nevermind zag het verkeerd op me mobiel!
0 Vind ik leuk's
biersnel:
DE FIFA OMKOPINGSSCHANDALEN GAAN VERDER DAN OOIT Ja, je leest het goed :p

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd Sewpal.

Real Madrid (Sewpal) begon goed aan de wedstrijd, Juventus (Ik, Biersnel) kwam er niet aan te pas. Tot de 30ste minuut. Valt één van de jankerds (van Real Madrid natuurlijk, zijn allemaal Jankerds) op de grond, door zijn eigen actie EN JA JE VERWACHT HET NIET: PENALTY!!. Bats boom Ronaldo (Als ik z'n goedkope onterechte penalty mee krijg schiet ik express naast, maar dat terzijde). En nog geen vijf minuten later. Valt weer één van de jankerds over zijn eigen benen. En wat denk je natuurlijk: penalty. En de grootste jankerd: Gaynaldo. Bats boom goalaaassooooo.

Tweede helft alles of niets gaan spelen kwam via een corner 2-1 terug in de wedstrijd. Maar helaas uit een counter al snel de 3-1 en de 4-1 later. Dan is het klaar natuurlijk.

Succes verder SewPal. En jongens geef het geld alvast aan SewPal, het kost wat om een scheidsrechter om te kopen via Fifa!

Ps: Volgende toernooi geen Real Madrid beschikbaar stellen. Veel leuker en spannender zonder die jankerds :)

En gaat jullie goed, iedereen succes verder.

Biersnel, je hebt de wedstrijd mooi vertaald.
Complimenten !

Sorry, elke kans wil ik graag scoren, zo ook easy gegevens pingels :-$
Verder was het een leuke pot

Ik hoop dat ik nu verder kan komen als de zilvere plek..

gr
0 Vind ik leuk's
groen geel
oh dus vorige keer was je 2e, had ik het weer getroffen met m'n loting.
0 Vind ik leuk's
Halve finale treffen we elkaar misschien alweer Sewpal, dus wie weet haha
0 Vind ik leuk's
Standen zijn weer geupdate! Blijf zo doorgaan mensen! Ook de verslagen zijn leuk om te lezen:)
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
net gespeeld tegen wanyama22

Real Madrid (Wanyama22) - Barcelona (Juckson)

de wedstrijd begon met een snelle aanval van mij en een paar kansen, wanyama speelde afwachtend op de counter en maakte hier ook de 1-0 uit.. ik moest dus op zoek naar het doelpunt, na een aantal schoten op de paal en lat kwam er een counter waar hij de 2-0 uit maakte.... na rust maakte ik de aansluitingstreffer maar in mijn jacht naar het 2e doelpunt vielen ze bij mij in het netje.. eindstand 4-1! je kon zien dat wanyama gefocust was op ronaldo en kon hier uit de voorzetten met mijn kleine spelers geen bal wegkoppen, hoop dat wanyama ook toegeeft dat hij niet de betere was deze wedstrijd maar wel zijn kansen goed heeft benut!

wanyama22 succes verder en het is je gegund!
0 Vind ik leuk's
Met 4-1 gewonnen van Juckson, eerste helft ging het enorm tegen elkaar op en tweede helft begon meteen al meteen met een lucky corner. Over het algemeen beetje geluk maar was wel licht beter. Goed gespeeld (y)
0 Vind ik leuk's
Zojuist leuke pot gespeeld tegen Wanyama22.
Steeds wel 1 of 2 goals voorsprong maar hij bleef maar terugkomen en had er zomaar meer kunnen maken.

Ik ben nu Chelsea en Bayern geweest.

http://imageshack.com/a/img540/8636/CgXZ8C.jpg">
0 Vind ik leuk's
Is Alkmaartje - Svenchenko reeds gespeeld? Of wanneer gaan jullie spelen, mannen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.